Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b8 lift 2013 nie można odpalić ani otworzyć auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałem dzisiaj otworzyć auto a tutaj niespodzianka nie da sie. Pomyślałem kluczyk sie rozładował ale drugi i ta sama sytuacja. Otworzyłem manualnie z kluczyka wsiadam do auta chce je odpalić a tutaj pała sie światła awaryjne nie mrugają tylko pała sie cały czas i auto w ogóle nie reaguje. Wcześniej miałem problem z modułem sterującym elektryka w aucie byłem w serwisie dostałem termin na 3 lipca mieli to naprawić jako naprawę gwarancyjna. Niestety auto nie dotrwało do 3 lipca i zostałem uziemiony. Co myślicie muszę jutro rano jechac do nich zgłosić im jaka jest sytuacje i muszę prosić o auto zastępcze ponieważ muszę codziennie do pracy dojeżdżać. Myślicie ze jest na to szansa ze dostanę od razu auto zastępcze oczywiście samochód na gwarancji jest. I co z laweta w tej sytuacji normalnie powinien serwis sie tym zająć skoro auto zostało uziemione nie ? Oczywiście sytuacja dotyczy Niemiec a nie Polski. Mieszkam w Niemczech. 

Opublikowano

Odpięcie aku? Jaki jest stan naładowania?

Opublikowano

Wiesz co wyskakiwal mi błąd od słabego akumulatora, ale w serwisie mówili ze to błąd czujnika i akumulator jest naładowany. Dlatego wyskakiwał ten błąd. Wydaje mi sie ze ten moduł padł całkowicie i pokazuje ze aku jest całkowicie rozładowane stad auto sie nie otwiera i nie odpala. Nic mi nie da podpięcie prostownika bo akumulator jest naładowany. Wydaje mi sie ze tylko komp pokazuje ze padł i dlatego auta nie można otworzyć ani odpalić. 

Opublikowano (edytowane)

Myślisz ze można bezpiecznie spróbować odpiąć akumulator ? 

Edytowane przez drakoa4
Opublikowano

Druga sprawa mogę tylko drzwi z przodu otworzyć gdzie stacyjka jest bagażnika i reszty drzwi nie da rady otworzyć co za tym idzie odpięcie aku niemożliwe jest 

Opublikowano

Możesz śmiało go wypinać. Dostań się do bagażnika i go awaryjnie otwórz jeśli to Avant.

Mimo wszystko prostownik albo podmiana aku, od tego trzeba zacząć.

Opublikowano

no dzięki komornik za odpowiedzi w ogóle.. a jak można go awaryjnie otworzyć ? :D bo nie bardzo kumam, druga rzecz sprawdze aku jak to nie będzie to... jedynie laweta co z recznym w takim razie jest elektromechaniczny jest zaciagniety a auto w ogole nie reaguje na jakiekolwiek komendy ... trzeba podpiąć kompa i z komputera je rozblokować tak ? 

Opublikowano

Podziałaj z aku. W instrukcji auta jest opis jak awaryjnie otworzyć bagażnik.

Opublikowano

Skoro masz gwarancje dzwon do ASO jaka sytuacja i niech dzialaja. Jesli asz gwarancje to i pewie mobilna

Opublikowano

Właśnie wczoraj byłem w serwisie dostałem auto zastępcze taka sama a4 tylko ze z diselkiem 190 konnym fajnie to cieka. Od ręki powiedzieli ze auto sami scholuja w tym tygodniu. Wczoraj wieczorem siędzie na balkonie patrzę Adac podjerzdza wysiada gościu i mówi ze przyjechał zabrać auto. Myśle sobie super i szybciej tym lepiej. Oczywiście cała sytuacja w Niemczech niemiecki serwis wszystko załatwione w godzinę czasu auto zabrane złożyłem tylko dwa podpisy i wszystko. Żeby zawsze tak było    również w polskich salonach. W Niemczech klient sie czuje jak król kawka herbatka ciasteczko ... teraz czekam na info z serwisu co sie tam dokładnie stało 

Opublikowano

Stereotypy. Chyba dawno nie byłeś w polskim salonie Audi, albo odwiedzałeś tylko takie które podlegały pod utratę autoryzacji.

Opublikowano

Być może i tak, opisuje tylko jak to w de jest ;)  najważniejsze ze auto juz jest zaprowadzone i bedzie wszystko w ramach gwarancji zrobione. Gościu z Adac powiedział ze noże być problem z ładowaniem akumulatora. Nie koniecznie sam akumulator lecz jego ladowanie. Bede cos wiedział od razu sie odezwę. Natomiast pierwszy raz mi sie zdarzyła taka akcja ze auto w ogóle nie reaguje na nic ani nie można otworzyć drzwi... 

Opublikowano

Witam. 

Auto już odebrane z serwisu. Niestety w Niemczech serwisy udzielają odpowiedzi na pytanie co było wymieniane i robione tylko i wyłącznie drogą pocztową. 

Niestety jeszcze żadne pismo do mnie nie dotarło. Wiem tylko że bardzo szybko się uporali z usterką. Auto stało u nich około 2 dni.

Zbaczając trochę z tematu co sądzicie o elektrycznym wspomaganiu w tych modelach poliftowych. Mam wrażenie że auto się trochę inaczej i dziwniej prowadzi. Bardziej pod sterowne czy coś w tym stylu. Czasami pojawia się u mnie taki efekt ząbkowania, który trwa dosłownie 30 sekund i mija aczkolwiek jest to irytujące. Posiadałem B8 ale przed liftingiem gdzie było wspomaganie hydrauliczne i tamto auto prowadziło się bardzo dobrze.

Opublikowano

Układ kierowniczy miał akcje serwisowe - aktualizacje softu.

Opublikowano

No ja już byłem po tej aktualizacji, ale problem wrócił. Chyba trzeba się tylko przyzwyczaić do tego... czytałem o tych akcjach serwisowych 

Opublikowano

Jak pytałem o tą akcje serwisową na układ kierowniczy to powiedzieli że jeśli nie występuje jakaś usterka to nie wgrywają nic. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...