Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAG od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Potrzebuje pomocy odnośnie "VAG-a". 

Mianowicie chciałbym wiedzieć co to ogólnie jest VAG, gdzie się go podłącza, jakim programem się diagnozuje, jakie aspekty elektroniki samochodowej pokazuje i jeżeli coś jeszcze powinienem wiedzieć to chętnie przeczytam. 

Jeżeli powielam temat to przepraszam ale nie zauważyłem podobnego. 

Pozdrawiam. 

Opublikowano

Już spieszę z nieocenioną pomocą.

VAG to Volkswagen Audi Group. Tadam.

Aha, miałeś na myśli VAG-COM? ;)  bądź też VCDS i inne tego typu? Aha.

Podłącza się go z jednego końca do komputera a z drugiego do gniazda OBDI/II w samochodzie. ;)

Jakim programem? Odpowiednim, ale przy takim poziomie zaawansowania to zostań przy darmowym VCDS Lite albo VAG-COM.

Jakie aspekty? Hmm, a jakie chcesz? Na co pozwalają sterowniki w samochodzie to takie pokaże.

 

Opublikowano
54 minuty temu, soulmaster3m napisał:

VAG to Volkswagen Audi Group. Tadam.

Volkswagen Aktiengesellschaft (Volkswagen AG) - taaaa daaaam :hi:

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Undisclosed napisał:

Volkswagen Aktiengesellschaft (Volkswagen AG) - taaaa daaaam :hi:

A nie czasem Volkswagen AG czyli Volkswagenwerk Aktiengesellschaft czyli Volkswagen Group a polsku Grupa Volkswagena? - taaaa daaaam :hi:

Ehh, ten język drutem kolczastym pisany. ;)  Ja tam jednak wolę wmawiać sobie, że tam jest Volkswagen Audi Group, jakoś to lepiej brzmi.

I tak lepiej jak "dobry samochód - niemiecki, ale przecież masz Opla, czyli pseudo amerykański a tak naprawdę francuski" XD

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Świetnie, dziękuję bardzo za nieocenioną pomoc! ?

Dopiero rozpocząłem "przygodę" z Audi stąd brak wiedzy na ten temat. 

 

Opublikowano

Proszę bardzo :hi:

aha, i jeszcze dodać trzeba, że nie da się pomylić końców kabla ;)

No i nie napisałeś jeszcze jakich to "aspekty elektroniki samochodowej" oczekujesz zobaczyć.

Zobaczysz błędy w poszczególnych modułach i masę, ale to naprawdę masę innych rzeczy, ale to się nie da tego wypisać.

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, soulmaster3m napisał:

A nie czasem Volkswagen AG czyli Volkswagenwerk Aktiengesellschaft czyli Volkswagen Group a polsku Grupa Volkswagena? - taaaa daaaam :hi:

Ehh, ten język drutem kolczastym pisany. ;)  Ja tam jednak wolę wmawiać sobie, że tam jest Volkswagen Audi Group, jakoś to lepiej brzmi.

Bez werk, na pewno :) Ja wolę mówić poprawnie i to szerzyć,  bo potem wyrastają kwiatki typu Turbo Diesel Intercooler (sic!) :P 

Edytowane przez Undisclosed
Opublikowano

Naprawdę bez? Nie to żebym nie mógł bez tej wiedzy zasnąć, ale widzę raz tak, raz tak.

Serio TDI to nie Turbo Diesel Intercooler? :kox: Całe życie w kłamstwie ;)

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, soulmaster3m napisał:

Proszę bardzo :hi:

aha, i jeszcze dodać trzeba, że nie da się pomylić końców kabla ;)

No i nie napisałeś jeszcze jakich to "aspekty elektroniki samochodowej" oczekujesz zobaczyć.

Zobaczysz błędy w poszczególnych modułach i masę, ale to naprawdę masę innych rzeczy, ale to się nie da tego wypisać.

Odsyłam do swojego innego postu. Dokładnie chodzi mi o klime. 

 

Edytowane przez Headi
Opublikowano

Witam. :) Podłączam się pod temat - potrzebuję kabel i soft żeby porządnie przebadać swoje A4 B5 po zakupie (obecnie walczę z samopoziomowaniem reflektorów) - co polecacie? ewentualnie ktoś z Rzeszowa lub okolic ma VAG-a i pomógłby mi za dobre browarki? :) Pozdrawiam

Opublikowano
Dnia 26.07.2017 o 14:57, notturnomarco napisał:

Witam. :) Podłączam się pod temat - potrzebuję kabel i soft żeby porządnie przebadać swoje A4 B5 po zakupie (obecnie walczę z samopoziomowaniem reflektorów) - co polecacie? ewentualnie ktoś z Rzeszowa lub okolic ma VAG-a i pomógłby mi za dobre browarki? :) Pozdrawiam

Ja nabyłem kabelek od  Krakowskiej firmy Viaken https://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html 

 

 

Natomiast mam pytanie do znawców, wyszło mi że kąt wtrysku mam poniżej 49, jesli się dobrze nagrzeje to jeszcze mniej. W związku z tym mam pytanie czy jest to kąt przyspieszony czy opózniony, bo jesli opózniony to bym specjalnie nie ruszał bo pali od strzała jak i nie kopci., ale jesli przyspieszony to wiadomo że występuje wówczas "twarda" praca silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...