erchi Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Już nie przesadzaj, takie audi z Q (torsen) co prawda jest cięższe, ale nie ma tragedii odnośnie wzrostu spalania (statystyka w sygnaturce). Też się obawiałem przed zakupem, teraz nie zamieniłbym się na FWD
Sulfur Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) Każdy prawdziwy napęd 4x4 spali ci litra więcej, a w skrajnych przypadkach (jak np. w Pajero o aerodynamice cegły) i więcej. Ja osobiście patrzył bym tak: szukał bym z i bez Quattro (i przy okazji lookał bym Accorda, dobrego 2.4/2.0 ciężej trafić od Audi a auto naprawdę warte uwagi). Nie jest powiedziane że trafi się godne uwagi Quattro, a np. może wyskoczyć świetny egzemplarz bez Quattro. Ogólnie nie nastawiał bym się na dany model+silnik, tylko wybrałbym kilka i regularnie sprawdzał oferty. Są jeszcze i Subarynki, ale z tego co czytałem ich eksploatacja oraz części zamienne są dość... drogie. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Sulfur
TomOskroba Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 najlepszy był by bex w quattro, jednakjest lipa z tymi egzemplarzami bo handlarze to 25k potrafią krzyknąć a kto wie w jakim to stanie i co kolega w końcu upatrzył ?
Pij1973 Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 - A4 B6 z 1.8T + LPG, może być cięzko z B7 szczególnie z Quattro (przede wszystkim w dobrym stanie) - Honda Accord 2.0 vTEC (lub 2.4 vTEC ale ten to pali jak smok, ale za to ma "moc", osobiście patrzył bym tylko na 2.0) + LPG lub 2.2 diesel Tylko przy Accordzie omijać wersje wyposażenia "comfort"... Mazdy nie polecam bo ruda już pewnie schrupała wszystkie 1geny... ale za to silniki mają genialne (2.0 na łancuchu jest super). Honda na pewno będzie pancerna przy LPG i nie będzie sprawiać problemów - jedne z lepszych silników ever. Za 24k-28k dało by radę dorwać rozsądnego Accorda VII. Osobiście unikał bym Quattro i innych wersji 4x4 w tak starych autach. Fajny dodatek i według mnie nic poza tym (subiektywna opinia). Droższa eksploatacja (a nieśmiertelni dzięki temu nie będziemy...). Od 3 lat mam q w prawie 18 lernim B5 jeszcze ani złotówki nie wydałem na ten dodatek więc nie przesadzajmy z kosztami. A czy tylko fajny dodatek, już na mojrej drodze się bardzo przydaje. 1.8T dołożyć soft i jest fajne autko. Do tego lpg i jest nawet ekonomicznie.U mnie spalanie na wtryskiwaczach baracuda w mieście na naprawde krótkich odcinkach oscyluje około 14-15 l, na trasie przy eko jezdzie w granicach 120-130 zbliża się do 10. Stała jazda 150-160 z powrotem wraca na 14-15.Fakt że sztuką jest kupić w pełni sprawne auto, ale nie jest to niemożliwe. No i blacharsko trzyma się super jak nie bite, chociaż już B6 z rudą się trochę lubi.Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się