Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na biało jak zimny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dwa błędy sporadyczne wtryskow na 1 cyl i 4,  opłaca się kupić wtryski od angola, przejechane 90 tys mil czy lepiej regeneracja?  

Opublikowano
11 godzin temu, Baker35 napisał:

Mam dwa błędy sporadyczne wtryskow na 1 cyl i 4,  opłaca się kupić wtryski od angola, przejechane 90 tys mil czy lepiej regeneracja?  

Tych wtrysków nikt nie regeneruje. Używka lub nowe Continental.

Dnia 26.05.2017 o 11:39, PawelVK napisał:

Dla brd jak najlepiej ustawić synchronizację? Bo mam na 0 ale śmierdzi z wydechu jak cholera i czasem gdy nie rozgrzany to trochę nie równo pracuje na wolnych obrotach.
Jak ustawić też tą synchronizację na wałku wydechowym?

Ja we wszystkich BRD staram się ustawić okolice -1.5 stopnia. Przy tym ustawieniu dynamika pozostaje a nierówna praca całkowicie znika.

Dnia 22.05.2017 o 01:51, mateusztbg napisał:

Na biegu jałowym mam cały czas 0 stopni, jednak gdy dodam jej obrotów na 3tys to zwiększa się na 0.35 st

Synchronizację wałka rozrządu sprawdza się na biegu jałowym silnika po nagrzaniu do 90C.

Ja bym Twoje ustawienia skorygował na okolice -1.5 stopnia.

 

Śmierdzący, gryzący dym który jest wynikiem złego ustawienia synchronizacji wałów rozrządu jest czasami widoczny jako biały dymek ale nie w takiej ilości jak na zamieszczonym filmiku. Na nim raczej jest niebieski co świadczy o spalaniu oleju silnikowego. 

W tym przypadku należy wyeliminować turbo i odmę. Olej może też dostawać się do paliwa np. przez pompę tandemową lub uszczelniacze pompowtrysków. Należało by sprawdzić kolor ropy zlewając ją do słoika z zdemontowanego filtra oleju.

Opublikowano
12 godzin temu, Pawelkiwi napisał:

Tych wtrysków nikt nie regeneruje. Używka lub nowe Continental.

Ja we wszystkich BRD staram się ustawić okolice -1.5 stopnia. Przy tym ustawieniu dynamika pozostaje a nierówna praca całkowicie znika.

Synchronizację wałka rozrządu sprawdza się na biegu jałowym silnika po nagrzaniu do 90C.

Ja bym Twoje ustawienia skorygował na okolice -1.5 stopnia.

 

Śmierdzący, gryzący dym który jest wynikiem złego ustawienia synchronizacji wałów rozrządu jest czasami widoczny jako biały dymek ale nie w takiej ilości jak na zamieszczonym filmiku. Na nim raczej jest niebieski co świadczy o spalaniu oleju silnikowego. 

W tym przypadku należy wyeliminować turbo i odmę. Olej może też dostawać się do paliwa np. przez pompę tandemową lub uszczelniacze pompowtrysków. Należało by sprawdzić kolor ropy zlewając ją do słoika z zdemontowanego filtra oleju.

Dzięki Paweł, na dniach robię rozrząd to powiem mechanikowi, żeby ustawił okolice -1.5 stopnia.

Synchronizację oczywiście sprawdzałem na rozgrzanym silniku załączyłem tam wyżej zdjęcia.

Jeszcze mógłbyś napisać co z tą synchronizacją wałka wydechowego?

Opublikowano

wydechowy ustawia sie wzgledem ssacego, na blokady -> prawy na blokade i wtedy lewy sie przestawia az blokade bedzie mozna wcisnac.

mechanik bedzie wiedzial raczej jak to ogarnac..

Opublikowano

Mateusz z tymi blokadami dokładnie tak jak Ci powiedział Hubert.

Ważne by śruby 13 na fasolkach na kołach zębatych były na tyle zluzowane by nie stawiały żadnego oporu przy regulacji.

Opublikowano

Koledzy, gdzie dostanę uszczelnienia pod pompowtryski 03G130073T?  Śruby kupione a uszczelnień nie mogę dostać. 

Opublikowano

Kurde parę gumek tyle kasy ? do Boscha są dużo tańsze a zestaw podobny.  No ale nic trzeba zamówić i i dzięki za info. 

Opublikowano
Dnia 30.05.2017 o 12:49, moniuh napisał:

wydechowy ustawia sie wzgledem ssacego, na blokady -> prawy na blokade i wtedy lewy sie przestawia az blokade bedzie mozna wcisnac.

mechanik bedzie wiedzial raczej jak to ogarnac..

Ok postaram się mu to przekazać, może ogarniemy temat

Dnia 30.05.2017 o 20:32, Pawelkiwi napisał:

Mateusz z tymi blokadami dokładnie tak jak Ci powiedział Hubert.

Ważne by śruby 13 na fasolkach na kołach zębatych były na tyle zluzowane by nie stawiały żadnego oporu przy regulacji.

Ok przekaże, dzięki Paweł bardzo.

Czy po tych zdjęciach które wrzuciłem na poprzedniej stronie widać coś jeszcze?

Opublikowano

4 wtrysk trochę odstaje ale jak ustawisz rozrząd na troszkę minusowy to może się to zmienić.

Zdjęcie uchwycone w jakiejś tam fazie testów. Czy to jest tak cały czas? czy po którymś odpaleniu tendencja jest taka sama? Czy po przegazowaniu też tak się stabilizuje?

Opublikowano
Dnia 2.06.2017 o 22:43, Pawelkiwi napisał:

4 wtrysk trochę odstaje ale jak ustawisz rozrząd na troszkę minusowy to może się to zmienić.

Zdjęcie uchwycone w jakiejś tam fazie testów. Czy to jest tak cały czas? czy po którymś odpaleniu tendencja jest taka sama? Czy po przegazowaniu też tak się stabilizuje?

Zdjęcie zrobione po rozgrzaniu silnika, tylko raz testowaliśmy nie powtarzaliśmy testów.

 

Najwyżej Paweł jak masz jakiś pomysł jeszcze coś co można sprawdzić vcdsem to napisz, przetestuje i wrzucę tu.

Opublikowano

Ja nie lubię testować samochodów statycznie. Zawsze jedziemy w dwójkę na jazdę próbną. Kolega z laptopem i ja za kierownicą. Testujemy parę istotnych punktów i to dopiero daje nam jakiś pogląd na auto.

Sam VCDs jest ok ale dopiero gdy wiemy czego szukać po uzyskanych wartościach rzeczywistych daje nam obraz i zakres poszukiwań.

Opublikowano

Mogę zrobić jakieś logi, kolega z kompem będzie siedział a ja będę jechał, tylko jakie :)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...