muchachos13 Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) Witam. Na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany elastyczne przewody hamulcowe z tyłu, te przy belce (nr.10). Dzisiaj próbowałem ogarnąc sprawę lecz oczywiście jest problem z odkręceniem łączenia między przewodem twardym (nr. 6) a elastycznym (nr.10)). Jak prawa strona puściła tak lewa jest niestety zapieczona, ponadto miejscami czarna otulina zeszła i rdza wdała się w przewód, nie wygląda to zbyt ufnie. Nakrętka rusza się wraz z przewodem stalowym. Nie obejdzie się pewnie bez cięcia i dorabiania przewodu miedzianego (a może niklowo-miedzianego?). Po powrocie do domu etka i: Myślałem, że biegnie bezpośrednio do pompy ABS a wg. etki jest łączenie (nr 4 <-> 6 & nr. 7 <-> 5). I pytanie - w którym miejscu? Jest gdzieś schowane czy też pod podwoziem i nie mam co liczyć na odkręcenie? Pozdrawiam Edytowane 13 Maja 2017 przez muchachos13
Toksichny Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Co do odkręcania to porządne szczypy/rurcęgi/kombinerki cokolwiek znajdziesz (na końcu elastycznego jest metalowa końcówka) i dzida, ukręcisz to ukręcisz bywa. Zestaw do zarabiana przewodów metalowych +/- 70 zł (ja tyle dałem za zestaw YATO). Złącza między przewodami idą po podłodze, czytaj między podłogą a osłonami termicznymi, jak nie masz cierpliwości i wyobraźni to bez odkręcania kawałka układu wydechowego się nie obejdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się