Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej silnikowy do Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Castrol GXL 10W40

Jeśli nie jesteś pewien na czym latała twoja niunia z pełnym syntetykiem bym nie ryzykował .

  • Odpowiedzi 5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no właśnie moja niunia śmiga na syntetyku ciągle.właśnie jadę na wymianę.ostatnio bylem u dilera wymienić olej i jakiś dziwny olej mi wlali leciałem zagranice i w połowie drogi turbina mi padła zapchała się jakimś syfem.nic się nie stanie jak mu teraz zmienia na półsyntetyk?

Opublikowano

Jak twoja niunia latała na syntetyku to polecam CASTROL SLX PROFESIONAL .

Opublikowano

Castrol GXL 10W40

Jeśli nie jesteś pewien na czym latała twoja niunia z pełnym syntetykiem bym nie ryzykował .

10W40 w aucie z turbiną to samobój

Opublikowano

stary Co ty wiesz!!!

LAtam na tym oleju już kilka dzięsiąt tyś!!!

Opublikowano

stary Co ty wiesz!!!

LAtam na tym oleju już kilka dzięsiąt tyś!!!

że latasz to nie znaczy, że dobrze robisz!

Opublikowano

Nie rozumiem?

o co kaman, samochód serwisuje w serwisie i tam mi taki olej leją i żadne go innego niechcę!!!

Opublikowano

Witam dołączę się do tego tematu. Niedawno miałem wymieniane uszczelniacze zaworowe i pierścienie bo silnik {1.6 ANA } konsumował 1l/1kkm oleju. "Helmut" w Niemczech stosował "Longlife Service" i silnik przy przebiegu 200kkm był tak zasyfiony że zapiekło pierścienie. Wszystkim odradzam wymiany oleju w tzw. "Longlife". Ja teraz regularnie wymieniam co 10kkm.

Po takim zabiegu wiadomo mam nowe uszczelki, jak wspomniałem uszczelniacze i pierścienie.Silnik w tej chwili nie bierze ani kropelki oleju. Czy jest dobrym pomysłem zastosowanie płukanki np. takim środkiem http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-5012-Pro-Line-Engine-Flush-Liqui-Moly-2427-Opakowanie-0-5L-.html ? Chyba jedyne miejsce które może się rozszczelnić to simering od strony skrzyni.

Teraz mam Castrol Magnatec 10W-40(który jak się okazało ma normę VW 505.00 - nie dla benzyny!!!) Napewno zmienię na Liqui Moly. Czy mogę po takim "zabiegu" śmiało zastosować pełen syntetyk np.http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2027-Olej-silnikowy-Synthoil-High-Tech-5W-40-Liqui-Moly-2622-Opakowanie-1L-Dostepne-1L-4L-5L-20L-60L-205L-.html czy może tylko wypłukać silnik i zostać przy półsyntetyku http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2045-Olej-silnikowy-Super-Leichtlauf-Motoroil-10W-40-Liqui-Moly-2624-Opakowanie-1L-Dostepne-1L-4L-5L-20L-60L-205L-.html Czy ktoś z was przechodził z "semi" na "full" jak tak to jakie efekty? Rozszczelnił się komuś silnik?Pozdrawiam.

Z rozszczelnianiem silnika po przejściu na full syntetyka to jakaś kompletna bzdura. I nie ważne klekot czy benzyna. Auto z turbiną musi na syntetyku jeździć i tyle w temacie. Zaraz jak kupiłem auto (ponad dwa lata temu) wlałem prawdziwego syntetyka Motul X-Cess 8100 5W-40 nie jakiś tam castrol czy inne pseudo syntetyki. Do dzisiaj nic się nie rozszczelniło, auto nie bierze grama oleju a mam nalatane prawie 300 tysięcy. Każdy rozumny mechanik (poniżej 40 lat :polew:) Ci to potwierdzi.

Opublikowano

Witam

U mnie na pokrywce od obudowy filra powietrza widniej naklejona fabrycznie naklejka z opisem zaleceń olejowych i 10w40 AGIP

Auto z Włoch

Opublikowano

Witam

U mnie na pokrywce od obudowy filra powietrza widniej naklejona fabrycznie naklejka z opisem zaleceń olejowych i 10w40 AGIP

Auto z Włoch

Nie obraź się, ale może w 1998 syntetyki nie były powszechnie dostępne dla śmiertelników :mysli:

Opublikowano

U mnie jest naklejka 0W-30 Aral Supertronic II

Opublikowano

Małe pytanko.Przebieg ok.256tys.,1.8ADR-zalany syntetykiem Valvoline.Dostałem od kumpla za free Total 10W40 z beczki z serwisu (służbówka) :tongue4:.Brał to na diesla,ale mówił że inni zalewali to też do kilkuletnich aut benzynowych.Czy jest róznica w takim oleju benzyna,czy diesel?

I czy przy przejściu z syntetyka na półsyntetyk można odessać olej?(zjeżdżona i czymś zaklejona śruba korka spustowego przez poprzedniego właściciela :angry:)

Opublikowano

nic nie odsysaj, jedz do warsztatu i wymien normalnie olej (ze sruba sobie poradza - tylko kup wczesniej korek do ADR). Zalej syntetykiem. ten olej podaruj komus.

Opublikowano

A czy przebieg nie za duży na syntetyk?Motorek (odpukać) chodzi cicho,olej czysty.

A może jakiś patent na odkręcenie zjeżdżonego korka?(może podgrzać?,jakiś płyn,odrdzewiacz?)Garaż,narzędzia,kanał i trochę doświadczeń posiadam. :)

Pozdrawiam.

Opublikowano

A czy przebieg nie za duży na syntetyk?Motorek (odpukać) chodzi cicho,olej czysty.

A może jakiś patent na odkręcenie zjeżdżonego korka?(może podgrzać?,jakiś płyn,odrdzewiacz?)Garaż,narzędzia,kanał i trochę doświadczeń posiadam. :)

Pozdrawiam.

Mam więcej w dieslu i leje syntetyka :tongue4:

Zalej syntetykiem. ten olej podaruj komus.

:good:

Opublikowano

A czy przebieg nie za duży na syntetyk?Motorek (odpukać) chodzi cicho,olej czysty.

A może jakiś patent na odkręcenie zjeżdżonego korka?(może podgrzać?,jakiś płyn,odrdzewiacz?)Garaż,narzędzia,kanał i trochę doświadczeń posiadam. :)

Pozdrawiam.

To, ze po wiekszym przebiegu nalezy przejsc na pół lub minerał to MIT. Jeśli wszystko jest ok to należy stosować jak najdłużej syntetyk!

Co do korka - WD40 i mesel - powinno pomoc.

Opublikowano

MOJA AUDICA MA 190000TYŚ KM. KUPIŁEM JAK MIAŁA 180000TYŚ. ZALAŁEM FULLSYNTETIC I NIC SIE NIE DZIAŁO SILNIK SZCZELNY I CO WY NA TO :shocked:

Opublikowano

MOJA AUDICA MA 190000TYŚ KM. KUPIŁEM JAK MIAŁA 180000TYŚ. ZALAŁEM FULLSYNTETIC I NIC SIE NIE DZIAŁO SILNIK SZCZELNY I CO WY NA TO :shocked:

jak na lato :pali:

dokładnie :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...