pnaklicki Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Witajcie! Od dłuższego czasu mam taki problem, że gdy przycisnę mocno silnik i dam mu się dobrze rozgrzać to na biegu jałowym i ogólnie na niskich obrotach można usłyszeć głośny pisk (coś jakby gwizdanie przez źdźbło trawy). Sporadycznie wyskakuje też check engine z błędami o zbyt ubogiej mieszance lub za wysokich obrotach biegu jałowego. Na zimnym silniku słychac z okolic zaworu EGR syczenie, jakby uciekało gdzieś powietrze. Po ściśnięciu jednej z gumowych rurek po prawej stronie silnika syczenie ustępuje. Ustępuje wówczas też zasysanie korka wlewu oleju, którego normalnie nie mogę wyjąć. Dodatkowo po mocniejszym przycisnięciu auta z włączonego nawiewu czuć zapach spalin. Sonda lambda była wymieniana, MAF i przepustnica ok. Stawiam na problem z okolicach tego zaworu EGR, tylko pytanie czy on jest walnięty, czy po prostu coś się przy nim poluzowało. Miał ktoś może podobny problem? Nie chcę wyciągać całego zaworu bo to dużo pracy, a zanim zacznę chciałbym być pewny co jest przyczyną. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
przem8 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 41 minut temu, pnaklicki napisał: zasysanie korka wlewu oleju, którego normalnie nie mogę wyjąć To raczej wskazuje na problem z odmą
pnaklicki Opublikowano 6 Maja 2017 Autor Opublikowano 6 Maja 2017 Odma była robionam jak wspominałem po zaciśnięciu tego wężyka syczenie z okolic EGR ustaje i korek można wyjąć, więc to raczej nie odma
wrestling1000 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Tak kolego ten grzybek na gorze to element odmy problem jest w odpowietrzaniu skrzyni korbowej ktory znajduje sie pod kolektorem dolotowym w trojniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się