Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam powiem od 4 miesięcy A4 z silnikiem 1.8t bfb. Czym zaczęło się robić ciepłej tym mam większe problemy z odpaleniu. Po przejzdzce w której auto się nagrzeje dość dobrze to na drugi dzień przy odpaleniu auta nie równo pracuje przez jakieś 5-10 sekund poczym jak gdyby nigdy nic wszystko wraca do normy. Przy takim porannym odpaleniu występuje biały dym z rury i cukierkowy zapach w garażu. Ale jesli po takiej przejażdżkę wstawienie auta do garazu i dokręcania korka od zbiornika wyrównawczgo i spuszcze cisnienie to na drugi dzień auto odpala normalnie. Płynu ubywa na 1000 km jest w połowie max min a było na Maxa dodam że delikatnie Sączy mi się na Dolnym łączeniu chlodnicy. Co do tego cisnienia w układzie to nie jest jakieś straszne węże nie są twarde a temperatura w normie. Dodatkową jak zostawię ciepłe auto i np po 15 minutach chce odpalić to czasami nie może załapać jak by chciał a nie mógł. Co o tym sądzicie trzeba chyba głowice zdzierac. Czy może obstawianie coś innego

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano

Zrób test na zawartość CO2 i będzie wiadomo. Biały dym i słodkawy zapach ewidentnie wskazuje na spalanie płynu ale może w jakiś cudowny inny sposób dostaje się do wydechu :P Problem z odpalaniem może być związany z czujnikiem cieczy g62 

Opublikowano

Właśnie chodzi o to że robiłem ten test i za nic w świecie nie zmienił koloru 20 minut go Trzymalem na zbiorniczku i nic. Oczywiście auto nagrzanego i miał "przygazowki"

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Biały dym jest cały czas czy tylko po odpaleniu na zimnym silniku? No i czy Auto ma LPG? Bo jak tak to biały dym nie musi oznaczać od razu uszczelki.

Jeśli ubywa płynu, to zacznij od zlokalizowania gdzie go ubywa. Zapach możesz czuć bo Ci kapie gdzieś na silnik np.

Opublikowano

Napraw ten wyciek z chłodnicy, posprawdzaj czy nie masz innych nieszczelności, a uszczelka to raczej nie jest. Ten zapach płynu o którym piszesz to pochodzi ze spalin czy po prostu go czuć z bliżej nieokreślonego miejsca?

Opublikowano

Dymi tylko na zimnym po odpaleniu 20 30 sekund jak zaczyna schodzić z saniami to dym ustaje ale tak jak pisałem jeśli po wystawieniu auta do garazu spuszcze ciśnienie z zbiorniczku wyrównawczgo to rano auto odpala normalnie bez nierównej pracy bez dymu i zapachu. A ten zapach ewidentnie z tego dymu z rurek. LPG nie mam

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Zacznij od zlokalizowania wycieku. Jak dymi tylko przez chwilę to nie uszczelka.

Opublikowano

Wyciek albo pocenie lepiej to nazwać jest na łączeniu chłodnicy z wężem wymieniłem oring w kwietniu i dalej się tam poci. Co do ubytku płynu to dwa razy mi wyrzucili płyn jak odkrecilem zbiorniczku po trasie, więc ubytki płynu są bardzo małe. Jak na złość chciałem dziś rano nagrać film ale auto odziwo odpalił normalnie a wczoraj nie odkryciem korka. Postaram się na czasie nagrać film jak to wyglada. A dymi tylko na zimnym i tylko wtedy gdy nie równo zapali.

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Sprawa nabrała jak to się mówi kolorów. Wczoraj po trasie auto wstawione do garazu. Dziś rano odkrecilem świecie i co się ukazało na czwartym cylindrów stoi woda. Pomiar kompresji pierwszy 10.5 drugi 11 trzeci 11 czwarty 13. Na czwartym najprawdopodobniej podobnie płyn go uszczelniacz bardziej i wyszło 13. Tylko czemu test CO2 nie pokazał tego czyżby była pekniete głowica?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...