marcin_o23 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 255 odpada przy 9 calach i et33, co najwyżej 245, przy 255 przy rotorze z a5 przód sporo wystaje
Binek1.8T Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 11 godzin temu, marcin_o23 napisał: 255 odpada przy 9 calach i et33, co najwyżej 245, przy 255 przy rotorze z a5 przód sporo wystaje Bzdury jakos ja mam 9j 19 rotor et 33 oponka 255/35 i kolo jest delikatnie schowane w nadkole
krystian3769 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 (edytowane) 44 minuty temu, Binek1.8T napisał: Bzdury jakos ja mam 9j 19 rotor et 33 oponka 255/35 i kolo jest delikatnie schowane w nadkole Kolego ale Ty masz S5 i między A4 a budą A5 jest roźnica Nawet nie chodzi o to że będzie wychodzić tylko przycierać Edytowane 20 Kwietnia 2018 przez krystian3769
marcin_o23 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 W s5 owszem ginie kolo w nadkolu ale kolega ma s4, przymierzałem i wiem, wystaje ok 1cm na 255, dla mnie lipa
Gibons Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 3 minuty temu, marcin_o23 napisał: W s5 owszem ginie kolo w nadkolu ale kolega ma s4, przymierzałem i wiem, wystaje ok 1cm na 255, dla mnie lipa Opona oponie też nie równa. Ja miałem rotor 9J et 33 z oponą 255 i nic nie wystawało. Kolega romco tez takie miał i tez nic nie wystawalo. On mial jeszcze eibach do tego.
_Andrzej_ Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Opublikowano 9 Maja 2018 W dniu 20.04.2018 o 10:33, marcin_o23 napisał: W s5 owszem ginie kolo w nadkolu ale kolega ma s4, przymierzałem i wiem, wystaje ok 1cm na 255, dla mnie lipa Mam teraz rotor 8,5 szerokości, opona 255/35 , dystans 13mm felga ma 46 , no to wychodzi że jest ET33 i koło dalej dość mocno schowane - ja nie wiem gdzie Ci tam 1 cm wystawał ??? Czy coś nie tak zrozumiałem.... Teraz się zastanawiam czy nie zmienić dystansów na 17 lub 20 aby ET było 29 lub 26. 26 to będzie już chyba wystawać ale 29???? Ktoś próbował?
Onyks Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Pewnie dlatego, że masz 8,5 calowe felgi... Koledzy piszą o 9 calach. 0,5 cala różnicy to dokładnie 1,27 cm. Edytowane 9 Maja 2018 przez Onyks
marcin_o23 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Edytowane 9 Maja 2018 przez marcin_o23
skotyman Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 On 5/9/2018 at 3:46 PM, Onyks said: Pewnie dlatego, że masz 8,5 calowe felgi... Koledzy piszą o 9 calach. 0,5 cala różnicy to dokładnie 1,27 cm. Przy czym koło wysunie się dokładnie o polowe wartości, którą podałeś.
_Andrzej_ Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Opublikowano 19 Maja 2018 Wpadł zderzak od C+ i ori grill back. Jeszcze białe ledy doszły w halogeny
Gibons Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Od razu agresywniej z przodu fajnie siadlo.
reikeb Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 No jest petarda nie chciał bym Cie zobaczyć we wstecznym na trasie XD
MaciekPL Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Teraz wygląda tak jak powinno. Do tej ski ten chiński grill rs4 nie pasował kompletnie. Teraz jest ?
_Andrzej_ Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Panowie, ma ktoś może patent jak tą gównianą sprężynę ściągać i zakładać ?
zabiello Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Ja zrobiłem sobie ściągacz z pręta gwintowanego m10 i rurki miedzianej podciętej odpowiednio by pierścień zabezpieczający dało się ściągnąć, podkładki i nakrętki i bez problemu się ściska
_Andrzej_ Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Opublikowano 24 Maja 2018 9 godzin temu, zabiello napisał: Ja zrobiłem sobie ściągacz z pręta gwintowanego m10 i rurki miedzianej podciętej odpowiednio by pierścień zabezpieczający dało się ściągnąć, podkładki i nakrętki i bez problemu się ściska Dałbyś Paweł fotkę jak wygląda ten ściągacz, bo nie mam pomysłu, jak dorobić górę, tam gdzie wchodzi ten pierścień zabezpieczający
zabiello Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 Rurka 3/4 cala. Jak masz złożone jeszcze lusterko (stelaż z podporą) to delikatnie przesuwasz pierścień zabezpieczający do tyłu, na tej podkładce czarnej na sprężynie jest wystarczająco miejsca by zrobić szczelinę miedzy pierścieniem a tym trzpieniem z podpory (trójkąta) na który jest nasunięty pierścień i jeden ząbek z tej rurki ustawiasz w tej szczelinie a drugi trafia w otwartą część pierścienia zabezpieczającego. A tak to pręt/śrubę przekładasz przez ten otwór przez który przechodzą kable (trzeba je wyciągnąć, najlepiej wypiąć piny z kostki) i skręcasz wszystko. Ważne jest to by te stopki/ząbki rurki miały szerokość tego pierścienia zabezpieczającego wewnątrz, tak by można było zdjąć i założyć ten pierścień.
_Andrzej_ Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Opublikowano 24 Maja 2018 Super patent, dzięki Paweł serdeczne, zaraz dorabiam też takie cuś ?
_Andrzej_ Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Opublikowano 25 Maja 2018 Lusterka założone i koduje , ale niestety , nic się nie składa, elektryka lusterek działa, ale się nie składają, koduję wszystko według instrukcji tutaj na forum i nic. Pomógłby ktoś, najlepiej przez tel?
marcin_o23 Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) A moduły w drzwiach masz właściwe? Może twoje nie obsługują składania i nie ruszy Edytowane 25 Maja 2018 przez marcin_o23
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się