sebaa692 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 11 minut temu, wesz82 napisał: A przy stałej predkosci tez?? Odepnij obie kostki obok skrzyni i przejedz sie. Przy stałej prędkości też zdarzają się szarpnięcia. Podczas codziennej jazdy do pracy (17 km) przeważnie występuje to około trzy razy, a czasem cisza. O których kostkach mówisz?
wesz82 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Obie sa pod wysprzeglikiem,Nie będzie działał prędkościomierz i światło wstecznego.
sebaa692 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Opublikowano 15 Czerwca 2017 ok odepnę i dam znać czy jest poprawa.
Ronnie Opublikowano 16 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2017 9 godzin temu, trepek napisał: Po wpisaniu w google "budowa pompy vp37", pierwszy link i mój poradnik - http://www.audi80.pl/topics75/allrozbieranie-pompy-wtryskowej-bosch-vp-37-vt65472.htm O to mi chodzilo dzieki wielkie kolego ☺
sebaa692 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Odpięcie kostek nic nie zmienia. Teraz zdarzało się że po odpaleniu wskoczy na 860 rpm po czym obroty rosną do ok 1000 na około 10-15 sekund i znów spadają na 860. Nie jest to za każdym razem.
Hezen Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Sprawdź czujniki temp. powietrza, paliwa, płynu chłodzącego.Do tego możesz jeszcze temp. zewnętrznejWysłane z OP3T
wesz82 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Czujnik zewnetrznej temp nie ma nic do spalania odpalania itp. Podaje on jedynie wartosc do kompa i tyle. Jak dasz to zalatw nastawnik na podmianke..
sebaa692 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 5 godzin temu, wesz82 napisał: Czujnik zewnetrznej temp nie ma nic do spalania odpalania itp. Podaje on jedynie wartosc do kompa i tyle. Jak dasz to zalatw nastawnik na podmianke.. Właśnie nie mam skąd wziąć nastawnika na podmiankę. Rano na zimno sprawdzę temperatury.
SapinPL Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Znacie kogoś godnego polecenia w okolicach Warszawy, Piaseczna kto potrafi wyczyścić nastawnik dawki paliwa? Mam takie objawy: 1. Migająca kontrolka świec 2. Drgania na mniejszych obrotach podczas odpuszczania gazu 3. VCDS 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent
Hezen Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Sapin, jaki rocznik autka? Wysłane z OP3T
Hezen Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Jeśli początek 97 to masz map sensor (czujnik ciśnienia doładowania / ciśnienia w dolocie) w ECU silnika.Jeśli masz go w sterowniku silnika i nie da się usunąć błędu 65535 to znaczy że sterownik pływa w oleju - należy go wyczyścić alkoholem izopropylowym.I wymienić pęknięty kawałek wężyka idący do tego czujnika. Wysłane z OP3T
Alfi Opublikowano 14 Lipca 2017 Opublikowano 14 Lipca 2017 Ostatecznością jest obejrzenie samego komputera, na obecność zawilgocenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się