sozan0500 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Witam, po pierwsze jestem nowy na forum i szukam pomocy, mam nadzieję, ze moze ktoś z was mial styczność z podobną sytuacją, ale ja juz rozkladam ręce i nie wiem o co chodzi. Sprawa wygląda nastepujaco, ucieka plyn chlodniczy, pod autem zero wyciekow, sprawdzony uklad i nie widac golym okiem wycieków. Nie leci cieple powietrze, w silniku brak plynu, identyczny stan na bagnecie caly czas wiec raczej nie uszczelka pod glowica, czasami leci powietrze z dmuchawy czasami nie, ale ogólnie w jeden dzień wywalilo ( nie wiem dokladnie 4l?) I auto zaczelo sie grzać, jesli ktos ma pomysł z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Książkowe objawy uszczelki pod głowicąWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 A obserwowałeś czy nie kopci zbytnio na biało ? Kurde 4l na dzień to ten silnik byś zarżnął na momencie... może gdzieś przy nagrzewnicy wycieka ? Zobacz dywaniki pod nogami i w okolicach tunelu czy nie są mokre... Nie czuć słodkawego zapachu z nawiewu ? ? ?
sozan0500 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Podloga sucha, wyrzuca plyn zbiorniczkiem, tak mi się wydaje, znow zalalem do pełna, odpowietrzony byl i wyrzucilo plyn na dystansie moze 2km, ale dlaczego wyrzuca plyn ze zbiorniczka?
kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Węże twarde ? Nie masz masła pod korkiem ? Zrób test na CO2... - zdaje się, że Michał może mieć rację... Jaka temperatura na zegarach ? Nie przegrzewa się czasem ? Wtedy mogłaby być to pompa...
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Mi kiedyś znikał płyn tylko przy ostrzejszej jeździe. Po 30 km brakowało już 2l. Całe szczęście sprawna kontrolka poziomu płynu ratowała sytuację. Płyn poprzez uszczelkę dostawał się na 2 i 3 cyl i szedł w komin. To było w AJM, silnik technicznie ten sam.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
sozan0500 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 19 minut temu, michcio1985 napisał: Mi kiedyś znikał płyn tylko przy ostrzejszej jeździe. Po 30 km brakowało już 2l. Całe szczęście sprawna kontrolka poziomu płynu ratowała sytuację. Płyn poprzez uszczelkę dostawał się na 2 i 3 cyl i szedł w komin. To było w AJM, silnik technicznie ten sam. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
sozan0500 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Wlasnie masla brak, weze miękkie, ale nie nagrzewaja sie razem, nie kopci, przegrzewa sie jedynie jak zapali sie kontrolka ze brak plynu i wtedy zaczyna rosnąc, ewidentnie wywala caly zbiornikiem, dzis zalalem do pelna wody, nagrzalem, zrobiłem 2-3km i zapalila sie lampka, plynu brak, moze termostat? Badz chlodnica niedrozna? Juz nie mam pomysłów. Edytowane 17 Maja 2017 przez sozan0500
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Jeżeli wywala go zbiornikiem to musisz mieć mokro wokół niego. Czasami tego nie widać bo płyn odparuje. Pomacaj węże czy nie twarde, możesz też scisnac ten cienki idący do zbiorniczka, wtedy po chwili z tego grubsze go na spodzie powinny pojawić się pęcherze powietrza. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Jeżeli masz miękkie węże a płyn chłodniczy wywala krućcem pod zbiornikiem wyrównawczym to wygląda na uszkodzony korek zbiorniczka . Ale jak znam życie to może być tylko skutkiem poważniejszej awarii typu wydmuchana uszczelka pod czapką.
michcio1985 Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 tak jak Piotr napisał nic się nie dzieje bez przyczyny.. mało prawdopodobne żeby to byl korek, na 99,9 masz do wymiany uszczelkę. sporo dupereli podlega niezbędnej wymianie przy tej robocie co znacząco podnosi koszty(uszczelki,śrubki,podkładki,popychacze). za to glowice będziesz mial z glowy na dlugi czas ;-)
sozan0500 Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Panowie nie rozumiem juz totalnie o co chodzi, od wczoraj zrobiłem 50-60 km, ale jeździłem spokojnie do 120 km/h + nie wiecej jak 2-2,5 tys obrotow i plyn nie ucieka, auto sie nie grzeje i jakby nie wiem czy to jest mozliwe, cos bylo niedrozne? Czy po prostu to sie dzieje jak sie "energiczniej" jezdzi (czyt. Uszczelka pod glowica?
kollrong Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 U mnie także nie było 100 procentowych objawów walnietej uszczelki a jednak okazało sie że to uszczelka niewielki przedmuch ale jednak przejdź sie energiczniej odkręć ostrożnie korek i dodaj gazu i obserwuj czy nie robia Ci sie bable w zbiorniczku lub czy nie podnosi Ci sie plyn ja tak mialem lub możesz też zrobić test na obecność co2 o którym krążą różne opinie ale coś bedziesz wiedział.Wysłane z mojego SM-N920T przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Dnia 18.05.2017 o 20:47, sozan0500 napisał: Panowie nie rozumiem juz totalnie o co chodzi, od wczoraj zrobiłem 50-60 km, ale jeździłem spokojnie do 120 km/h + nie wiecej jak 2-2,5 tys obrotow i plyn nie ucieka, auto sie nie grzeje i jakby nie wiem czy to jest mozliwe, cos bylo niedrozne? Czy po prostu to sie dzieje jak sie "energiczniej" jezdzi (czyt. Uszczelka pod glowica? No jak masz takie objawy to na 100 % uszczelka pod głowicą do roboty ?
michcio1985 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 To jest dokładnie to co napisałem parę postów wcześniej. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się