Bknz Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Katalizator zrobił out i wpada DP ale zajrzałem do wnętrza turbo i taki oto widok od strony gorącej. Jest to zwykłe k03. Jak oceniacie, pożyje jeszcze czy wykręcać i na regenerację + hybryda? Edytowane 7 Czerwca 2017 przez Bknz
Marecki1 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Jezeli chodzi o pekniecie zeliwa to K03 ma "to" w standardzie i w niczym nie przeszkadza..... moja tez tak wygladała i stwierdziłem, ze pojezdzi..... jednak puszczała na szaro na goracym silniku.... po rozłożeniu turbo na czesci wyszło ze puszcza olej na strone gorącą.... Koszt regeneracji takiego turbo na nowym wirniku (zimna i goraca) + łozyska slizgowe, uszczelnienia itp bez wymiany zeliwa +/- 800zł, przerobka na K03s czyli trzeba inny wirnik na stronie zimnej + porting itp. +/- 1200zł
Bknz Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Dziękuję za ocenę i informacje, trochę mnie uspokoiłeś że to norma Czyli regeneracja i przeróbka na hybrydę 2k+. Nie stwierdziłem objawów kopcenia, przebieg ori to 170k Edytowane 7 Czerwca 2017 przez Bknz
mashet Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 U mnie jak u kolegi wyżej, niby wszyscy dookoła mówili, że można z tym jeździć i nie ma to wpływu. Do czasu... Też jeździłem bo podobno miało być ok. Okazało się że z drugiej strony też pękło i waliło olejem. Do tego nieszczelność powodowała problemy z ładowaniem przy małym gazie. Owszem jest to częste zjawisko, ale nie jest to bez wpływu na pracę turbiny. Jak wiadomo, jak coś pękło to znaczy, że było za mocno obciążone. A skoro jest pęknięte i jest za mocno obciążone, to będzie niszczyć się jeszcze bardziej...
Łukasz13 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 To pękniecie na focie jest w każdej używanej k03 po jakims tam przebiegu, nie wpływa na prace turbiny.
Galetto Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Dokładnie standardowe miejsce pęknięć żeliwa K03. Każde w które zaglądać się zdarzyło tak miało. Ostatnio nawet to samo widziałem w turbo po regeneracji kilka miesięcy wstecz także myślę, że nie ma się co podniecać, że się wydało siano na nowe turbo czy regeneracje bo szybko może pojawić się to pęknięcie. Raczej jest to wada fabryczna żeliwa, ale w większości przypadków na nic nie wpływa. Bo jak turbo dobrze wstaje i dobrze dmucha to niby jaki to ma mieć wpływ... Oczywiście przypadki pęknięć i uszkodzeń turbiny mogą być różne w innych miejscach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się