Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wadliwy N75 czy gruszka turbo?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.otoz mam taki problem przy przyspieszaniu przy obrotach ok.2100-2200 mam chwilowe przeladowanie (2100-2300mbar) po czym zaraz spada i jest nie doładowanie i czuje przy tym wlasnie takie zmulenie i pozniej wyrownuje sie juz doladowanie i jedzie normalnie.zmienna geometria chodzi bez przycięć. I teraz czy to moze byc n75 cz grucha?jak to sprawdzic?

Opublikowano

Sprawdź układ podciśnienia.
Kup strzykawkę "setke" , podpinasz ją węźykiem pod gruche i zaciągasz, tym sposobem sprawdzisz jej szczelność.
N75 zamień z N18, wtedy się dowiesz czy N75 niedomaga.
Turbo czyszczone, jakim sposobem sprawdziłeś że vnt się nie przycina?

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Zakładam wezyk i sciagam z gruszki i sztanga idzie plynnie do góry,palcami tez siegam i lekko w calym zakresie ruszam,turbo rozbierane i czyszczone na poczatku roku było.wezyki podcisnienia nowe,zaworek zwrotny sprawny. Dodam ze jak mam np.2tys obrotow i dodam odrozu gazu do podlogi to jest reakcja.taka najpierw slaba na gaz po czym po chwili dopiero czuc ze turbo reaguje,tak po 2-3sekundach ,to normalne?

Opublikowano

 

10 godzin temu, tkamicki5 napisał:

Gdzie kupie taka strzykawe duzą?

W aptece

Opublikowano

Strzykawa zakupiona i sprawdzilem,niby idzie płynnie i trzyma jak zaciągne gruszka ale przy zaciąganiu i popuszczaniu słychać jakieś pstrykanie w gruszcze i ciekawe czy to sprezyna ktora sie w niej znajduje nie przeskakuje jakos lub tez sie przycina,bo strzykawka taką działam duzym podcisnieniem ale jak naloze przy zapalonym aucie wezyk od n75 to jednak jest widoczne przy podciąganiu sztangi takie chwilowe przycięcie jej i wydaje wi soe ze to bedzie ta gruszka. No chyba ze to normalne ze cos w gruszcze pstryka przy podciaganiu  sztangi i opuszczaniu jej.

Opublikowano

Gruszka wewnątrz może być skorodowana i stąd trzaski. Moja niby też chodzi płynnie i trzyma podciśnienie, ale skrzypi jak stary tapczan.  Proponuję sprawdzić szczelność zbiornika podciśnienia, a szczególnie połączenie jego z wężykiem, bo w tym miejscu wężyk lubi pękać.

Opublikowano

Kup vacuometr i podepnij auto do vaga.

Wrzuc 11bsa i patrz jakie jest podcisnienie na wyjsciu wezyka tego co podpinasz do gruszki.

Jak jest ponizej -0.7 to sprawdz ile daje vacum powinno dawac ~ -1

Jak vacum daje za malo to nka tez nie podola.

Zas jak vacum daje ok a na gruszcze jest lipa to nka szajs.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...