Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Rafaello19944 napisał:

Ja mam takie samo zdanie. Ale biorę kilka opcji pod uwagę :)

-założyć tylko 3G+ z simem

-3G+ i kamerka cofania lub czujniki parkowania

-3G+ i trochę pobawić się z mocą ;) tak do 170KM max :)

 

A Grzesiek to jest ten z okolic Rzeszowa, tak? :D

Tak Grzesiek jest z okolic Rzeszowa 

Jeden z największych rezaczy  na forum :decayed:

Edytowane przez krystian3769
Opublikowano

Aaa to nie wiedziałem :D

Opublikowano

Takie tam zdjęcie z dziś :D

e2da78c957023185med.jpg

Opublikowano

Mam takie pytanie.. czy bylibyście wstanie określić na jakich akcjach serwisowych i czego one dotyczyły po wpisach w książkę serwisową?  :)

Opublikowano

Tak dokładniej chodzi mi to to:

5b3c1b925066aa7cmed.jpg

;)

Opublikowano

Myślicie żeby wymieniać ten wybierak pompy oleju? (Czy jak to sie tam nazywa) trochę dziś poczytalem na Internecie o tym i w 2.0TDI CAGA CR problemy z tym niby nie występowały.. mam teraz prawie 164k km i myślę nad wymianą tego na urlopie.. Czyli za jakieś 1,5/1,7k km tak dla spokoju..  co radzicie? :D

Opublikowano

Ja bym nic nie ruszal

Opublikowano
Teraz, Gibons napisał:

Ja bym nic nie ruszal

No właśnie też tak do dziś myślałem.. 

Ale naczytalem sie trochę o tym na Internecie że najlepiej przy każdej wymienię rozrządu to wymieniać itp... Mam jeszcze dość niski przebieg i u mnie nie powinno z tym jeszcze być problemu i wole za wczasu zrobić niż żeby mi auto w trasie stanęło.. :D

Opublikowano
1 minutę temu, Rafaello19944 napisał:

No właśnie też tak do dziś myślałem.. 

Ale naczytalem sie trochę o tym na Internecie że najlepiej przy każdej wymienię rozrządu to wymieniać itp... Mam jeszcze dość niski przebieg i u mnie nie powinno z tym jeszcze być problemu i wole za wczasu zrobić niż żeby mi auto w trasie stanęło.. :D

a znasz kogoś kto miał z tym problem ? czy kolega kolegi kolegi szwagra coś tam mówił ze jego znajomy miał problem? znam dużo osón które maja te silniki i 1 przypadek imbusa. Auto nie mialo nawet 100tys

Opublikowano
Teraz, Gibons napisał:

a znasz kogoś kto miał z tym problem ? czy kolega kolegi kolegi szwagra coś tam mówił ze jego znajomy miał problem? znam dużo osón które maja te silniki i 1 przypadek imbusa. Auto nie mialo nawet 100tys

Osobiście nikogo.. tylko na Internecie się naczytałem na ten temat..?

Opublikowano
3 minuty temu, Rafaello19944 napisał:

Osobiście nikogo.. tylko na Internecie się naczytałem na ten temat..?

To czytaj dalej :) za raz pół auta wymienisz :)

Opublikowano
Teraz, Gibons napisał:

To czytaj dalej :) za raz pół auta wymienisz :)

Hahaha a wiesz że podobnie miałem z rozrządem.. niby pierwsza wymiana przy 180k km.. Trochę poczytalem na Internecie że niby tyle nie wytrzyma i byłem gotów dać 900€ w Niemczech za wymianę.. :D ale w końcu sobie odpuściłem to i w grudniu zmieniam w pl.. tylko nie wiem co z tym imbusem zrobić i dlatego tu pytam :)

Opublikowano

Na to nie ma reguły rozrząd może paść nawet przy 100tyś. Chociaż też nie znam przypadku aby komuś strzelił rozrząd w b8, ale skoro producent pisze do 180k to bym się trzymał tych zaleceń ja wymieniałem przy 170tyś komplet rozrządu. Ja płaciłem w ASO za wymianę 750zł + moje oryginalne części. Imbusem bym się raczej nie przejmował poza tym samego imbusu i tak nie ma sensu wymieniać jak już to przeróbka pompy ok 1000zł

Opublikowano
3 minuty temu, Gibons napisał:

Na to nie ma reguły rozrząd może paść nawet przy 100tyś. Chociaż też nie znam przypadku aby komuś strzelił rozrząd w b8, ale skoro producent pisze do 180k to bym się trzymał tych zaleceń ja wymieniałem przy 170tyś komplet rozrządu. Ja płaciłem w ASO za wymianę 750zł + moje oryginalne części. Imbusem bym się raczej nie przejmował poza tym samego imbusu i tak nie ma sensu wymieniać jak już to przeróbka pompy ok 1000zł

Właśnie rozrząd wychodzi mi teraz przy ok 166k km.. a co do imbusa to zastanawiam się czy wgl to ruszać teraz czy przy następnej wymianie rozrządu przerobić tą pompę.. 

Wiesz co wcześniej miałem wv bore z 99r i nie przejmowalem sie tak tym autem tak jak teraz audi ?? 

Opublikowano

poczytaj o opiłkach w układzie paliwowym i też bedziesz za raz wymieniał wszystko :) ?

Opublikowano
1 minutę temu, Gibons napisał:

poczytaj o opiłkach w układzie paliwowym i też bedziesz za raz wymieniał wszystko :) ?

Wiesz co wole już nie czytać.. ?

Opublikowano

Ale tak z drugiej strony na to patrzeć to tych silników co ja mam jest bardzo dużo i nie liczni wiedzą o problemie z pompą... i mają przebiegi po 250/300 tyś.. teraz tak myślę i to trochę sianie paniki jest..

Opublikowano

Po dość długich przemyśleniach i potwierdzeniu u dwóch znajomych mechaników stwierdzam że nie ma co tak tym imbusem się przejmować.. Tak, wymienie go tak na wszelki wypadek w pl ale nie boję się zjeżdżać na urlop tak jak na początku :D jest bardzo małe prawdopodobieństwo że to mi padnie.. 

Opublikowano

A mam takie pytanie.. czym się różnią silniki od siebie 2.0tdi pd, cr i te co były w passatach b6? :)

Opublikowano

Takie małe podsumowanie ostatniiego dnia.. :)
1600km w jeden dzień.. :) Mannheim >Stuttgart > Mannheim > Tarnów :)
Bez żadnych problemów i wygodnie pomimo zawieszenia 1BE :)
Plany na najbliższe dwa tygodnie..
Nowy kompletny rozrząd, oleje i filtry, wymiana MMI na 3G+ oraz założenie czujników parkowania przód/ tył :)
4abc4c6f0747cf43med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...