Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI AFN] Logi dynamiczne i statyczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
potrzebowałbym analizy logów statycznych i dynamicznych. Ogólnie mocno da się odczuć jak depnąłem mu, to że od 3 tys do 4 tys szedł jak totalny muł jakby mu turbo odcięło

Z góry dzięki za pomoc, podrzucam logi:
http://vaglog.com/log-000_RnZsr84.html
http://vaglog.com/log-000_011_5sPN5K6.html

Opublikowano

Zrób jeszcze dynamiczne grup 003 i 008. Z tego co dałeś widać że coś jest nie tak z geometrią turbiny, późno wstaje potem przeładowuje i doładowanie zaczyna skakać. Wejdź w Basic Settings w grupę 011 zacznij logować i sprawdź czy sztanga turbiny wykonuje ruch około 2cm.

Opublikowano (edytowane)

Zrobione, wybrałem się na prosty odcinek zrobiłem odrazu jeszcze raz 011, 008 i 003 w jednym. Sprawdzałem jeszcze tą sztangę o której mówiłeś i ona nie porusza się tak jak powinna, przed wyjazdem oglądałem jakiś tam filmik z tym i ona się porządnie ruszyła na te ok. 2 cm co mówiłeś a u mnie na max 1 cm.
logi: http://vaglog.com/log-011_003_008_DcQ7W.html

Zapomniałbym, po odpaleniu BSa i logów zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, jeśli to istotne

Edytowane przez Blue663
Opublikowano

Miganie kontrolek jest normalne w BS, posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe, jak nic nie znajdziesz to geometria turbiny do czyszczenia.

Opublikowano

Tak zrobię, dzięki wielkie za pomoc!:hi:

Opublikowano

Cześć,

Mam podobny problem turbo odcina przy 140-150 km/h a jeżeli wcisnę gaz w podłogę to odcina szybciej...

silnik AFN jak u kolegi wyżej, wężyki podciśnienia wymienione a geometria turbiny wyczyszczona

2 logi dynamiczne: 

Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6MKTB.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6wTlG.html

Opublikowano
Dnia 25.07.2017 o 16:51, adriano9405 napisał:

Cześć,

Mam podobny problem turbo odcina przy 140-150 km/h a jeżeli wcisnę gaz w podłogę to odcina szybciej...

silnik AFN jak u kolegi wyżej, wężyki podciśnienia wymienione a geometria turbiny wyczyszczona

2 logi dynamiczne: 

Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6MKTB.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6wTlG.html

Pozostaje jeszcze sprawdzenie N75, zamień N18 z N75 i zobacz jak z nim ładuje. Jeśli będzie będzie lepiej to N75 do czyszczenia. Trzeba ściągnąć metalowy pierścień (dośc brutalnie, ale bez obaw, można go zniszczyć) i wyczyścić wszystko w środku WD40, mając na uwadze przepływ przez membranę.

Opublikowano
Dnia 27.07.2017 o 09:27, Undisclosed napisał:

Pozostaje jeszcze sprawdzenie N75, zamień N18 z N75 i zobacz jak z nim ładuje. Jeśli będzie będzie lepiej to N75 do czyszczenia. Trzeba ściągnąć metalowy pierścień (dośc brutalnie, ale bez obaw, można go zniszczyć) i wyczyścić wszystko w środku WD40, mając na uwadze przepływ przez membranę.

zaworek podmieniony na N18 ładował lepiej na niższych obrotach ale też odcinał, zamieniłem na N75 przedtem go czyszcząc i także odcina ale przy 160km/h czasem 170km/h chyba że na niższym biegu wcisnę gas w podłogę to odetnie szybciej.

teraz pytanie: N75 do wymiany czy może to być coś innego ?
ori do AFN to koszt 360-380 zł, mają też zamienniki za 190 zł tylko nie wiem jak się przyjmie...

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

Mój problem objawiał się odcinaniem turbiny w czasie jazdy. 

Pierwsza diagnoza -  przewody - wymienione, nie pomogło

druga diagnoza - zawór n75 - wymieniony na inny, następnie zamieniony z n18 - nie pomogło

trzecia diagnoza - sztanga - rozruszanie miało pomóc - nie pomogło

czwarta diagnoza - turbina na stół i porządne czyszczenie. Po tym zabiegu jeżdżę bez w/w objawów ponad rok. Turbina nie wchodzi w żaden tryb awaryjny, sztanga chodzi płynnie bez zacięć. No i egr poszedł w odstawkę.

Do dzisiaj, w czasie jazdy zabrakło mocy i trza było zjechać, zagasić silnik i ponownie odpalić.

Proszę zerknijcie na mój log dynamiczny grup 011 i 003 które wykonane były 17.06 i  opowiedzcie coś o nich.

http://vaglogi.pl/log-011_8Q3WfW.html

http://vaglogi.pl/log-003_IxM43g3.html

Wrażenie moje takie jakby turbina za mało pompowała, albo za późno wstawała

Pozdrawiam.

Problem rozwiązany.

Winny zawór N75. Po podłączeniu vacuometr - a pod ten zwór okazało się, że się zawiesza. 

Zrobiłem podmiankę z N18 i wszystko wróciło do normy.

pozdrawiam.

Edytowane przez kho

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...