gregorz18 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Witam problem tego typu jest silnik nie ma mocy turbo świszcze jak syrena brak mocy podczas przyspieszania trzęsie silnikiem i buda i pedał hamulca jest twardy jak jest zimny to kreci do 2000 obrotów i gaśnie i ciężko odpalić a jak odpali to chodzi przez jakiś czas tak jakby na 2 cylindry kopci na biało śmierdzi ropą i po chwili wraca do normy a jak na ciepłym silniku 90c kreci do 3000/3500 obr i brak mocy chodzi tak jakby na 2 cylindry kopci na biało ale nie gaśnie pochodzi chwile na wolnych obrotach i wraca do normy żadna kontrolka nie zapala się potrafię jeździć cały dzień autem jeśli nie przekroczę tych obrotów silnika i nic a tylko przekroczę i się zaczyna bardzo prosze o pomoc
robercik123 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Hej. Zrob logi statyczne, i wrzuc je do odpowiedniego dzialu. Moze tam cos bedzie widac. Są chłopaki na forum którzy umieją to rozczytaćWysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Sprawdzenie błędów i zrobienie logów ale u Ciebie tylko statyczne, bo dynamicznych nie zrobisz jak autko gaśnie.Na moje oko problem z gaszeniem i trudnością odpalenia podchodzi mi pod podwieszanie zaworów przez zbyt wysokie ciśnienie oleju.Napisz jeszcze jaki masz przebieg i na jakim oleju jeździsz. Wysłane z OP3T
Mozgu Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 I niech podjedziw do majstra i mu sprawdza cisnieie oleju bo wlasnie wszystko wskazuje na podwieszane zaworow
Mozgu Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Nie ma zwiazku z turbina, to ewidentnie podwieszanie zaworow o czym swiadczy nierowna praca i bialy dym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się