Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bagnet oleju do silnika A4 B6 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam z racji ze po kupnie auta bagnet wygladal tragicznie zakupiłem nowy. Stary pokazywal ponad poziom a nowy po wlozeniu pokazuje polowe skali. I tu pytanie jaka dlugosc powinien mieć bagnet? Szukalem na goglach ale nic nie wygoglowalem wiec proszę o pomoc ;) zaraz pojde zmierzyć ten co kupiłem to za chwile napisze jaka ma dlugosc

 

Opublikowano

Tyle ma mój nowy bagnet czy jest on dobrej dlugosci? dodatkowo z opakowania taka kartka jest z numerami

regegegegr.jpg

qqqqqqqqqqqqqqqqqq.jpg

Opublikowano

u mnie jak wymieniłem na zamiennik, z poprawnego stanu wyskoczyło powyżej skali... Masakra :facepalm: :grin:

Opublikowano

Sprawdziłem u siebie i do odboju czyli oparcia jest 51.4 tyle wchodzi w rurkę.

Opublikowano

Wiec dla tego pytam ile powinien miec oryginal ?

Opublikowano
Teraz, jacek70 napisał:

Sprawdziłem u siebie i do odboju czyli oparcia jest 51.4 tyle wchodzi w rurkę.

Czyli tam wyzej niz ja zaznaczylem? Nad tymi prazkami co jesf to zgrubienie? 

Opublikowano

Ja mam oryginał , a mierzyłem do odboju bo taki pomiar jest najbardziej dokładny. 

Opublikowano
1 minutę temu, jacek70 napisał:

Ja mam oryginał , a mierzyłem do odboju bo taki pomiar jest najbardziej dokładny. 

Czyli do tego zgrubienia co opiera sie na rurce? 

Opublikowano

Witaj 

Tak dokładnie. 

Opublikowano

Tak to wygląda ⤵

 

Screenshots_2017-06-07-12-36-41.png

Opublikowano

Ok dzieki. Jutro sprawdze bo akurat wyruszylem do pracy wlasnie. To dzieki wielkie pozdro

Opublikowano

Super dzieki?

Opublikowano

No moj ma 51.6 wiec mysle ze 2 mm nie robi jakiejs kosmicznej roznicy. Jeszcze raz dzieki za pomoc

Opublikowano

Witam.

 

Mój bagnet ma dokładnie tyle samo, co wyżej panowie pisali, natomiast nurtuje mnie długość rurki, lejka pomarańczowego w który wchodzi bagnet.


Czy ktoś zna, lub jest w stanie zmierzyć całkowitą długość tej pomarańczowej rurki w którą wchodzi bagnet?
Moja stara rurka ma 24.6mm.

Wygląda na tandetny zamiennik, bagnet bardzo luźno wchodzi oraz wychodzi bez żadnych oporów.
Gdy miałem nalane oleju na max stan to potrafi pluć właśnie przez bagnet oraz na łączeniu pomarańczowej rurki z metalową która wchodzi do miski, dlatego postanowiłem wymienić.
Kupiłem nową po numerach z etki i od razu zauważyłem ze jest krótsza: 23.8 mm.
Bagnet wchodzi ciasno w rurkę więc moim zdaniem to lepiej.
Nigdzie nie mogę znaleźć prawidłowych wymiarów tej rurki.
Po wymianie pokazuje troszkę więcej na bagnecie, o te 7-8 mm niż na starej. 
Wygląda na to, że kiedyś ktoś wymieniał i nie wiem czy założył za długą, czy ja kupiłem za krótką... niby wielkiej to roli nie gra, bo zawsze utrzymuje stan na bagnecie od połowy stanu do max. Tylko gdy miałem dłuższy lejek to mogłem mieć ponad stan i stąd plucie olejem, dodatkowo bardzo luźny bagnet w rurce.
Z wymianą nie było problemu, stary lejek wyszedł do góry bez oporów, a nowy wskoczył ( klik) również bez większych oporów choociaż czytałem, ze należy wkładać w gorącą wodę, bo ciasno wchodzi. 
U mnie bez oporów ale było czuć kliknięcie.

ps. nawet kolor starej rurki jest bardziej różowy w porównaniu do bagnetu, nowa rurka ma taki kolor jak bagnet czyli ładny pomarańcz.
Wiem, ze kolor nie gra roli, ale taka ciekawostka  sprzedawca mówił, ze to niby maxgear, koszt 7 zł.


Pozdro 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...