Gość xxxxx Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 witam mam pytanie czy rolka napinająca Ruville powinna miec napis made in germany? bo moja ma na pudelku made in germany, a na rolce jest LITENS made in canada :/, rolka prowadzaca pudełko ruville germany, a na rolce napis INA slovakia, i czy na pompie wodnej powinien być jakiś napis bo nic nie widze, pudelko ruville germany, co to jest ?? to sciema czy orginal bo juz sam nie wiem :// to pudelka są tylko z niemiec ? "pompa wodna ma wyryty z boku znaczek i napis ruville"
scuzz Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Ostatnio jak u siebie zmienialem rozrzad to wkladalem rolka INA napinacz LITENS a pudelka mialem INA i takie same zostaly zdemontoane.
Gość xxxxx Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 a co to za firma LITENS, wie ktos? bo INA to chyba dobra tylko ten litens :/
Legolas5 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Zakładaj kolego bez obaw! INA tj bardzo dobra firma, natomiast Litens również nie jest zła, ruville ma zasade ze w opakowaniu znajduja sie czasami choc niekoniecznie czesci innych producentów. Co nie oznacza ze wciskają lipę. To nie żadna ściema wiem co mówię bo pracuje w firmie motoryzacyjnej i moja firma importuje od producentów każdego rodzaju części i takie przyjeżdżają prosto z pierwszej ręki.
kapos Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 to ja przedstawie jak mam u siebie akurat odebrałem karton części :> rolka przekładni pasowej INA (rimmenspann.ZR 533002920) rolka przekładni pasowej INA (spannarm,m,ZR 533008320) rolka przekładni pasowej INA (umlenkrolle ZR 532018910) kolejna rolka Ruvielle (spannrolle 55703) powyższe produkcja Niemcy, ori opakowania i częsi podpisane rolka napinająca SKF (belt tensioner pulley vkm11151) - produkcja Kanada, na części napisane Litens Kanada paski Gates numery: 5531XS, 6PK2413, 4PK1240, 5520XS (dali 2 sztuki chyba im sie cos pomyliło albo nie wiem - trzeba wyjaśnić przed zaprowadzeniem auta na warsztat), pompa wody DOLZ, do tego zakupiłem filtry oleju, powietrza i paliwa oraz płyn do układu chłodzenia K2 Cooler. Jeszcze tylko olej załatwic i mozna działac
NYNA Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 do układu chłodzenia K2 Cooler Chyba w niedalekiej przyszłości chcesz jeszcze nagrzewnice wymieniać.Płyn do układu to G12+ 34 zł w ASO za 1,5 litra koncentratu więc chyba nie warto lać jakiś wynalazków.
Gość xxxxx Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 to ja przedstawie jak mam u siebie akurat odebrałem karton części :> rolka przekładni pasowej INA (rimmenspann.ZR 533002920) rolka przekładni pasowej INA (spannarm,m,ZR 533008320) rolka przekładni pasowej INA (umlenkrolle ZR 532018910) kolejna rolka Ruvielle (spannrolle 55703) powyższe produkcja Niemcy, ori opakowania i częsi podpisane rolka napinająca SKF (belt tensioner pulley vkm11151) - produkcja Kanada, na części napisane Litens Kanada paski Gates numery: 5531XS, 6PK2413, 4PK1240, 5520XS (dali 2 sztuki chyba im sie cos pomyliło albo nie wiem - trzeba wyjaśnić przed zaprowadzeniem auta na warsztat), pompa wody DOLZ, do tego zakupiłem filtry oleju, powietrza i paliwa oraz płyn do układu chłodzenia K2 Cooler. Jeszcze tylko olej załatwic i mozna działac bo jak masz 2.5 V6 to chyba idą 2 paski :>
kapos Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 bo jak masz 2.5 V6 to chyba idą 2 paski ja tam nie wiem ja tylko sprzątam hehe ale faktycznie na zdrowy rozum muszą byc dwa
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 do układu chłodzenia K2 Cooler Chyba w niedalekiej przyszłości chcesz jeszcze nagrzewnice wymieniać.Płyn do układu to G12+ 34 zł w ASO za 1,5 litra koncentratu więc chyba nie warto lać jakiś wynalazków. chlodnice, pompe wody albo uszczelke pod glowica
TOM77 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 pompa wody DOLZ, Trochę ryzykujesz z tą pompą. Przy wymianie rozrządu w takim silniku postawiłbym na coś lepszego i sprawdzonego np. SKF Płyn też powinien być dobry, tak jak napisali wcześniej koledzy.
KaczorComp Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Przy wymianie rozrządu w silniku 2,5 TDi wymienia się dwa paski: pierwszy pasek napędza walek rozrządu a drugi pasek napędza pompe wtryskową. A co do rolek firmy INA i Litens - są to firmy które dostarczają rolki na pierwszy montaż (najwyższa półka i jakość). Rolki tych firm pakowane są w oryginalnych zestawach rozrządu.
Gość xxxxx Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 aha, czyli mozna montować, oki dzieki... ))
tomasz-gorz Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 a ze tak zapytam orientacyjnie, czy z czystym sumieniem mozna kupowac i zakładac? http://moto.allegro.pl/item529250732_rozrzad_pompa_1_9_tdi_vw_golf_passat_audi_a4_1_9.html albo taki zestaw bez pompy http://moto.allegro.pl/item511117241_rozrzad_audi_a4_a6_c5_vw_passat_b5_tdi_afn_ahu_ss.html
Gość xxxxx Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 ja kupilem ten z pompa za 297zl i juz jest zalozony, stare czesci takich samych firm jak kupilem hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się