robercik123 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Witam kolegów, przeglądam i szukam i mętlik w głowie tylko mam z tego co czytam. Chodzi mi o to czy mam u siebie w aucie koło dwumasowe? Jedni piszą że jest i nie ma zmiennej geometrii drudzy że jest jedno i drugie jescze wyczytałem ze przy jednym oznaczeniu silnika np(1Z) na początku produkcji nie było dwumasy a późniejsze modele z tym oznaczeniem mają. Zgubiłem się w tych wypowiedziach. Mój motor to AHH 90KM i mam zmienną geometrię. Proszę o Wasze zdanie.
wesz82 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Wejdz pod zloma i popatrz na poloczeniu skrzyni z blokiem silnika.dm jest grubszy i nie widac srub od miski zas na sztywnym kole sa one widoczne. Wiesz o ktore sruby caman? O te gleboko osadzone.
robercik123 Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 Dzięki za tak szybką odpowiedź, jutro z kanału zobaczę
wyzyk83 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 na moje to wszystkie silniki z turbiną ze zmienną geometrią mają fabrycznie koło dwumasowe
Ossek Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Nie jestem pewny, czy od początku produkcji, ale w 2000r AHH na pewno miały dwumas.
robercik123 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Opublikowano 8 Maja 2017 Dnia 5.05.2017 o 22:04, Ossek napisał: Nie jestem pewny, czy od początku produkcji, ale w 2000r AHH na pewno miały dwumas. I masz racje. Do tej pory myślałem że nie mam tego w aucie. A tu bum jednak jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się