konkret Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Cześć, Mam taki problem, jak jadę i utrzymuję pracę silnika do 2tys obrotów to auto zachowuje się zupełnie normalnie, ale jak chcę przyspieszyć bardziej dynamicznie i obroty wchodzą ponad 2tys pojawia się problem. Nagle autko słabnie nie przyspiesza a max obroty do których się "dokręca" to 3tys. Po dociągnięciu go do tych 3tys obrotów popuszczam gaz i następuje zmiana biegu (obroty spadają) ale wtedy nie ciągnie już prawie wcale tylko jedzie powiedzmy na około 2,5tys obrotów. Problem ma też miejsce na postoju, wciskam gaz i raz silnik dokręca się do ponad 4 tys bez problemu a innym razem wciskam gaz i dochodzi do równych 3 tys i staje. Czy ktoś wie co to za cholerstwo może być? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
vikis4 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Notlauf i od razu zapnij Vaga i zobacz czym cie przywita-napewno coś będzie!
konkret Opublikowano 14 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2009 Jade dziś do mechanika, zobaczymy co mu dolega. Jak wrócę to napisze co się stało.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 07:41_________________________________________________A więc koledzy padł zawór doładowania (ten grzybek na turbinie), po wymianie na nowy autko znowu śmiga aż miło.
OSKA77 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Czy to ci wykazał VAG i jaki błąd ci wyskoczył pytam bo mam problem z przeładowaniem?Jak do tego doszedłes że to ten grzybek?
konkret Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 Na Vagu żadnych błędów nie było. Jak do tego doszedł gościu który mi to naprawiał to nie wiem (chyba po prostu znał się na rzeczy) ale wiem jak sprawdzić czy działa ten zawór. Trzeba zdjąć wężyk od podciśnienia, który do niego dochodzi i nałożyć jakiś swój, ustami zaciągnąć powietrze i powinien ten bolec pod zaworem poruszyć się do góry, puszczając powietrze powinien opaść na dół. U mnie w ogóle nie trzymał ciśnienia i mogłem sobie w niego swobodnie dmuchać więc autko nie było wcale doładowane. A z przeładowaniem to może wystarczyć jego regulacja. Pozdr.
boseron Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 i problem rozwiązany, zresztą typowa usterka
Rekomendowane odpowiedzi