Mariusz Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Mam takie pytanie na jakim silniku można wykręcić świece żarowe aby ich nie ukręcić na ciepłym czy zimnym przeglądałem różne posty i jedni piszą że na zimnym a drudzy że na ciepłym proszę o opinie na ten temat..
NYNA Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Bo tak jak wyczytałeś jeden robi tak a drugi inaczej. Ja bym najpierw spryskał WD 40 pojeździł jeden/dwa dni i wykręcał na letnim silniku.
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 najlepiej uruchomic na moment zimny silnik, i gdy bedzie troche letni wykrecac. wyrecanie swiec gdy silnik jest goracy, moze zaowocowac wykreceniem swiecy wraz z gwintem glowicy....
SZYCHA Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Podstawa (każde kombinowanie odwróci się przeciwko tobie !) DOBRY KLUCZ, 10 nasadowa długa bo wystaje gwit. WD dzień wcześniej zapodaj zdrowo i tuż przed demntażem. Ostatnio zmieniałem i ...z duszą na ramieniu patrząc na stan świec to były fabryczne a prawie 190 000 km (szok). KLUCZ, KLUCZ, KLUCZ reszta to drobiazgi. Pozdrawia SZYCHA
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ale dobre i dobrze dobrane narzedzia to podstawa kazdej czynnosci
michał69 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 ja najpierw zagrzałem silnik a pózniej zostawiałem go na 10 minut i bez problemu poszły wszystkie 4 sztuki miałem spalone.
felipe.avant Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 motor może pochodzić chwile nie musisz go za dugo grzać, świeczki powinny delikatnie wyjść, jezeli stawiają opór psiknij wd40 odczekaj chwile i znowu próba, ostatnio robiłem to u siebie/ podstawa dobry mocny klucz /
leoncjo Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Ostatnio sprawdzałem świece wykręcając je: fura w pełni rozgrzana, po zgaszeniu odczekałem z 15 minutek, WD-40 + fajeczek żeby miał szanse zadziałać odrdzewiacz i poszło bez najmniejszego problemu. Jak idzie bardzo ciężko to nie kręcić "dobrym narzędziem" ile pary w rękach tylko znowu psik i kolejna próba, żeby nie narobic bigosu. Ogólnie wydaje mi się, że głowica aluminiowa ma większą rozszerzalność termiczną niż świeczka więc na rozgrzanym silniku powinno pójść łatwiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się