Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1.8t BFB 163km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Wrzucam wykresik

Wyszło 154.5KM 229Nm

Wstawiony DP zamiast kata, TIP i nowy N75.

Soft nie ruszany, wtryski seria.

Temp pomiaru 24C więc IC słabo chłodziło.

jak waszym zdaniem się prezentuje na serię, trochę mało wyszło KM i tu się trochę dziwię skoro Nm trzyma więcej niż seria?

 

W planach IC, Wtryski z BEX i Soft. Mam nadzieje że  uda się 200km i 320-340Nm.

 

20170609_174111_Richtone_HDR.jpg

 

 

 

Edytowane przez Bknz
Opublikowano
Dnia 9.06.2017 o 20:42, Bknz napisał:

jak waszym zdaniem się prezentuje na serię, trochę mało wyszło KM i tu się trochę dziwię skoro Nm trzyma więcej niż seria?

Fakt słaba góra, ale przez to, że moment powyżej 4800 leci mocno w dół... stąd taka moc a nie inna. Będziesz robił program, to tuner jeśli jest coś faktycznie nie tak, to powinien stwierdzić. Z tymi 340 nm to trochę poleciałeś z fantazją.

P.S. Świece kiedy wymieniałeś? Jeśli dawno to też mogą mieć wpływ na słabszą serię.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję za odp.
Świece nowe PFR7Q, Olej świeży, Filtry nowe Mann, Grzybek i zaworek domy nowe, Układ odpowietrzenia cały rozebrany i wyczyszczony. Smok wyczyszczony. Przepustnica wyczyszczony + ponowna adaptacja.
Tak jak pisałem wpadł TIP i DP auto po DP wyraźnie dostało większego wigoru.

Ale wynik KM mnie zdziwił i zacząłem się zastanawiać co może być nie tak skoro Nm trzyma prawidłowo.

Przypomniało mi się ze filtr paliwa nie został wymieniony :facepalm: już zamówiony, dziś wymian.
Planuje wymianę DV bo może on tez już swoje przeszedł od nowości.

ok jeżeli 340Nm to fantazja to jakie są realne wartości do uzyskania, będzie 300Nm?

Wpadnie jeszcze FIMC  550x180 lub 550x230 muszę się zdecydować co będzie lepsze i wtryski BEX leżą i czekają jak będzie program ogarniany

 

Edytowane przez Bknz
Opublikowano

Może być też sprawka tego, że założyłeś DP i przy seryjnym programie zmieniły się nieco parametry stąd taki wynik a nie inny. A niuton większy z dołu to z pewnością zasługa DP.  Jak zrobisz soft i wyjdzie słaby wynik wtedy bym się martwił.

Ja się nastawiałem na 300 nm i 200 km a wyszło 212 KM i 324 NM na Pb 95 :wink:  Na lpg pewnie jeszcze więcej. Serii nie mierzyłem, ale zbierał się dosyć żwawo. Wszystko zależy od stanu turbiny i fantazji tunera.

Opublikowano (edytowane)

Trochę mnie to uspokoiło bo już myślałem że z motorem coś nie tak po tym wyniku 154,5KM :facepalm: a tu wychodzi że po każdej ingerencji pasowało by na hamownię i korekta softu.

Zaobserwowałem również że po montażu DP powyżej 5tys.obr już jakby nie miał siły, przyspiesza ale ociężale a przed DP na Katalizatorze ciągnął równo do 6,5tys.obr.

A to że powyżej 4800 Nm leci w dół to też może być winny DP?

Czekam na FIMC, wrzucam wtryski i robię program zobaczymy jaki wynik wyjdzie :)

Edytowane przez Bknz
Opublikowano

Tylko niech ktoś przed programem dobrze zdiagnozuje autko.

Opublikowano

Kuzyn ma hamownie, zajmuje się virusami plus prowadzi regenerację silników. Wiec zna się na rzeczy mam nadzieję [emoji5]

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kuzyn robi w tc czy tylko tam pomiar robiłeś? 

Opublikowano

tylko pomiar. Prowadzi EvoRider

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Świece to powinny być pfr6q.

Opublikowano (edytowane)

Wpadło nowy DV, wtryski od BEXa, FIMC 180 i program. Wyszły takie kreski 202,9KM 320,3NM na pb98 i 197,7KM 309,4Nm na LPG

Pb
20170807_101849.jpg

LPG
20170807_101649.jpg

 

Plany to albo regeneracja turbo i pytanie czy po regeneracji da radę coś jeszcze ugrać czy lepiej przerabiać na hybrydę i nowe strojenie pod 220/240KM?

Edytowane przez Bknz
Opublikowano

Rob hybryde.

Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...