Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nastawnik pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 minut temu, wesz82 napisał:

A przy stałej predkosci tez??

Odepnij obie kostki obok skrzyni i przejedz sie.

Przy stałej prędkości też zdarzają się szarpnięcia. Podczas codziennej jazdy do pracy (17 km) przeważnie występuje to około trzy razy, a czasem cisza. O których kostkach mówisz?

Opublikowano

Obie sa pod wysprzeglikiem,Nie będzie działał prędkościomierz i światło wstecznego.

Opublikowano

ok odepnę i dam znać czy jest poprawa.

Opublikowano
9 godzin temu, trepek napisał:

Po wpisaniu w google "budowa pompy vp37", pierwszy link i mój poradnik - http://www.audi80.pl/topics75/allrozbieranie-pompy-wtryskowej-bosch-vp-37-vt65472.htm

 

O to mi chodzilo dzieki wielkie kolego ☺

Opublikowano

Odpięcie kostek nic nie zmienia. Teraz zdarzało się że po odpaleniu wskoczy na 860 rpm po czym obroty rosną do ok 1000 na około 10-15 sekund i znów spadają na 860. Nie jest to za każdym razem.

Opublikowano

Sprawdź czujniki temp. powietrza, paliwa, płynu chłodzącego.
Do tego możesz jeszcze temp. zewnętrznej

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Czujnik zewnetrznej temp nie ma nic do spalania odpalania itp.

Podaje on jedynie wartosc do kompa i tyle.

Jak dasz to zalatw nastawnik na podmianke..

Opublikowano
5 godzin temu, wesz82 napisał:

Czujnik zewnetrznej temp nie ma nic do spalania odpalania itp.

Podaje on jedynie wartosc do kompa i tyle.

Jak dasz to zalatw nastawnik na podmianke..

Właśnie nie mam skąd wziąć nastawnika na podmiankę. Rano na zimno sprawdzę temperatury. 

Opublikowano

Znacie kogoś godnego polecenia w okolicach Warszawy, Piaseczna kto potrafi wyczyścić nastawnik dawki paliwa?

Mam takie objawy:
1. Migająca kontrolka świec
2. Drgania na mniejszych obrotach podczas odpuszczania gazu
3. VCDS

01268 - Quantity Adjuster (N146)

            35-10 -  -  - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

            37-10 - Faulty - Intermittent

Opublikowano

Sapin, jaki rocznik autka?

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Opublikowano

97

Opublikowano

Jeśli początek 97 to masz map sensor (czujnik ciśnienia doładowania / ciśnienia w dolocie) w ECU silnika.

Jeśli masz go w sterowniku silnika i nie da się usunąć błędu 65535 to znaczy że sterownik pływa w oleju - należy go wyczyścić alkoholem izopropylowym.

I wymienić pęknięty kawałek wężyka idący do tego czujnika.

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Opublikowano

Ostatecznością jest obejrzenie samego komputera, na obecność zawilgocenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...