VRGOOD Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Witam, Chciałby sam przerobić moje a4 b6 1.8T BEX Q do mocy rzędu 250-300 KM Tutaj są rzeczy które zrobiłem łącząc informacje z różnych forum : Sztywny dolot - http://baq-garage.pl/produkt/sztywny-dolot-tip-1-8t-audi-a4-b5-b7-94-07-passat-b5-superb-i/?v=9b7d173b068d = 529,00 złFMIC - http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/992-bmw-e46-diesel.html#/30-intercooler-standard/184-map_sensor-z_gniazdem_map_sensora = 850,00 złWtryski - http://google.plczesc/wtryskiwacz-bosch-0280155968,0-30-0280155968-230036.html = 850,00 złTurbo - http://sidmotorsport.pl/de/silnik/1564-nowe-k04-k04-064-20tfsi.html = 4000,00 złDownPipe 3" - http://mtuning.pl/Downpipe-AUDI-A4-2-0-TFSI-p26554#tab-1 + przedłużka na 2.5" - http://mtuning.pl/Downpipe-AUDI-A4-2-0-TFSI-p26577 = 1450,00 złPompa paliwa - https://tomson.com.pl/product-pol-78-Pompa-paliwa-Bosch-044-0-580-254-044-zewnetrzna-10-barow-300LPH.html = 668,00 zł Cały montaż chcę sam zrobić a program to pewnie zajadę do gregor10 I teraz pytanko czy coś zapomniałem dodać ? - Czy jest potrzeba zmiany przepływomierza ? ( czytałem że od vr6 golfa 3 calowy ale czy to prawda ? ) - Czy ten kolektor wydechowy wraz z turbiną będzie pasował do 1.8t bex ? - Czy ten DownPipe spasuje ? - Zmiana zaworu DV ? Jaki ? Dziękuję z góry za odpowiedź.
Marecki1 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 A ja jestem ciekawy jakby upuszczał ten zawór DV od sida http://sidmotorsport.pl/de/test/942-zawor-dv-alu.html Cenowo 159zł nie jest zle ale jakby tak samo psikał jak ori DV forge 007 to mozna by sprobowac
VRGOOD Opublikowano 15 Lipca 2017 Autor Opublikowano 15 Lipca 2017 (edytowane) Ciekawe, może ktoś ma zamontowany i się wypowie ? A co do reszty części, czy ten setup jest kompletny do upgrade mojego 1.8 ? Do kompletowania części zabiorę się gdzieś na jesień jak $$ będzie Myślę że do 10-11k się zamknę^^ ( oczywiście bez programowania ). Edytowane 15 Lipca 2017 przez VRGOOD
Marecki1 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 (edytowane) No jak 300 w planach to trzeba by sie rozejrzec nad wydechem z kwasówki przelotowym albo samemu kupic srodkowy oraz 2 koncowe i wyspawac samemu Edytowane 15 Lipca 2017 przez Marecki1
VRGOOD Opublikowano 15 Lipca 2017 Autor Opublikowano 15 Lipca 2017 Wydech to nie problem, tym się nie martwię Czekam na odpowiedz do reszty pytań.
was002 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 obudowa przepływomierza 3" (nie sam przepływomierz) jest Ci potrzebna jeśli pakujesz zimny dolot typu stożek na dużej rurze 3". Jeśli planujesz zostawić ori airbox (a z tego co widzę planujesz - bo wrzuciłeś sztywny dolot na listę) to nie musisz nic robić. Wskazania przepływomierza będzie trzeba przeskalować ale to już zrobić tuner, więc można od razu jego podpytać o numery przepływki, którą mu będzie najwygodniej ogarnąć. Zawsze warto mieć przepływkę nową, bo jednak auto ma już kilka lat. DV regulowany żebyś mógł sam dojść do tego, że jednak układ musi być szczelny i zamknięty jak to ma fajnie jeździć a psssyczenie niesie ze sobą zbyt wiele problemów (chociaż jest super fajne i można od czasu do czasu się powściekać ) Wtryski na mój gust za małe (ale dopytaj tunera!!!), do takich mocy stosuje się 440tki lub więcej. Ewentualnie trzeba będzie kombinować z regulatorem paliwa na 4 bary zamiast OEM 3 barowego. Koniecznie czujnik ciśnienia oleju w takim setupie (ciśnienia, temperatura sprawą drugorzędną) i EGT. Warto pomyśleć nad hamulcami, nowymi poduszkami silnika, sztywniejszymi amorkami, a jak już ogarniesz stage 1 (i przy okazji wymiany np. rozrządu) to koniecznie jakieś agresywniejsze wałki - auto zacznie górą jechać bo jednak seria nie jest zoptymalizowana pod duże turbo - zyskasz kilkanaście KM bez żadnego wpływu na dół czy bieg jałowy a przy okazji zrobisz mały remont głowicy...
VRGOOD Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź, rozwiałeś moje wątpliwości z przepływomierzem Co do zaworu to spróbuję z tym co podesłał Marecki1 Rozrząd na pewno będę zmieniał, hamulce będą od s4. Wałki czytałem że od zwykłej 1.8 są dobre ( tylko koła zębate zmienić ) i prawdopodobnie też pójdą na zmianę - dzięki za doradzenie. Wtryski w spisie są 440tki chyba że się mylę. I jeszcze sprawa kolektora od K04-064 czy on jest P&P do 1.8t ?
VRGOOD Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) Ok dzięki, znalazłem jakiś na alldrogo: http://allegro.pl/adapter-konwersja-1-8-turbo-pod-k04-064-2-0-tfsi-i6878768043.html Tak więc wsio jest kompletne do upgrade ? Czy trzeba jeszcze jakieś części ? Edytowane 16 Lipca 2017 przez VRGOOD
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Na takie moce trzeba włożyć obudowe przepływomierza 3 cale, np. z s3 225km, jak masz sprawną przepływkę to kupujesz tylko obudowe i wkładasz swój wkład przepływki, albo od razu całą przepływkę (np. z 225km bam), żeby weszła do org airboxa trzeba go podocinać i jest ok. Skalowanie na org obudowie to jakieś nieporozumienie... CO do zestawu tego fmica to też nie najlepszy pomysł, włoż przynajmniej fmic o wysokości 230mm i będziesz miał od razu wyjścia 63 i takie same zrób orurowanie do tego. Wtryski wkładałbym od razu 630 cc, cenowo wychodzi też ok 200 zł za szt a napewno będzie większy zapas, regulator w bex jest 4 bar wiec nie wiem co za brednie z tym regulatorem powyżej.
was002 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 3 minuty temu, Łukasz13 napisał: Wtryski wkładałbym od razu 630 cc, cenowo wychodzi też ok 200 zł za szt a napewno będzie większy zapas, regulator w bex jest 4 bar wiec nie wiem co za brednie z tym regulatorem powyżej. nie "brednie" tylko normalne stwierdzenie. kolega podesłał link do wtrysków 380cc przy przy 3 barach, nie wiem jaki ma aktualnie w BEXie... po co ci ta napinka? Nowa przepływka kosztuje sporo, więc zamiast kupować, polecam najpierw spytać o preferencje osobę, która to będzie stroić, a nie robić zakupy w ciemno.
Łukasz13 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Ja sie nie napinam, napisalem tylko koledze zeby nie musial wymieniac 5 razy setupu po drodze do tych 300 km, a takie rady ja Twoja ktora za wiele nie pomaga a wprowadza tylko zamieszanie nie wiem czy mu cos pomoga.
VRGOOD Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) Czy FMIC wysoki na 230 wejdzie bez większych problemów pod zderzak ? Wtryski można i 630cc wsadzić myślałem że wtryski się dobiera pod moc jaką się chce uzyskać, a jeśli można brać na zapas to kupi się te mocniejsze. A Jednak zmiana przepływomierza. I jeszcze dopytam czy po wymianie wałków auto odpali bez problemu ? czy trzeba będzie coś w kompie zmieniać? A i jakie koszta programowania całości ( po założeniu wszystkiego ) 3-4k ? Edytowane 16 Lipca 2017 przez VRGOOD
Marecki1 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Pod zderzak Sline z B6 wejdzie tylko trzeba belke podciac i ładnie wyspawa zeby kartki o halo zostały w ori bez ciecia...... pod zwykły wiecej kombinacji..... Jak zamontujesz ten zawór DV do konca wakacji daj znac czy psika jak Forge 007 i czy trzyma cisnienie
Rafciu_js Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Dnia 15.07.2017 o 17:52, VRGOOD napisał: Turbo - http://sidmotorsport.pl/de/silnik/1564-nowe-k04-k04-064-20tfsi.html = 4000,00 zł Nie takiej by Ci było zrobić hybryde z twojej k03s ? Edytowane 17 Lipca 2017 przez Rafciu_js
VRGOOD Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 Raczej będzie już chodziła na granicy jak będzie okło 300 km. Chyba że się mylę..
Rafciu_js Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Gregor10 powinien ogarnąć taką hybryde, ale musiałbyś go dopytać ile jego by dmuchała.
VRGOOD Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 Dzięki wszystkim za udzielenie się w temacie. Okolice wrzesień/październik będę zamawiał zabawki i dam znać w tym temacie jak idą prace
r7adek Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 Ruszyło się coś w sprawie modyfikacji ? Też mam zamiar coś podziałać i widzę, że mniej więcej to samo planujesz. Jestem ciekaw jak ci poszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się