Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z odpalaniem i falujące obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc , 

Od jakegos czasu mam prpblem z odpalaniem, Auto raz odpali szybko i perfekcyjnie a czasem tak dlugo krece ,ze zaczynam miec obawy czy mi sie uda odpalic . Jak na razie jeszczw pali :)

Do tego doszly problemy z falujacymi obrotami .. jaka moze byc to przyczyna ?

Opublikowano

Zwróć uwagę na temperaturę silnika, gdy autko nie chce odpalić

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To jest różniem, czasem ma problemy z odpalaniem jak tem. jest na zawnatrz  czyli  przy totalnym starcie ( musze dodac ,ze tez odpala w ciagu sek.)
i problemy są rónież jak silnik jest rozgrzany ... po trasie przy 90 stopniach , i tez odpala raz sek. a raz musze krecic i krecic .... 

Opublikowano

Przydałoby się zapiąć VAGa i sprawdzić temperaturę z czujnika G62, na próbę zostawiaj auta tyłem do góry, tak, żeby przód był pochylony mocniej do przodu i zobacz jak wtedy pali... 

Opublikowano (edytowane)

Kolega mi pisal , ze moze to byc filtr paliwa (wymienic) albo siadajaca pompa paliwa ,,,

Dziekuje za odpowiedz, sprawdze i zdam relacje :)

Edytowane przez dawid922
Opublikowano

Wymieniłem filtr  paliwa ... Dalej to samo. 

Mało tego był przetarty wężyk od ciśnienia,  usunałem usterkę . Dzieki temu nie twardnieje mi pedał chamulca  i nie odbija pedał gazu . 
 Ale niestety , dalej jest problem z odpalaniem ...  Za parę dni wymienię  zawór zwrotny ( jest to najtanszy koszt )  
Zobaczymy co dalej :)

Opublikowano

Podepnij vaga i sprawdź jaka jest temp. na czujniku podczas odpalania.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sprawdzęjak najszybciej dzieki

Opublikowano

Niestety , nie mam na razie dostępu do Vaga..
i zaworu zwrotnego jeszczenie  wymieniłem .. 
Czy to jest mozliwa usterka tego czujnika ?  
znowu mechanik chce wymieniac "wtrysk sterujący " .
 A z autem dalej to samo czy na ciepłym czy zimnym , odpala jak chce .
Raz jak z prosto z salonu po sekundzie a na drugi dzien odpalam z Plaka ;/ 

Opublikowano

Nie wymieniaj nic w ciemno dopóki nie sprawdzisz czy nie ma jakiś błędów !

Opublikowano

Byłem na  jakimś prowizorycznym Vagu i pokazuje mi"
Czujnik cisnienia turbiny pokazuje ,ze tworzy się podcisnienie , co prawda mam problem z turbina musi isc do regeneracji . 
 Ale nie wiem czy ma to jaki kolwiek  wpływ na odpalanie . 
 I czujnik temperatury poietrza pokazuje 60 stoopni.  to troche duzo . 
  Nie wiem czy to moze miec jaki kolwiek wpływ ale ,ze wzgledu na to ,ze jestem w delegacji to  za tydzien pojade na coś dokładniejszego. 
 Jeśli ktoś by wiedział mniej wiecej o co chodzi z tymi błędami to proszę napisać . 
                                                                               Z góry dzieki i pozdrawiam :) 

Opublikowano

To mogą być uszczelnienia wtrysków.. paliwo ucieka sobie do baku i nie pali.

Taki filmik poglądowy:

 

Opublikowano (edytowane)

 

1 godzinę temu, MariuszKK napisał:

To mogą być uszczelnienia wtrysków.. paliwo ucieka sobie do baku i nie pali.

Taki filmik poglądowy:

 

Przy takim akurat objawie to raczej tandempompa albo jej uszczelka nieszczelne, bo silnik wystartował na chwilę na tym co miał w szynie paliwowej głowicy :decayed:

W kolegi przypadku to bardziej pasuje na problem z oszukującym G62 lub innym czujnikiem mającym wpływ na dawkowanie paliwa, szczególnie że pisze o falujących obrotach :naughty:

Poza tym przy problemach z cofającym się paliwem problem jest zazwyczaj z rana, później przez resztę dnia auto odpala dobrze :hi:

Przy takim akurat objawie to raczej tandempompa albo jej uszczelka nieszczelne, bo silnik wystartował na chwilę na tym co miał w szynie paliwowej głowicy :decayed:

W kolegi przypadku to bardziej pasuje na problem z oszukującym G62 lub innym czujnikiem mającym wpływ na dawkowanie paliwa, szczególnie że pisze o falujących obrotach :naughty:

Poza tym przy problemach z cofającym się paliwem problem jest zazwyczaj z rana, później przez resztę dnia auto odpala dobrze :hi:

Podłącz auto do VAG-a i posprawdzaj błędy w ECU ( komputerze silnika), to podstawa co wypadało by zrobić na początek , jak nie będzie konkretnych błędów związanych z czujnikami temperatury to trzeba by pojeździć z podpiętym kompem i poobserwować lub zlogować temperatury, by stwierdzić czy cały czas są wiarygodne :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

VAG pokazał błąd czujnika , Poradzono mi bym wyciągnął go i przemył benzyną estrakcyjna .
kolejne to  jakaś przekroczona granica Kv (zapomniałem zrobić zdjęcia ) dopuszczalne to +3 - -3  ja miałem  -5,5 .
Z gossciem przekreciliśmy śróby  wrzucajac auto na 4 bieg  . Aktualnie mieści się w granicach normy 

Czujnika jeszcze nie przemywałem , jak na razie po tym zabiegu nie miałęm problemu z odpalaniem  ... 
  Czy ktoś chciałby się wypowiedzić coś wiecej na ten temat? 
Ps. Polecono mi pózniej  rozkręcenie kolektora i RGW i przeczyszczenie o auto mi strasznie muuulii.
      Dodatkowo zaślepić dysze wlotu powietrza metalowa blaszka. (podobno dość czesty zabieg ) 
Z góry dzieki za odp 
 

VAG dwa.jpg

VAG jeden.jpg

Opublikowano

VAG pokazał błąd czujnika , Poradzono mi bym wyciągnął go i przemył benzyną estrakcyjna .
kolejne to  jakaś przekroczona granica Kv (zapomniałem zrobić zdjęcia ) dopuszczalne to +3 - -3  ja miałem  -5,5 .
Z gossciem przekreciliśmy śróby  wrzucajac auto na 4 bieg  . Aktualnie mieści się w granicach normy 

Czujnika jeszcze nie przemywałem , jak na razie po tym zabiegu nie miałęm problemu z odpalaniem  ... 
  Czy ktoś chciałby się wypowiedzić coś wiecej na ten temat? 
Ps. Polecono mi pózniej  rozkręcenie kolektora i RGW i przeczyszczenie o auto mi strasznie muuulii.
      Dodatkowo zaślepić dysze wlotu powietrza metalowa blaszka. (podobno dość czesty zabieg ) 
Z góry dzieki za odp 
 

Opublikowano (edytowane)

Drugi i trzeci to są błędy zespolonego czujnika ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowującego ....

Przemycie go pomoże pewnie tyle co umarłemu kadzidło :P

Jeżeli już to trzeba posprawdzać jego zasilanie, bo błędy mówią o jego braku lub zwarciu do masy .

Jeżeli zasilanie i masa czujnika jest OK, to czujnik do wymiany.

Pierwszy błąd mówi o przerwie w obwodzie cewki elektrozaworu lewej poduszki silnika ( reguluje on stopień twardości poduchy ),  na razie bym się nim za mocno nie przejmował :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Witam ,  gdzie dokladnie i jak moge sprawdzic ten czuknik ?

W razie czego jesli musialbym go kupic jak on sie nazywa ?

Odnosnie poduszki silnika to od kiedu zakulilem pojazd jest ten sam problem ..

Dzieki za odp !

Opublikowano

Nie mam czasu by dokładnie posprawdzać, według mnie to czujnik pod numerem 8 na tym rysunku :

4ahjin7k.jpg

Tylko że według opisu na naszym forum to ma on oznaczenie G31 i G42 :naughty::

Jeżeli dobrze myślę to musisz posprawdzać taki czujnik i jego kablowanie , zasilanie i masę :

http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-audi-seat-skoda-vw-038-906-051-c-i6089000424.html

Opublikowano

Posprawdzam przewody , przemyje płynem do tarcz chamulcowych , ewentualnie kupię .. 
 Tylko mam problem .. jak sprawdzić masę? :)

Opublikowano

Cześć , masa jest   i kable całe  niby czujnik powienien chodzić :)

przeczysciłem go i nicc..  zakupiłem nowy 
Auto zaczęło miec nie  równa prace silniki i kopci na biało ... nie wiem juz co robić ... 
dorzucam filmik pogladowy 
 

nierówna pracasilnika.mp4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...