Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Losowe szarpanie auta.


rogigor

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Dwukrotnie już auto nagle zaczęło mi szarpać, straciło moc, a na jałowym mocno trząsł. Raz podczas zwykłej jazdy  a raz podczas przyspieszania. Na PB i LPG tak samo, pomogło dopiero zgaszenie na chwilę silnika i odpalenie po chwili.

Check się nie zaświecił, vag niczego nie pokazał - nie było błędu. Czyżby któraś cewka? 5 mam tych czerwonych (ale nie znam numeru OEM) i jedną czarną z 1.8T. 
Dziwi mnie brak błędu....

(Shit wybaczcie podwójny post)

Edytowane przez rogigor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij pod kompa sprawdź na którym cylindrze wypada zapłon i zmień świecę. Mi jak padła świeca to strach było jechać tych szarpalo a do górki 2 biegu brakowało. Cewka jak by padła to chyba całkowicie i wtedy palił by na 5 garow bez żadnego szarpania a padajaca świecą daje iskre raz nie dochodzi do zapłonu i dlatego szarpie.

 

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale własnie nie ma żadnych błędów. Spodziewałem się wypadającego zapłonu, ewentualnie czegoś z przepływką ale nic - 0 błędów w vag-comie. No i to szarpanie jest kompletnie losowe - wczoraj specjalnie butowałem żeby sprawdzić i nic - na złość jeździło jak ta lala.

Edytowane przez rogigor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze są błędy. jak cewka się kończy daje iskre ale słabą i silnik kuleje.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę odświeżę. Znowu dziś wystąpił ww. problem. Zgasiłem silnik do zatankowania i po odpaleniu falują obroty, trzęsie się a podczas jazdy szarpie. Podpiąłem się migiem Vag-Comem, bo akurat miałem kabel i kompa i nic - 0 błędów.

Tak sobie myślę - może to nie cewka, a wadliwy przepływomierz? 

Edytowane przez rogigor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odświeżę . Wymieniłem przepustnice ale dalej potrafi nagle szarpać. Wystarczy chwilę jechać ze stałymi obrotami i przechodzi, albo zgasić na chwilę. Myślę żeby zacząć od wymiany świec - co sądzicie ?

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre sterowniki LPG mają funkcję kasowania błędów. Błędy powinny się zapisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem w sterowniku - nie ma żadnego błędu zaznaczonego do kasowania, więc to nie to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałeś, że masz jedną czarną cewkę z 1.8T, może pasuje zacząć wymianę właśnie od tej cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie, a błędu cewek nie ma. Nawet jak podczas szarpania nie wyłączałem silnika i szybko podpiąłem vaga - 0 błędów. Spróbuję ze świecami, bo pewnie i tak przydałoby się je wymienić i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, rogigor napisał:

Sprawdzałem w sterowniku - nie ma żadnego błędu zaznaczonego do kasowania, więc to nie to. 

W jakim sterowniku sprawdzałeś? Bo ja mówiłem o sterowniku od LPG. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, świece nie pomogły. Dziś znowu zaczęło trząść na jałowym i szarpać podczas przyspieszania ale przeszło po chwili jazdy. Wymienię zatem tę jedną cewkę, która jest z 1.8T. Błędu dalej ecu nie pokazuje.

Tak myślę jeszcze, czy brak katów i prekatów może mieć tu wpływ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...