Blue663 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Cześć, potrzebowałbym analizy logów statycznych i dynamicznych. Ogólnie mocno da się odczuć jak depnąłem mu, to że od 3 tys do 4 tys szedł jak totalny muł jakby mu turbo odcięło Z góry dzięki za pomoc, podrzucam logi:http://vaglog.com/log-000_RnZsr84.htmlhttp://vaglog.com/log-000_011_5sPN5K6.html
Tracer39 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Zrób jeszcze dynamiczne grup 003 i 008. Z tego co dałeś widać że coś jest nie tak z geometrią turbiny, późno wstaje potem przeładowuje i doładowanie zaczyna skakać. Wejdź w Basic Settings w grupę 011 zacznij logować i sprawdź czy sztanga turbiny wykonuje ruch około 2cm.
Blue663 Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Zrobione, wybrałem się na prosty odcinek zrobiłem odrazu jeszcze raz 011, 008 i 003 w jednym. Sprawdzałem jeszcze tą sztangę o której mówiłeś i ona nie porusza się tak jak powinna, przed wyjazdem oglądałem jakiś tam filmik z tym i ona się porządnie ruszyła na te ok. 2 cm co mówiłeś a u mnie na max 1 cm. logi: http://vaglog.com/log-011_003_008_DcQ7W.html Zapomniałbym, po odpaleniu BSa i logów zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, jeśli to istotne Edytowane 11 Lipca 2017 przez Blue663
Tracer39 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Miganie kontrolek jest normalne w BS, posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe, jak nic nie znajdziesz to geometria turbiny do czyszczenia.
Blue663 Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Opublikowano 11 Lipca 2017 Tak zrobię, dzięki wielkie za pomoc!
adriano9405 Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Cześć, Mam podobny problem turbo odcina przy 140-150 km/h a jeżeli wcisnę gaz w podłogę to odcina szybciej... silnik AFN jak u kolegi wyżej, wężyki podciśnienia wymienione a geometria turbiny wyczyszczona 2 logi dynamiczne: Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6MKTB.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6wTlG.html
Undisclosed Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Dnia 25.07.2017 o 16:51, adriano9405 napisał: Cześć, Mam podobny problem turbo odcina przy 140-150 km/h a jeżeli wcisnę gaz w podłogę to odcina szybciej... silnik AFN jak u kolegi wyżej, wężyki podciśnienia wymienione a geometria turbiny wyczyszczona 2 logi dynamiczne: Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6MKTB.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6wTlG.html Pozostaje jeszcze sprawdzenie N75, zamień N18 z N75 i zobacz jak z nim ładuje. Jeśli będzie będzie lepiej to N75 do czyszczenia. Trzeba ściągnąć metalowy pierścień (dośc brutalnie, ale bez obaw, można go zniszczyć) i wyczyścić wszystko w środku WD40, mając na uwadze przepływ przez membranę.
adriano9405 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dnia 27.07.2017 o 09:27, Undisclosed napisał: Pozostaje jeszcze sprawdzenie N75, zamień N18 z N75 i zobacz jak z nim ładuje. Jeśli będzie będzie lepiej to N75 do czyszczenia. Trzeba ściągnąć metalowy pierścień (dośc brutalnie, ale bez obaw, można go zniszczyć) i wyczyścić wszystko w środku WD40, mając na uwadze przepływ przez membranę. zaworek podmieniony na N18 ładował lepiej na niższych obrotach ale też odcinał, zamieniłem na N75 przedtem go czyszcząc i także odcina ale przy 160km/h czasem 170km/h chyba że na niższym biegu wcisnę gas w podłogę to odetnie szybciej. teraz pytanie: N75 do wymiany czy może to być coś innego ? ori do AFN to koszt 360-380 zł, mają też zamienniki za 190 zł tylko nie wiem jak się przyjmie...
kho Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) Witam wszystkich. Mój problem objawiał się odcinaniem turbiny w czasie jazdy. Pierwsza diagnoza - przewody - wymienione, nie pomogło druga diagnoza - zawór n75 - wymieniony na inny, następnie zamieniony z n18 - nie pomogło trzecia diagnoza - sztanga - rozruszanie miało pomóc - nie pomogło czwarta diagnoza - turbina na stół i porządne czyszczenie. Po tym zabiegu jeżdżę bez w/w objawów ponad rok. Turbina nie wchodzi w żaden tryb awaryjny, sztanga chodzi płynnie bez zacięć. No i egr poszedł w odstawkę. Do dzisiaj, w czasie jazdy zabrakło mocy i trza było zjechać, zagasić silnik i ponownie odpalić. Proszę zerknijcie na mój log dynamiczny grup 011 i 003 które wykonane były 17.06 i opowiedzcie coś o nich. http://vaglogi.pl/log-011_8Q3WfW.html http://vaglogi.pl/log-003_IxM43g3.html Wrażenie moje takie jakby turbina za mało pompowała, albo za późno wstawała Pozdrawiam. Problem rozwiązany. Winny zawór N75. Po podłączeniu vacuometr - a pod ten zwór okazało się, że się zawiesza. Zrobiłem podmiankę z N18 i wszystko wróciło do normy. pozdrawiam. Edytowane 15 Lipca 2018 przez kho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się