burdzi Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Witam po wymianie manetki i odblokowaniu fis świeci mi sie esp. Vag pokazuje czujnik kata skrętu g85 - faulty i drugi błąd coś z napięciem 30v. Ostatnio wymieniłem czujnik kata skrętu i zaadaptowalem go , pomogło to na parę dni teraz znowu się świeci i błędy nadal te same. Odpinalem też aku na noc i pomogło na dzień czasu. Czego to może być wina ? Proszę o pomoc.
Dev Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) trzeba zrobić na nowo adaptację czujnika G85 albo jest uszkodzony Edytowane 30 Lipca 2017 przez Dev
burdzi Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Robiłem adaptację wiele razy i nic. Czytałem coś ze może być taśma airbag do wymiany, pomoże to ?
miikii Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) pomoże jak jest uszkodzona. W blokach pomiarowych widać odchylenie kierownicy w kątach jak nią kręcisz? Jeśli nie to taśma do wymiany. [Meas. Blocks - 08]Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°tolerancja ±5.0 °[Done, Go Back] Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez miikii
burdzi Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Dnia 7.08.2017 o 22:35, miikii napisał: pomoże jak jest uszkodzona. W blokach pomiarowych widać odchylenie kierownicy w kątach jak nią kręcisz? Jeśli nie to taśma do wymiany. [Meas. Blocks - 08]Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°tolerancja ±5.0 °[Done, Go Back] Właśnie ze widać normalnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się