ecobuda Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Koledzy, przerabiam ktoś już wiercenie otworów w dpf. Jak się do tego zabrać i jak to ogarnąć. Jestem zmuszony udrożnić oskrzela mojego audi, bo to hujstwo zakleiło się na amen. Tryb awaryjny, nie chcę się już dopalać i mam go już dość. Muszę jakoś to ogarnąć bo jestem w Hamburgu i trza jakoś wrócić a w trybie awaryjnym to h*j nie jazda. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Osobiście tematu nie przerabiałem , nie było puki co takiej konieczności A tak z dedukcji to odkręć wydech za DPF-em , długie wiertło fi 14 do betonu i kita Zrobisz ze cztery a jak chcesz jechać szybciej to z sześć otworów i silnik znów się będzie mógł spokojnie wypróżniać
SotoM Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Nie wiem jak to się zachowa z dziurami... Sądzę że napewno będzie świecić chack ale czy moce wrócą do łask...? Oby z tym ze aby odkręcić rurę od dpfu.... ? życzę szczęścia może się zerwać szpilka korodują na potęgę + zmęczona życiem uszczelka...
piotrsob1 Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) No jak się boi ryzyka i kilku niewiadomych to zawsze może podjechać do najbliższego serwisu Audi i tam mu auto naprawią ...... .............. Chociaż nie jest to takie pewne, bo o ile sobie dobrze przypominam to kolega włożył pod maskę AVF-a, tylko nie miał czasu pojechać do tunera na ogarniecie softu A Niemiec jak niema czegoś w komputerze to się pewnie za takiego swapa nie weźmie Edytowane 14 Maja 2017 przez piotrsob1
rafałwol Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 2 lata temu usówałem w mojej dpf-a. (Nie wytrzymał jazdy miejskiej) U mechanika leżał dpf usunięty (gruz-srodek) pytam z czego ?? Powiedział mi że nie pamiętam dokładnie ale chyba z passata B 6 gdzie właściciel zrobił właśnie takie nawierty w nim . Mówi że długo nie najeździł , pod wpływem wstrząsów rozsypał sie zapchał całą puche i wówczas dopiero były kredki. Mówił że miał już parę takich przypadków z przewiercaniem... ( tylko na Dojazd zrobić) )
ecobuda Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 No jak się boi ryzyka i kilku niewiadomych to zawsze może podjechać do najbliższego serwisu Audi i tam mu auto naprawią ......[emoji14] .............. Chociaż nie jest to takie pewne, bo o ile sobie dobrze przypominam to kolega włożył pod maskę AVF-a, tylko nie miał czasu pojechać do tunera na ogarniecie softu[emoji14] A Niemiec jak niema czegoś w komputerze to się pewnie za takiego swapa nie weźmie Ha ha ha. Byłem raz w niemieckim serwisie bo parktronic z przodu mi wariował i padła diagnoza jakiś moduł do wymiany za 700 euro. Olałem temat. Jak wymieniłem ramki na klubowe" A4 klub polska" to postanowiłem dokrecić bardziej boki żeby nie odstawały i parktronic działa jak należy. Reasumując, wewnętrzne czujniki widziały szwabską ramkę i odstawały pierdolca na polskiej ziemi. A szkoły z serwisu chcieli mi wyrażać portfel.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
MarekMiskiewicz Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Sam osobiście już przerobiłem parę dpf-ów i procedura wygląda tak że po wyciągnięciu zawożę go do człowieka który spawa i naprawia wydechy. On go rozcina usuwa cały środek i wstawia rurkę perforacyjną, zaspawuje i zabezpiecza. Ja go montuje na wóz i zaprowadzam do znajomego co usuwa z komputer i jeździsz sobie spokojnie Koszty: przerobienie dpf u spawacza 50 zł usunięcie ze sterownika zależne od sterownika bosch 200 zł siemens 300zł
piotrsob1 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 53 minuty temu, MarekMiskiewicz napisał: przerobienie dpf u spawacza 50 zl Jak jeszcze Ci wkład odda to za***ista cena
ecobuda Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 Można z niego platyne odzyskaćWysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Z odzyskiwaniem platyny i innych metali pracujących w nim jako katalizatory nie jet tak łatwo, ale można go po prostu sprzedać za ok. 500 PLN-ów
ecobuda Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Opublikowano 29 Maja 2017 Jestem już w Polsce. Wróciłem na lawecie. Szukam teraz magika do usunięcia dpfa. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Tylko nie zapomnij mu dokładnie wytłumaczyć co tam było w silniku namotane
ecobuda Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Opublikowano 30 Maja 2017 Tak. Wszystko mu powiem. A czy przy okazji zaślepić i wyprogramować też egr?Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 6 godzin temu, ecobuda napisał: A czy przy okazji zaślepić i wyprogramować też egr? Ja tam nie jestem zwolennikiem wywalania EGR-ów, w zimie przy tęgich mrozach silnik bez niego mocno dostaje po d**ie , dużo więcej czasu zajmuje mu uzyskanie równomiernej pracy i zdecydowanie dłużej się nagrzewa . Nie wspomnę już o ekologii bo po odpaleniu przez dłuższą chwilę będzie chodził jak Star 200 produkując kłęby niebieskiego, gryzącego dymu
ecobuda Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 Pacjent już na stole operacyjnym. Dzisiaj cegła, jutro program. Myślę że wszystko pójdzie dobrze. Suteczność mojego dpfa jak toczyłem się do mechanika była na tyle duża że prawie spaliny wcale nie leciały. Zapchany w hu...[emoji16]Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
scania1213 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Wywalaj egr, będziesz miał spokój, zawsze można go aktywować jak się nie będzie podobać, Ale! Mając chlodniczkę spalin i nie zaslepiajac jej, auto nagrzewa się tak jak przed wyłączeniem egr, także no stress  Co do wspomnianych klebow dymu.. Od sekundy do 3 sek, wydobywa się lekki niebieski dymek i nic pozatym, co jest oczywiście związane z za***anym dolotem. Edytowane 2 Czerwca 2017 przez scania1213
ecobuda Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 I po zabiegu. Dpf wywalony. Wywalenia cegły trwało dwie godziny. Ciężko wyjąć puszkę od góry ale dali radę. Trzeba tylko wyjąć filtr powietrza i chłodniczkę egr i wychodzi do góry śruby od wydechu grzane indukcyjnym palnikiem i żadna nie urwana. Puszka przecięta po obwodzie spawu, młotek przecinak i kucie cegły. Pięć minut i gruz leżał w misce. Spawanie cudowne lepiej niż fabryka, nic nie widać. Puszka do auta i wio do tunera. Po kilku kilometrach dpf zgasł po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu auta sam wyszedł z trybu awaryjnego. Cud[emoji2]. Jadę dalej do tunera. Dojechałem, koleś podłączył kompa do auta i zgrał mapy do siebie. Pogmerał w kompie trochę czasu i załadował poprawiony wsad spowrotem do auta. Wygonił mnie z auta i pojechał. Przyjechał za 20 min i mówi wszystko gra. Sprawdził jeszcze vagiem i Oki. Zapłaciłem i do domu. Auto żywsze, bardziej narywiste, jak dostanie buta to trochę przydymi, ale dramatu nie ma. Dźwięk wydechu troszkę bardziej basowy ale nawet fajny. Koszty to 250 pln za wywalenie cegły i 450 pln za program. Razem 700zł za radość jazdy bez korka w d*pie mojej furmanki. Aha. Stary i nowy (poprawiony) wsad z kompa mam na pendrivie.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Pawelkiwi Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 I znowu to samo. Czyli jedynie słuszna decyzja. U moich klientów (dwóch sprawdzonych na stacji diagnostycznej) po wywaleniu DPF i program ze 170KM na 200KM norma zadymienia poniżej tej na wlepce w samochodzie. Więc zawsze to powtarzam. Jak auto sprawne to DPF nie ma co robić. Jak auto niesprawne (czytaj silnik) to usunięcie DPF-a to tylko połowa drogi do sukcesu. Dymiące i śmierdzące diesle to tylko kwestia dbania o samochód (to wiąże się z wydatkami).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się