Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Teraz, krystian3769 napisał:

????

Narazie zostawię to dla siebie :) narazie..

Opublikowano

Ok.

Dziwię się tylko ...

Opublikowano
2 minuty temu, krystian3769 napisał:

Ok.

Dziwię się tylko ...

No niestety tak bywa.. napisałem do Ciebie na priv

Opublikowano

A orientuję się może ktoś jak to jest z niemieckimi przepisami jak chcę zmienić przód i tył na polift? ? żeby potem nie było jakiś problemów ??

Opublikowano

Mody idą w dobrym kierunku :kox:

Fajny czarnuch

Opublikowano
Godzinę temu, egon47 napisał:

Mody idą w dobrym kierunku :kox:

Fajny czarnuch

Dzięki :)

Auto chyba najbardziej w wakacje sie zmieni????

Opublikowano
11 godzin temu, Rafaello19944 napisał:

A orientuję się może ktoś jak to jest z niemieckimi przepisami jak chcę zmienić przód i tył na polift? ? żeby potem nie było jakiś problemów ??

No coś Ty, do czego mieliby się przyczepić? ;p

Opublikowano
Teraz, Veiru napisał:

No coś Ty, do czego mieliby się przyczepić? ;p

W Niemczech do wszystkiego się czepiają ? ale już się dowiedziałem i nie będzie z tym problemu :)

Opublikowano

Czym się różni tak dokładnie sline, s4 od normalnej b8? :)

Opublikowano

Mam kilka pytań odnośnie wymiany przodu i tyłu na polift :)

W tym temacie są wszystkie części potrzebne do wymiany przodu na polift czy czegoś brakuje?

https://portal.a4-klub.pl/a4-b8-zmiana-przodu-na-poliftowy-2012-2015/

Przy zmianie tylnego zderzaka są tylko slizgi są do wymiany? I będę chciał założyć podwójny wydech od 3.0tdi.. szukać od polifta czy przedlifta? :)

I jeszcze macie jakieś rady dotyczące przekładki? 

Opublikowano

Jeśli chodzi o przód to części jak w tym temacie , choć większość śrubek wykorzystasz swoich. Szukaj najlepiej całego przodu z lampami , śligami , ale bez pasa przedniego (potrzebujesz tylko belkę przednią ) Jeśli nie będzie w Twoim kolorze , to pamiętaj żeby cały komplet był w jednym kolorze .Nie patrz na to że będziesz później malował , ma być w jednym kolorze .W różnych kolorach możesz kupić jak sam będziesz kupował po jednym elemencie . 

Jeśli chodzi o tył , to zderzak kup po lifcie , ślizgi zostają stare 

Opublikowano
15 minut temu, mariusz36 napisał:

Jeśli chodzi o przód to części jak w tym temacie , choć większość śrubek wykorzystasz swoich. Szukaj najlepiej całego przodu z lampami , śligami , ale bez pasa przedniego (potrzebujesz tylko belkę przednią ) Jeśli nie będzie w Twoim kolorze , to pamiętaj żeby cały komplet był w jednym kolorze .Nie patrz na to że będziesz później malował , ma być w jednym kolorze .W różnych kolorach możesz kupić jak sam będziesz kupował po jednym elemencie . 

Jeśli chodzi o tył , to zderzak kup po lifcie , ślizgi zostają stare 

No właśnie chyba będę kupować po jednym elemencie bo i tak pewnie będę musiał malować więc chyba taniej wyjdzie jak będę kupował po jednym niż cały komplet.. :) chociaż szybciej by było kupić od razu komplet.. 

 

A jak np mam teraz bi xenon i jak kupię też takie lampy z polifta to trzeba je kodować? 

Opublikowano
23 minuty temu, mariusz36 napisał:

Jeśli nie będzie w Twoim kolorze , to pamiętaj żeby cały komplet był w jednym kolorze .

Dlaczego ma być w jednym kolorze? 

Opublikowano
3 minuty temu, Rafaello19944 napisał:

A jak np mam teraz bi xenon i jak kupię też takie lampy z polifta to trzeba je kodować?

Trzeba 

Opublikowano
2 minuty temu, krystian3769 napisał:

Dlaczego ma być w jednym kolorze? 

Będzie miał pewność że części pochodzą z jednego auta i że dostanie do tego komplet potrzebnych części też z tego auta. Ci co sprzedają maskę inną , błotnik inny , to reszta części też będzie innego pochodzenia . Mówiąc krótko będzie śmietnik. 

Opublikowano
2 minuty temu, mariusz36 napisał:

Będzie miał pewność że części pochodzą z jednego auta i że dostanie do tego komplet potrzebnych części też z tego auta. Ci co sprzedają maskę inną , błotnik inny , to reszta części też będzie innego pochodzenia . Mówiąc krótko będzie śmietnik. 

W sumie z tym masz rację :)

A jeszcze jak radzicie? Malować wszystko jak jeszcze nie będzie na aucie czy dopiero jak będzie wszystko założone? Bo w pl będę ok dwa tyg i myślę żeby to przed moim przyjazdem oddać do lakierowania i miałbym już wszystko na mój przyjazd gotowe.. :)

Opublikowano
13 minut temu, mariusz36 napisał:

Będzie miał pewność że części pochodzą z jednego auta i że dostanie do tego komplet potrzebnych części też z tego auta. Ci co sprzedają maskę inną , błotnik inny , to reszta części też będzie innego pochodzenia . Mówiąc krótko będzie śmietnik. 

To nie zrozumieliśmysię...

Myślałem że inny kolor blach ma w czymś przeszkadzać :wink:

 

 

Opublikowano
11 minut temu, Rafaello19944 napisał:

A jeszcze jak radzicie? Malować wszystko jak jeszcze nie będzie na aucie czy dopiero jak będzie wszystko założone?

Rozwiń tą myśl...:tongue:

Opublikowano
1 minutę temu, krystian3769 napisał:

Rozwiń tą myśl...:tongue:

Chodzi mi o to czy lepiej będzie żeby wszystko było malowane już jak będzie założone na aucie tzn przód i tył (jakbym nie znalazł w kolorze) 

Czy wystarczy jak zawiezie się do lakiernika same części i poda mu się kod lakieru.. bo trochę obawiam się że lakier nie będzie pasował z resztą auta.. Ale znajomy lakirnik by to zrobił w tydzień góra półtora więc najlepiej by było jakby odwieść mu to wszystko przed moim przyjazdem i żeby już to było gotowe jak będę.. 

Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem????

Opublikowano

No dobra. Ale chcesz żeby Ci to lakiernik malował na aucie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...