soulmaster3m Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2017 Update. Nie miałem jak nagrać nowych filmików jak brzmi to stukanie, ale znalazłem coś bardzo podobnego.
soulmaster3m Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2017 Jako, że odpowietrzenie całe zrobione to byłaby szkoda gdyby zostawić się na pastwę słabych fabrycznych rozwiązań. Mam nadzieję wstawić małe usprawnienie odpowietrzenia. Głosy są różne, ale większość na tak i wydaje mi się, że powinno spełniać swoją rolę. Do tego chciałem robić zbiornik, ale za 10zł można było zdobyć gotowca z oplowskiego klekota. Może podejdzie bez przeróbek.
radi88PL Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Piszesz o odmie ? to klekotanie to z tyłu silnika to napinacz łańcucha wałków, mierzyłeś ciśnienie oleju ? czyściłeś kiedyś smok pompy oleju ?
soulmaster3m Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2017 (edytowane) Odmie, odmie. Rurkę wymieniałem już sporo temu a było trzeba się zainteresować głębiej co było powodem jej pęknięcia a nie tylko z grubsza pierwszy lepszy post przeczytać, że one tak mają i tylko wymienić. Co do klekotania to nie miałem nawet kiedy nagrać po wyciszeniu wszystkich hałasów od klimy ani też sprawdzić czy to czasem nie od dołu. Smoka nigdy nie ruszałem i mam tylko nadzieję, że to właśnie on. Zamiast kolanka odpowietrzenia... ... porządnie dopasowany adapter, od niego wąż do separatora i dalej na trójnik. Edytowane 28 Czerwca 2017 przez soulmaster3m
radi88PL Opublikowano 28 Czerwca 2017 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Długie działanie oparów smaru na te plastikowe kolanko zrobiło swoje, dlatego pęka - tak myślę. Zalej płukankę do silnika niech wypłucze Ci wszystko ładnie i wtedy zrzuć miskę. Ja u siebie miałem przytkany delikatnie ten smok i przy okazji wymieniłem pompę oleju na nową. Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie oleju na ciepłym/zimnym silniku to tańsza opcja niż zwalanie miski ...
soulmaster3m Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2017 Gdzieś jeszcze w tematach czytałem co DEV pisał a pisał, że ciśnienie to jedno a wydajność to drugie. Jak dziś zdążę to może i ciśnienie ogarnę.
soulmaster3m Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Procedura z manuala dla potomności: Zaraz po odpaleniu na zimnym: Filmiki po rozgrzaniu oleju do gdzieś prawie 70*C. W razie co wyjaśniam, że 100kPa to 1bar. Przy okazji słychać to klepanie. Szczególnie na drugim filmiku gdzieś prawie przy końcu. To są filmiki, trzeba kliknąć. Błąd jaki słychać na drugim filmiku to oczywiście brak czujnika, nie miałem kiedy zrobić takiego adaptera jak ma ori sprzęt. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez soulmaster3m
soulmaster3m Opublikowano 2 Lipca 2017 Autor Opublikowano 2 Lipca 2017 Przy okazji czujnik sprawdzony. Na książkowe 1.3-1.6bar zamyka się przy 1.5bar. Sprawdzone na 3 różnych manometrach. Nic więcej nie zostaje jak oddać komu trzeba ;/
reganajax Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 Ja to mam problemy non stop z wypadaniem zapłonu ;/
soulmaster3m Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Opublikowano 4 Lipca 2017 Nie wypadanie jest tutaj problem skoro pojawiło się tylko raz.
soulmaster3m Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Opublikowano 12 Lipca 2017 (edytowane) Teraz coś nowego. Miałem już dzwonić po lawetę, ale naszło mnie na sprawdzenie błędów a tam nowość. 17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent Wątpię aby to był sam przekaźnik bo wstawiałem drugi z poprawionymi lutami. Teraz to już zacznie się zabawa w szukanie po instrukcjach co sprawdzić. Podrukowałem z manuala kilka i będzie trzeba miernikiem i diodą sprawdzić. Może to coś w kablach i była w racja w problemie z zapłonem. Może to właśnie tutaj był 1 problem, że zgasł i nie było napięcia. Może też z tego stuka bo pali, ale coś nie tak. Edytowane 12 Lipca 2017 przez soulmaster3m
soulmaster3m Opublikowano 14 Lipca 2017 Autor Opublikowano 14 Lipca 2017 Dobra chłopy. Przyznawać się kto ma 1.8T, najlepiej ANB i mi coś sprawdzi? Przeleciałem prawie wszystkie procedury sprawdzania, poza czujnikiem spalania stukowego, hallem czy czujnikiem prędkości. Przeleciałem wtryski, cewki, moduł zapłonu, przekaźnik 30 w skrzynce ecu i jest problem. Wyłączam zapłon, wyjmuję kluczyk, nawet zamyka samochód a napięcie na pinie 15 cewki dalej jest. Dotrwałem gdzieś do 8 minuty i dalej jest. Potrzebuję wiedzieć czy napięcie na wtyczce 3 pinowej idącej do cewki a dokładniej pinie 15 (obojętnie której cewki) znika od razu po wyjęciu kluczyka. Czy też ogólnie kiedy się pojawia i kiedy znika. Zasada działania jest taka, że w puszce ECU jest przekaźnik 30 na miejscu 3 i na ten przekaźnik na pin 2 i 9 idzie stały plus. Przekaźnik ten wyzwala ECU dając masę z pinu 21 na pin 4 przekaźnika. Napięcie wtedy idzie z pinu 6 przekaźnika i dalej na bezpiecznik 29 (20A). Z bezpiecznika 29 idzie na piny 15 wszystkich cewek. (i na pin 121 ECU)
radi88PL Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Nadal potrzebujesz tych informacji z ostatniego postu ?
soulmaster3m Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 10 godzin temu, radi88PL napisał: Nadal potrzebujesz tych informacji z ostatniego postu ? Aktualnie mam potwierdzenie z APU, że 15 minut i napięcie znika. Sprawdziłem dwukrotnie i mam tak samo, więc niepokój związany z tym napięciem można pominąć. Oczywiście nie zaszkodzi jeszcze jedno potwierdzenie bo jest o dalej dziwne. Edit: Kompresja sprawdzona i na ile szczelnie przykręciłem manometr to ciśnienie na każdym po 12, 12 z hakiem.
soulmaster3m Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Pa,pa, panewki. Tyle wiem póki co. W przyszłym tygodniu będę wiedział jak wał i co dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się