spectrum89 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Witam, Podzielcie się proszę informacjami, jaki macie akumulator w swojej 3.0 ASN? Ja mam 74Ah i zaczynam się zastanawiać czy mechanik nie dał plamy ze taki włożył i czy ma to wpływ na prace auta/silnika (mam błąd z fazami rozrządu od tamtej pory) Dzięki z góry za odpowiedzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jacek70 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 A jaki kod masz we wlepce. Sprawdź a będzie wszystko jasne.
darox5 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Ja mam taki sam i nic się nie dzieje wcześniej 54 i tez było ok.Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
spectrum89 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 A gdzie wlepke znajdę? Znalazłem tylko w necie stronkę która po wpisaniu modelu pokazuje jako aku do jakiego silnika powinien być. ASN powinien niby mieć od 80 nawet do 90Ah. Szok. No ale skoro Wam tez śmiga i jest Ok, to w porządku. Bałem się ze ma to odzwierciedlenie na moich błędach faz rozrządu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lmarrio Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Akumulator 74 Ah jest właściwy, na pewno nie ma on wpływu na zmienne fazy rozrządu.
jacek70 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Godzinę temu, spectrum89 napisał: gdzie wlepke znajdę? Sedan ma we wnęce koła zapasowego a awans pod kanapą. No i oczywiście w książce serwisowe i na pierwszej stronie.
spectrum89 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Dzięki wielkie za odpowiedzi. Pozdrawiam! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Aroo10 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Może i nie ma nic do znaczenia ale ja w asn miałem właśnie mały i go gotowalo i wysadzalo z niego kwas ..
BeyerBrown Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja kilka lat jeździłem ze 100Ah pod maską, zgodnie z sugestią ze strony Boscha i Varty ale jeżdżąc krótkie odcinki miałem problem z jego doładowaniem, raz na kilka miesięcy podłączałem go do prostownika. Układ ładowania mam na 100% sprawny, teraz jeżdżę na 74Ah i jest wszystko OK a 100Ah bateria powędrowała do większego auta. 82Ah z tego co pamiętam wychodzi mi z VIN-u/kodów we wlepce. A mam dość bogato wyposażoną wersję (grzane d*py, fotele/szyby w prądzie, nagłośnienie BOSE etc.). Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez BeyerBrown
BeyerBrown Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 (edytowane) Update: Zamontowałem z ciekawości aku 52Ah i auto na nim bez problemu zapala, żadnymi błędami nie sypie, jeżdżę tak już kilka dni. 72-80Ah jest więc moim zdaniem odpowiednią pojemnością dla tego silnika. Grunt by akumulator i układ ładowania był sprawny. Oraz by prąd nigdzie nie uciekał po zamknięciu auta Edytowane 5 Października 2018 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się