geelodw Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 witam!!od pewne go czasu mam problem z brakiem mocy ...co jakis czas wpada mi auto w tryb awaryjny!!!zeby nie zgadywac co to moze byc zrobilem logi statyczne i dynamiczne jednak nie znam sie na tym i potzrebuje porady!!nie umieszczam ich bo sporo jest tych zdjec!!!mam jednak prosbe jezeli ktos chcialby mi je zdiagnozowac to niech poda emaila i ja mu wysle wszystko i opisze jak wyglada sprawa!!!wiem ze trzeba spedzic nad tym troche czasu dlatego z gory dziekuje za checi!!!mam nadz ze ktos taki sie znajdzie :>
spanky Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 witam!!od pewne go czasu mam problem z brakiem mocy ...co jakis czas wpada mi auto w tryb awaryjny!!!zeby nie zgadywac co to moze byc zrobilem logi statyczne i dynamiczne jednak nie znam sie na tym i potzrebuje porady!!nie umieszczam ich bo sporo jest tych zdjec!!!mam jednak prosbe jezeli ktos chcialby mi je zdiagnozowac to niech poda emaila i ja mu wysle wszystko i opisze jak wyglada sprawa!!!wiem ze trzeba spedzic nad tym troche czasu dlatego z gory dziekuje za checi!!!mam nadz ze ktos taki sie znajdzie :> nie kombinuj tylko wklejaj ... miejsca ci u nas dostatek ....
geelodw Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2009 statyczne Wednesday 14 January 2009 19:31:40 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0 41 55 0 21 97 199 71 181 108 100 0,31 41 58 0 21 98 199 71 181 108 100 0,62 41 55 0 21 98 199 71 181 108 103 0,94 41 56 0 21 98 199 71 180 108 103 1,25 41 58 0 21 98 199 71 180 108 101 1,58 41 56 0 21 97 199 71 181 108 102 1,88 41 58 0 22 98 199 71 180 108 103 2,19 41 56 0 21 98 199 71 180 108 102 2,5 41 57 0 21 98 199 71 180 108 101 2,82 41 57 0 21 98 199 71 180 108 103 3,13 41 56 0 21 98 199 71 180 108 102 3,44 41 54 0 21 98 199 71 180 108 102 3,76 41 54 0 21 97 199 71 180 108 98 4,07 41 57 0 22 98 199 71 180 108 102 4,38 41 54 0 21 98 199 71 180 108 102 4,69 41 60 0 22 97 199 71 180 108 102 5 41 53 0 21 98 199 71 180 108 100 5,32 41 55 0 21 97 199 71 180 108 100 5,63 41 57 0 21 97 199 71 180 108 101 5,94 41 59 0 21 97 199 71 180 108 101 6,25 41 55 0 21 98 199 71 180 108 101 6,56 41 59 0 21 97 199 71 180 108 101 6,87 41 56 0 21 97 199 71 180 108 101 7,18 41 57 0 22 98 199 71 180 108 101 7,5 41 52 0 21 97 199 71 180 108 101 7,81 41 56 0 21 98 199 71 180 108 100 8,12 41 57 0 22 97 199 71 180 108 102 8,43 41 55 0 21 97 199 71 180 108 104 8,74 41 51 0 22 98 199 71 180 108 103 9,06 41 55 0 22 98 199 71 180 108 101 9,37 41 58 0 21 98 199 71 180 108 102 9,68 41 54 0 21 98 199 71 180 108 104 10 41 56 0 21 98 199 71 180 108 104 10,31 41 58 0 21 98 199 71 180 108 100 10,62 41 58 0 21 98 199 71 180 108 102 10,94 41 58 0 22 98 199 71 180 108 102 11,25 41 56 0 22 97 199 72 180 108 140 11,56 41 59 0 22 97 199 72 180 108 142 11,87 41 57 0 21 97 199 71 180 108 141 12,18 41 56 0 22 98 199 71 180 108 140 12,49 41 57 0 22 98 199 71 180 108 146 12,81 41 55 0 22 98 199 71 180 108 144 13,12 41 54 0 21 98 199 72 180 108 141 13,43 41 53 0 22 99 199 72 180 108 146 13,74 41 62 0 21 99 199 71 180 108 144 14,05 41 55 0 21 99 199 72 180 108 147 14,36 41 55 0 21 99 199 72 180 108 142 14,67 41 55 0 21 99 199 72 180 108 144 14,99 41 61 0 21 99 199 72 180 108 144 15,3 41 55 0 21 99 199 72 180 108 145 15,62 41 56 0 22 99 199 72 180 108 144 15,93 41 60 0 22 99 199 72 180 108 142 16,24 41 55 0 22 99 199 72 180 108 144 16,55 41 52 0 21 99 199 72 180 108 146 16,86 41 55 0 22 99 199 72 180 108 147 17,18 41 56 0 22 99 199 72 180 108 145 17,49 41 55 0 21 99 199 72 180 108 148 17,8 41 52 0 22 99 199 72 180 108 147 18,11 41 53 0 22 99 199 72 180 108 143 18,42 41 59 0 22 99 199 72 180 108 143 18,74 41 54 0 22 99 199 72 180 108 144 19,05 41 57 0 21 99 199 72 180 108 146 19,36 41 60 0 21 99 199 72 180 108 145 19,67 41 58 0 22 99 199 72 180 108 144 19,98 41 54 0 21 99 199 72 180 108 146 20,29 41 57 0 21 99 199 72 180 108 147 20,6 41 57 0 21 99 199 72 180 108 145 20,91 41 57 0 22 99 199 72 180 108 143 21,23 41 55 0 22 99 199 72 180 108 142 21,54 41 57 0 22 99 199 72 180 108 147 21,85 41 56 0 21 99 199 72 180 108 147 22,17 41 55 0 21 99 199 72 180 108 144 22,47 41 54 0 22 99 199 72 180 108 141 22,79 41 62 0 21 99 199 72 180 108 146 23,1 41 55 0 21 99 199 72 180 108 149 23,41 41 53 0 22 99 199 72 180 108 145 23,73 41 59 0 21 99 199 72 180 108 144 24,04 41 59 0 21 99 199 72 180 108 145 24,35 41 54 0 22 99 199 72 179 108 146 24,66 41 56 0 22 99 199 72 179 108 143 24,98 41 60 0 21 99 199 72 179 108 143 25,29 41 55 0 22 99 199 72 179 108 144 25,62 41 51 0 22 99 199 72 179 108 146 25,96 41 54 0 21 99 199 72 179 108 143 26,27 41 57 0 21 99 199 72 179 108 148 26,58 41 54 0 22 99 199 72 179 108 149 26,9 41 56 0 21 99 199 72 179 108 145 27,22 41 56 0 22 99 199 72 179 108 145 27,53 41 58 0 21 99 199 72 179 108 146 27,85 41 52 0 22 99 199 72 179 108 147 28,16 41 54 0 21 99 199 72 179 108 146 28,47 41 60 0 21 99 199 72 179 108 146 28,78 41 56 0 21 99 199 72 179 108 149 29,1 41 54 0 21 99 199 72 179 108 145 29,41 41 57 0 21 99 199 72 179 108 143 29,72 41 61 0 21 99 199 72 179 108 145 30,03 41 56 0 22 99 199 72 179 108 146 30,34 41 56 0 22 99 199 72 179 108 144 30,65 41 59 0 21 99 199 72 179 108 146 30,97 41 57 0 22 99 199 72 179 108 144 Wednesday 14 January 2009 19:32:57 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '001 Engine speed Injection Quantity Mod, Piston Displ, Coolant Temp, TIME 861-945 09-mar 1,35-2,10 80-110 MARKER STAMP /min mg/R V °C 0 861 4,4 1,66 86,4 0,36 861 4,4 1,62 86,4 0,72 861 4,4 1,66 85,5 1,08 861 4,4 1,66 85,5 1,44 861 4,4 1,62 85,5 1,8 861 4,4 1,6 85,5 2,17 861 4,4 1,64 85,5 2,56 861 4,4 1,68 85,5 2,95 861 4,4 1,64 86,4 3,35 861 4,4 1,58 85,5 3,72 861 4,4 1,64 85,5 4,09 861 4,4 1,62 85,5 4,45 861 4,2 1,64 85,5 4,81 861 4,4 1,62 85,5 5,17 861 4,4 1,66 85,5 5,53 861 4,4 1,6 85,5 5,89 861 4,2 1,58 85,5 6,25 861 4,4 1,6 85,5 6,6 861 4,4 1,6 85,5 6,96 861 4,4 1,6 85,5 7,31 861 4,4 1,62 85,5 7,68 861 4,4 1,66 85,5 8,04 861 4,4 1,58 85,5 8,4 861 4,4 1,6 85,5 8,76 861 4,4 1,6 85,5 9,12 861 4,4 1,6 85,5 9,47 861 4,4 1,74 85,5 9,83 861 4,4 1,64 85,5 10,19 861 4,4 1,64 85,5 10,54 861 4,4 1,58 85,5 10,9 861 4,4 1,62 85,5 11,26 861 4,4 1,6 85,5 11,62 861 4,4 1,62 85,5 11,97 861 4,4 1,62 85,5 12,32 861 4,6 1,64 85,5 12,68 861 4,4 1,64 85,5 13,05 861 4,4 1,66 85,5 13,4 861 4,4 1,58 85,5 13,76 861 4,4 1,6 85,5 14,13 861 4,4 1,66 85,5 14,49 861 4,4 1,7 85,5 14,87 861 4,4 1,64 85,5 15,23 861 4,4 1,62 85,5 15,59 861 4,4 1,6 85,5 15,95 861 4,4 1,62 85,5 16,31 861 4,4 1,64 85,5 16,67 861 4,4 1,64 85,5 17,03 861 4,4 1,58 85,5 17,38 861 4,4 1,6 85,5 17,74 861 4,4 1,6 85,5 18,1 861 4,4 1,72 85,5 18,46 861 4,4 1,64 85,5 18,82 861 4,4 1,66 85,5 19,18 861 4,4 1,64 85,5 19,54 861 4,4 1,66 85,5 19,9 861 4,4 1,58 85,5 20,25 861 4,4 1,62 85,5 20,6 861 4,4 1,62 85,5 20,96 861 4,4 1,62 85,5 21,32 861 4,4 1,64 85,5 21,68 861 4,4 1,66 85,5 22,04 861 4,4 1,6 85,5 22,4 861 4,4 1,6 85,5 22,76 861 4,6 1,64 85,5 23,12 861 4,4 1,6 85,5 23,48 861 4,4 1,64 85,5 23,84 861 4,4 1,66 85,5 24,2 861 4,4 1,58 85,5 24,56 861 4,4 1,62 85,5 24,92 861 4,4 1,6 85,5 25,28 861 4,4 1,62 85,5 25,64 861 4,4 1,68 85,5 26 861 4,4 1,64 85,5 26,36 861 4,4 1,64 85,5 26,71 861 4,4 1,58 85,5 27,07 861 4,4 1,62 85,5 27,43 861 4,4 1,6 85,5 27,78 861 4,4 1,64 85,5 28,14 861 4,4 1,64 85,5 28,5 861 4,4 1,62 85,5 28,86 861 4,4 1,58 85,5 29,22 861 4,4 1,6 85,5 29,58 861 4,4 1,6 85,5 29,94 861 4,4 1,72 85,5 Wednesday 14 January 2009 19:34:12 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0 861 285 490 4,8 0,35 861 285 480 4,8 0,71 861 285 490 4,8 1,07 861 285 475 4,8 1,43 861 285 480 4,8 1,79 861 285 475 4,8 2,15 861 285 470 4,8 2,51 861 285 480 4,8 2,87 861 285 480 4,8 3,23 840 285 485 4,8 3,59 861 285 475 4,8 3,95 861 285 480 4,8 4,3 861 285 485 4,8 4,66 861 285 490 4,8 5,02 861 285 485 4,8 5,38 861 285 485 4,8 5,74 861 285 490 4,8 6,1 861 285 485 4,8 6,46 861 285 480 4,8 6,81 861 285 475 4,8 7,17 861 285 480 4,8 7,53 861 285 480 4,8 7,89 861 285 480 4,8 8,24 861 285 495 4,8 8,61 861 285 475 4,8 8,97 861 285 485 4,8 9,32 861 285 485 4,8 9,69 861 285 475 4,8 10,04 861 285 480 4,8 10,4 861 285 480 4,8 10,76 861 285 485 4,8 11,11 861 285 485 4,8 11,47 861 285 475 4,8 11,81 861 285 480 4,8 12,18 861 285 480 4,8 12,54 861 285 490 4,8 12,9 861 285 485 4,8 13,26 861 285 480 4,8 13,62 861 285 480 4,8 13,98 861 285 480 4,8 14,34 861 285 490 4,8 14,7 861 285 480 4,8 15,05 861 285 465 4,8 15,41 861 285 475 4,8 15,77 861 285 490 4,8 16,13 861 285 475 4,8 16,49 861 285 480 4,8 16,85 861 285 485 4,8 17,21 861 285 475 4,8 17,56 861 285 485 4,8 17,92 861 285 480 4,8 18,28 861 285 485 4,8 18,63 861 285 475 4,8 18,97 861 285 490 4,8 19,33 861 285 480 4,8 19,68 861 285 470 4,8 20,04 861 285 485 4,8 20,4 861 285 480 4,8 20,75 861 285 485 4,8 21,11 861 285 480 4,8 21,47 861 285 485 4,8 21,83 861 285 470 4,8 22,19 861 285 490 4,8 22,55 861 285 475 4,8 22,92 861 285 470 4,8 23,29 861 285 485 4,8 23,67 861 285 475 4,8 24,07 861 285 475 4,8 24,46 861 285 470 4,8 24,82 861 285 480 4,8 25,18 861 285 475 4,8 25,53 861 285 470 4,8 25,89 861 285 485 4,8 26,25 861 285 480 4,8 26,61 861 285 485 4,8 26,97 861 285 475 4,8 27,33 861 285 475 4,8 27,69 861 285 480 4,8 28,05 861 285 480 4,8 28,41 861 285 480 4,8 28,76 861 285 485 4,8 29,13 861 285 485 4,8 29,48 861 285 475 4,8 29,84 861 285 480 4,8 30,2 861 285 470 4,8 30,55 861 285 480 4,8 30,91 861 285 485 4,8 31,27 861 285 480 4,8 31,63 861 285 485 4,8 31,99 861 285 485 4,8 32,34 861 285 480 4,8 32,71 861 285 460 4,8 33,07 861 285 485 4,8 33,42 861 285 485 4,8 33,79 861 285 475 4,8 34,15 861 285 485 4,8 34,51 861 285 480 4,8 34,87 861 285 475 4,8 35,22 861 285 480 4,8 35,58 861 285 470 4,8 35,95 861 285 485 4,8 36,31 861 285 470 4,8 36,69 861 285 480 4,8 37,05 861 285 480 4,8 37,41 861 285 475 4,8 37,77 861 285 480 4,8 38,13 861 285 475 4,8 38,48 861 285 485 4,8 38,85 861 285 475 4,8 39,21 861 285 485 4,8 39,56 861 285 480 4,8 39,92 861 285 470 4,8 40,28 861 285 475 4,8 40,64 861 285 480 4,8 41 861 285 480 4,8 41,36 861 285 485 4,8 41,71 861 285 475 4,8 42,07 861 285 485 4,8 42,43 861 285 470 4,8 42,79 861 285 485 4,8 43,14 861 285 470 4,8 43,5 861 285 475 4,8 43,86 861 285 475 4,8 44,22 861 285 475 4,8 44,58 861 285 475 4,8 44,94 861 285 475 4,8 45,31 861 285 480 4,8 45,66 861 285 475 4,8 46,02 861 285 480 4,8 46,38 861 285 475 4,8 46,74 861 285 475 4,8 47,1 861 285 485 4,8 47,46 861 285 470 4,8 47,81 861 285 475 4,8 48,17 861 285 465 4,8 48,53 861 285 475 4,8 48,89 861 285 470 4,8 49,24 861 285 480 4,8 49,6 861 285 485 4,8 49,96 861 285 475 4,8 50,32 861 285 480 4,8 50,68 861 285 480 4,8 51,04 861 285 475 4,8 51,4 861 285 480 4,8 51,76 861 285 480 4,8 52,12 861 285 475 4,8 52,47 861 285 475 4,8 52,83 861 285 485 4,8 53,19 861 285 475 4,8 53,55 861 285 480 4,8 53,9 861 285 475 4,8 54,27 861 285 485 4,8 54,62 861 285 480 4,8 54,99 861 285 475 4,8 55,35 861 285 480 4,8 55,71 861 285 480 4,8 56,06 861 285 480 4,8 56,43 861 285 490 4,8 56,78 861 285 470 4,8 57,14 861 285 485 4,8 57,5 861 285 490 4,8 57,86 861 285 485 4,8 58,22 861 285 485 4,8 58,58 861 285 480 4,8 58,94 861 285 495 4,8 59,29 861 285 480 4,8 59,66 861 285 480 4,8 Wednesday 14 January 2009 19:40:58 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R % 0 861 EGR On 270 99,6 0,36 861 EGR On 275 99,6 0,72 861 EGR Off 275 99,6 1,08 861 EGR Off 450 0 1,44 861 EGR Off 455 0 1,8 861 EGR Off 470 0 2,16 861 EGR Off 455 0 2,5 861 EGR Off 470 0 2,86 861 EGR Off 465 0 3,22 861 EGR Off 470 0 3,58 861 EGR Off 470 0 3,94 861 EGR Off 465 0 4,3 861 EGR Off 465 0 4,66 861 EGR Off 470 0 5,02 861 EGR Off 470 0 5,38 861 EGR Off 470 0 5,73 861 EGR Off 470 0 6,09 861 EGR Off 480 0 6,44 861 EGR Off 475 0 6,8 861 EGR Off 480 0 7,17 861 EGR Off 475 0 7,54 861 EGR Off 475 0 7,92 861 EGR Off 470 0 8,31 861 EGR Off 470 0 8,7 861 EGR Off 475 0 9,06 861 EGR Off 480 0 9,42 861 EGR Off 480 0 9,78 861 EGR Off 470 0 10,14 861 EGR Off 470 0 10,5 861 EGR Off 475 0 10,86 861 EGR On 480 0 11,22 861 EGR On 400 99,6 11,58 861 EGR On 295 99,6 11,94 861 EGR On 295 99,6 12,29 861 EGR On 290 99,6 12,65 861 EGR On 285 99,6 13,02 861 EGR On 285 99,6 13,37 861 EGR On 280 99,6 13,73 861 EGR On 275 99,6 14,09 861 EGR On 280 99,6 14,45 861 EGR On 285 99,6 14,8 861 EGR On 280 99,6 15,16 861 EGR On 285 99,6 15,51 861 EGR On 275 99,6 15,87 861 EGR On 275 99,6 16,23 861 EGR On 280 99,6 16,59 861 EGR On 280 99,6 16,95 861 EGR On 285 99,6 17,31 861 EGR On 275 99,6 17,67 861 EGR On 275 99,6 18,03 861 EGR On 270 99,6 18,39 861 EGR On 270 99,6 18,75 861 EGR On 280 99,6 19,11 861 EGR On 275 99,6 19,48 861 EGR On 280 99,6 19,83 861 EGR On 275 99,6 20,19 861 EGR On 275 99,6 20,55 861 EGR On 275 99,6 20,94 861 EGR Off 275 99,6 21,29 861 EGR Off 455 0 21,65 861 EGR Off 450 0 22,01 861 EGR Off 465 0 22,38 861 EGR Off 465 0 22,73 861 EGR Off 455 0 23,09 861 EGR Off 470 0 23,45 861 EGR Off 460 0 23,81 861 EGR Off 465 0 24,17 861 EGR Off 470 0 24,52 861 EGR Off 475 0 24,88 861 EGR Off 470 0 25,24 861 EGR Off 470 0 25,6 861 EGR Off 470 0 25,96 861 EGR Off 460 0 26,32 861 EGR Off 470 0 26,68 861 EGR Off 475 0 27,04 861 EGR Off 475 0 27,39 861 EGR Off 480 0 27,75 861 EGR Off 465 0 28,1 861 EGR Off 475 0 28,47 861 EGR Off 480 0 28,83 861 EGR Off 475 0 29,19 861 EGR Off 480 0 29,55 861 EGR Off 465 0 29,91 861 EGR Off 475 0 30,27 861 EGR Off 470 0 37,23 861 EGR Off 475 4,8 37,58 861 EGR Off 470 0 37,94 861 EGR Off 485 0 38,3 861 EGR Off 470 0 38,67 861 EGR Off 485 0 39,03 861 EGR Off 475 0 39,39 861 EGR Off 470 0 39,75 861 EGR Off 470 0 40,11 861 EGR Off 470 0 40,47 861 EGR Off 480 0 40,83 861 EGR Off 465 0 41,19 861 EGR Off 475 0 41,55 861 EGR Off 480 0 41,9 861 EGR Off 475 0 42,26 861 EGR Off 485 0 42,63 861 EGR Off 470 0 42,98 861 EGR Off 480 0 43,34 861 EGR Off 470 0 43,7 861 EGR Off 470 0 44,06 861 EGR Off 485 0 44,41 861 EGR Off 470 0 44,77 861 EGR Off 465 0 45,12 861 EGR Off 475 0 45,48 861 EGR Off 480 0 45,84 861 EGR Off 465 0 46,2 861 EGR Off 480 0 46,56 861 EGR Off 465 0 46,92 861 EGR Off 455 0 47,28 861 EGR On 485 0 47,63 861 EGR On 390 99,6 48 861 EGR On 300 99,6 48,36 861 EGR On 290 99,6 48,72 861 EGR On 290 99,6 49,08 861 EGR On 290 99,6 49,46 861 EGR On 290 99,6 49,84 861 EGR On 285 99,6 50,23 861 EGR On 285 99,6 50,61 861 EGR On 285 99,6 50,97 861 EGR On 280 99,6 51,32 861 EGR On 280 99,6 Wednesday 14 January 2009 19:44:00 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar % 0 861 ON 989,4 0 0,35 861 ON 989,4 0 0,71 861 ON 989,4 0 1,07 861 ON 989,4 0 1,43 861 ON 989,4 0 1,78 861 ON 989,4 0 2,14 861 ON 989,4 0 2,5 861 ON 989,4 0 2,87 861 ON 989,4 0 3,23 861 ON 989,4 0 3,59 861 ON 989,4 0 3,95 861 ON 989,4 0 4,31 861 ON 989,4 0 4,66 861 ON 989,4 0 5,02 861 ON 989,4 0 5,38 861 ON 989,4 0 5,73 861 ON 989,4 0 6,09 861 ON 989,4 0 6,45 861 ON 989,4 0 6,81 861 OFF 989,4 0 7,17 861 OFF 989,4 99,6 7,53 861 OFF 989,4 99,6 7,89 861 OFF 989,4 99,6 8,25 861 OFF 989,4 99,6 8,61 861 OFF 989,4 99,6 8,97 861 OFF 989,4 99,6 9,33 861 OFF 989,4 99,6 9,69 861 OFF 989,4 99,6 10,04 861 OFF 989,4 99,6 10,41 861 OFF 979,2 99,6 10,76 861 OFF 979,2 99,6 11,12 861 OFF 979,2 99,6 11,48 861 OFF 979,2 99,6 11,84 861 OFF 979,2 99,6 12,19 861 OFF 979,2 99,6 12,55 861 OFF 979,2 99,6 12,91 861 OFF 979,2 99,6 13,27 861 OFF 979,2 99,6 13,63 861 OFF 979,2 99,6 13,99 861 OFF 979,2 99,6 14,35 861 OFF 979,2 99,6 14,71 861 OFF 979,2 99,6 15,07 861 OFF 979,2 99,6 15,43 861 OFF 979,2 99,6 15,79 861 OFF 979,2 99,6 16,14 861 OFF 979,2 99,6 16,51 861 OFF 979,2 99,6 16,86 861 ON 979,2 99,6 17,22 861 ON 979,2 0 17,58 861 ON 979,2 0 17,94 861 ON 979,2 0 18,29 861 ON 979,2 0 18,65 861 ON 979,2 0 19,01 861 ON 979,2 0 19,35 861 ON 989,4 0 19,71 861 ON 989,4 0 20,05 861 ON 989,4 0 20,41 861 ON 989,4 0 20,77 861 ON 989,4 0 21,13 861 ON 989,4 0 21,49 861 ON 989,4 0 21,85 861 ON 989,4 0 22,21 861 ON 989,4 0 22,57 861 ON 989,4 0 22,93 861 ON 989,4 0 23,3 861 ON 989,4 0 23,68 861 ON 989,4 0 24,04 861 ON 989,4 0 24,4 861 ON 989,4 0 24,76 861 ON 989,4 0 25,11 861 ON 989,4 0 25,47 861 ON 989,4 0 25,83 861 ON 989,4 0 26,19 861 ON 989,4 0 26,55 861 ON 989,4 0 26,91 861 OFF 989,4 0 27,27 861 OFF 989,4 99,6 27,63 861 OFF 989,4 99,6 27,99 861 OFF 989,4 99,6 28,34 861 OFF 989,4 99,6 28,7 861 OFF 989,4 99,6 29,06 861 OFF 989,4 99,6 29,42 861 OFF 989,4 99,6 29,78 861 OFF 989,4 99,6 30,14 861 OFF 989,4 99,6 30,49 861 OFF 989,4 99,6 30,85 861 OFF 989,4 99,6 31,2 861 OFF 979,2 99,6 31,56 861 OFF 979,2 99,6 31,92 861 OFF 979,2 99,6 32,28 861 OFF 979,2 99,6 32,64 861 OFF 979,2 99,6 33 861 OFF 979,2 99,6 33,36 861 OFF 979,2 99,6 33,72 861 OFF 979,2 99,6 34,08 861 OFF 979,2 99,6 34,44 861 OFF 979,2 99,6 34,82 861 OFF 979,2 99,6 35,2 861 OFF 979,2 99,6 35,58 861 OFF 979,2 99,6 35,97 861 OFF 979,2 99,6 36,33 861 OFF 979,2 99,6 36,69 861 OFF 979,2 99,6 37,05 861 ON 979,2 99,6 37,41 861 ON 979,2 0 37,77 861 ON 979,2 0 38,12 861 ON 979,2 0 38,48 861 ON 979,2 0 38,84 861 ON 979,2 0 39,2 861 ON 989,4 0 39,56 861 ON 989,4 0 39,92 861 ON 989,4 0 40,28 861 ON 989,4 0 40,64 861 ON 989,4 0 41 861 ON 989,4 0 41,35 861 ON 989,4 0 41,71 861 ON 989,4 0 42,06 861 ON 989,4 0 42,42 861 ON 989,4 0 42,78 861 ON 989,4 0 43,14 861 ON 989,4 0 43,5 861 ON 989,4 0 43,84 861 ON 989,4 0 44,2 861 ON 989,4 0 44,56 861 ON 989,4 0 44,92 861 ON 989,4 0 45,29 861 ON 999,6 0 45,64 861 ON 999,6 0 46 861 ON 999,6 0 46,36 861 ON 999,6 0 46,72 861 ON 999,6 0 47,08 861 OFF 999,6 0 47,44 861 OFF 999,6 99,6 47,8 861 OFF 999,6 99,6 48,16 861 OFF 999,6 99,6 48,53 861 OFF 999,6 99,6 48,89 861 OFF 989,4 99,6 49,24 861 OFF 989,4 99,6 49,61 861 OFF 989,4 99,6 49,97 861 OFF 989,4 99,6 50,33 861 OFF 989,4 99,6 50,68 861 OFF 989,4 99,6 mam jeszcze grupe 13 i 18 ale nie wiem czy sa potrzebne jak cos to wystawie...w nastepnym poscie wystawie dynamiczne
przemik Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Troche mała roznica cisnien w 011 Basic Settings.... obstawiam czestą przypadlosc... ale to po dynamicznych...
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 nie jest zle ... czekamy na dynamiczne ...
geelodw Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 oto dynamiczne....tylko musze jeszcze dodac ze jak robilem to w grupie 000 w pewnym momencie auto wpadlo w tryb awaryjny...a pozniej robilem juz logi w awaryjnym wiec teraz wystawiam ze z trybem awaryjnym a pozniej wystawie po ponownym uruchomieniu auta.... Wednesday 14 January 2009 19:48:00 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0,3 82 65 140 141 122 199 70 167 117 181 0,61 84 139 165 178 135 199 70 167 117 227 0,91 87 137 174 185 151 199 70 167 117 252 1,22 90 130 174 184 169 199 70 167 117 255 1,54 94 120 174 184 182 199 70 167 117 255 1,85 97 115 174 183 193 199 70 167 117 255 2,16 100 110 175 183 198 200 70 167 117 255 2,47 103 113 176 183 204 201 70 167 117 255 2,79 107 113 176 182 208 203 70 167 117 255 3,1 110 115 176 182 213 205 70 167 117 255 3,41 113 125 175 181 216 208 70 167 117 255 3,73 116 122 176 180 220 210 70 167 117 255 4,04 119 116 176 180 223 213 70 166 117 255 4,35 122 129 183 183 225 216 70 166 117 255 4,66 124 139 186 185 229 219 70 166 117 255 4,98 127 134 186 185 231 222 70 166 117 255 5,29 130 153 188 185 234 225 70 166 117 255 5,6 133 151 188 185 236 228 70 165 117 255 5,91 135 161 187 184 238 230 70 165 117 255 6,22 138 159 187 184 239 233 70 164 117 255 6,54 141 161 187 184 241 236 70 164 117 255 6,86 144 166 186 182 242 239 70 163 117 255 7,17 146 173 185 182 244 242 70 163 117 255 7,48 148 173 183 180 245 242 70 162 117 255 7,8 151 176 182 179 246 178 70 162 117 255 8,11 154 182 180 177 247 140 70 161 117 255 8,42 155 182 179 176 247 140 70 161 117 255 8,74 158 172 179 176 248 140 70 160 117 255 9,05 160 170 174 173 246 140 70 159 117 255 9,36 161 191 174 172 243 140 70 158 117 255 9,67 163 195 179 174 241 140 70 157 117 255 9,98 164 189 180 155 237 140 70 156 117 255 10,29 164 216 180 93 231 140 70 155 117 255 10,61 166 171 179 92 218 140 70 154 117 255 10,91 166 182 180 92 215 140 70 153 117 255 11,22 166 189 182 92 213 140 69 153 117 255 11,54 166 179 188 92 212 140 69 152 117 255 11,85 167 191 191 92 212 140 69 151 117 255 12,16 167 191 205 91 212 140 69 150 117 255 12,47 167 188 204 91 212 140 69 149 117 255 12,79 167 200 204 91 212 140 69 149 117 255 13,1 167 191 200 91 212 140 69 148 117 255 13,41 168 198 202 91 212 140 69 148 117 255 13,72 168 201 202 91 211 140 69 147 117 255 14,04 168 201 201 91 211 140 69 147 117 255 14,35 169 195 200 91 211 140 69 146 118 255 14,66 169 200 198 91 211 140 69 145 117 255 14,98 169 201 179 91 212 140 69 145 118 255 15,29 163 182 0 0 211 140 69 145 118 255 15,62 131 38 0 0 176 140 69 144 118 221 Wednesday 14 January 2009 19:50:52 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0 1596 1132,2 969 92,4 0,36 1638 1560,6 969 92,4 0,72 1680 1815,6 989,4 92,4 1,08 1743 1846,2 1009,8 92,4 1,44 1785 1866,6 1020 92,4 1,79 1848 1907,4 1040,4 92,4 2,15 1911 1938 1050,6 92,4 2,51 1953 1948,2 1071 92,4 2,87 2016 1948,2 1081,2 92,4 3,22 2079 1948,2 1091,4 92,4 3,58 2121 1948,2 1091,4 92,4 3,94 2184 1948,2 1101,6 92,4 4,3 2226 1948,2 1101,6 92,4 4,66 2289 1948,2 1101,6 92,4 5,01 2331 1948,2 1101,6 92,4 5,37 2394 1948,2 1101,6 92,4 5,74 2436 1948,2 1101,6 92,4 6,09 2499 1938 1101,6 92,4 6,45 2541 1948,2 1101,6 92,4 6,82 2583 1938 1101,6 92,4 7,18 2646 1938 1101,6 92,4 7,55 2667 1938 1101,6 92,4 7,92 2709 1938 1101,6 92,4 8,31 2772 1938 1101,6 92,4 8,7 2814 1938 1101,6 92,4 9,08 2877 1927,8 1101,6 92,4 9,44 2919 1917,6 1101,6 92,4 9,8 2961 1917,6 1101,6 92,4 10,16 3003 1917,6 1101,6 92,4 10,51 3045 1917,6 1101,6 92,4 10,87 3087 1907,4 1101,6 92,4 11,23 3129 1917,6 1091,4 92,4 11,59 3171 1907,4 1091,4 92,4 11,95 3213 1897,2 1091,4 92,4 12,31 3255 1887 1091,4 92,4 12,67 3297 1825,8 1091,4 92,4 13,03 3318 1825,8 1091,4 92,4 13,39 3360 1815,6 1091,4 92,4 13,75 3402 1785 1091,4 92,4 14,09 3444 1621,8 1091,4 92,4 14,45 3465 1693,2 1091,4 92,4 14,81 3507 1754,4 1091,4 92,4 15,17 3528 1754,4 1091,4 92,4 15,53 3570 1744,2 1091,4 92,4 15,89 3612 1734 1091,4 92,4 16,24 3633 1448,4 1091,4 92,4 16,61 3633 1244,4 1101,6 92,4 16,96 3675 1203,6 1071 92,4 17,32 3696 1244,4 1050,6 92,4 17,65 3696 1305,6 1050,6 92,4 17,99 3717 1458,6 1071 92,4 18,33 3759 1428 1091,4 92,4 18,68 3780 1366,8 1101,6 92,4 19,02 3801 1377 1111,8 92,4 19,38 3843 1336,2 1111,8 92,4 19,74 3864 1295,4 1101,6 92,4 20,11 3864 1264,8 1091,4 92,4 20,46 3885 1346,4 1071 92,4 20,83 3906 1540,2 1091,4 92,4 21,19 3927 1530 1101,6 92,4 21,54 3948 1366,8 1101,6 92,4 21,9 3990 1366,8 1101,6 92,4 22,26 4011 1438,2 1111,8 92,4 22,62 4032 1407,6 1111,8 92,4 22,98 4053 1489,2 1111,8 92,4 23,34 4074 1499,4 1111,8 92,4 23,69 4095 1489,2 1101,6 92,4 24,05 4116 1570,8 1101,6 92,4 24,41 4137 1570,8 1111,8 92,4 24,77 4137 1601,4 1101,6 92,4 25,13 4179 1601,4 1101,6 92,4 25,49 4179 1642,2 1101,6 92,4 Wednesday 14 January 2009 19:49:27 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,32 1512 540 430 47,4 0,68 1533 850 510 4,8 1,04 1575 850 515 4,8 1,39 1638 850 525 4,8 1,75 1701 850 525 4,8 2,11 1743 850 530 4,8 2,47 1785 850 535 4,8 2,83 1848 850 535 4,8 3,19 1911 850 540 4,8 3,55 1953 850 550 4,8 3,91 1995 850 550 4,8 4,25 2058 850 550 4,8 4,61 2100 850 550 4,8 4,97 2163 850 555 4,8 5,34 2205 850 555 4,8 5,69 2247 850 550 4,8 6,06 2289 850 555 4,8 6,42 2331 850 555 4,8 6,77 2373 850 555 4,8 7,13 2415 850 545 4,8 7,49 2457 850 535 4,8 7,85 2499 850 550 4,8 8,21 2541 850 545 4,8 8,57 2583 850 540 4,8 8,93 2625 850 545 4,8 9,29 2667 850 545 4,8 9,65 2709 850 540 4,8 10 2709 850 540 4,8 10,36 2772 850 540 4,8 10,72 2793 850 530 4,8 11,08 2835 850 535 4,8 11,44 2877 850 530 4,8 11,8 2898 850 525 4,8 12,16 2940 850 535 4,8 12,52 2982 850 535 4,8 12,87 3003 850 525 4,8 13,23 3024 850 525 4,8 13,59 3066 850 525 4,8 13,95 3087 850 525 4,8 14,31 3129 850 525 4,8 14,67 3150 850 520 4,8 15,03 3192 850 520 4,8 15,39 3213 850 530 4,8 15,74 3234 850 525 4,8 16,1 3255 850 535 4,8 16,46 3297 850 525 4,8 16,81 3318 850 520 4,8 17,17 3339 850 525 4,8 17,53 3360 850 515 4,8 17,89 3402 850 525 4,8 18,25 3423 850 520 4,8 18,61 3444 850 520 4,8 18,97 3465 850 520 4,8 19,33 3486 850 520 4,8 19,69 3507 850 515 4,8 20,06 3528 850 515 4,8 20,45 3549 850 520 4,8 20,83 3570 850 515 4,8 21,22 3591 850 510 4,8 21,61 3612 850 520 4,8 21,98 3633 850 515 4,8 22,33 3654 850 510 4,8 22,69 3675 850 515 4,8 23,05 3696 850 510 4,8 23,41 3717 850 515 4,8 23,76 3717 850 520 4,8 24,13 3738 850 510 4,8 24,48 3759 850 515 4,8 24,84 3759 850 515 4,8 25,2 3780 850 510 4,8 25,56 3801 850 515 4,8 25,92 3822 850 515 4,8 26,28 3822 850 515 4,8 26,63 3843 850 515 4,8 26,99 3843 850 515 4,8 27,35 3864 850 510 4,8 27,7 3885 850 510 4,8 28,06 3885 850 510 4,8 28,42 3906 850 520 4,8 28,78 3906 850 515 4,8 29,14 3927 850 505 4,8 29,5 3927 850 510 4,8 29,86 3948 850 505 4,8 30,22 3948 850 505 4,8 30,58 3969 850 510 4,8 30,94 3969 850 515 4,8 31,3 3990 850 510 4,8 31,66 4011 850 505 4,8 32,02 4011 850 500 4,8 32,37 4032 850 505 4,8 32,73 4032 850 510 4,8 33,09 4053 850 510 4,8 33,45 4053 850 505 4,8 33,8 4053 850 505 4,8 34,17 4074 850 505 4,8 34,53 4074 850 505 4,8 34,88 4095 850 500 4,8 35,24 4095 850 495 4,8 35,6 4116 850 500 4,8 35,96 4137 850 505 4,8 36,32 4137 850 505 4,8 36,68 4137 850 500 4,8 37,04 4095 850 440 4,8 37,4 4074 850 415 4,8 37,76 4053 850 405 4,8 nie wiem czy te logi beda wogole przydatne ale je wystawiam....a teraz wystawiam te po ponownym rozruchu silnika... Wednesday 14 January 2009 19:57:15 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '000 TIME MARKER STAMP 0 73 125 142 156 114 200 71 181 120 190 0,31 75 172 155 169 123 199 71 181 120 210 0,62 79 158 164 179 134 200 71 181 120 224 0,93 82 145 173 185 147 199 71 181 120 247 1,24 86 139 173 184 158 200 71 181 120 255 1,55 89 125 173 184 170 200 71 181 120 255 1,87 92 121 173 183 179 200 71 181 120 255 2,18 95 109 173 183 188 200 71 180 120 255 2,49 99 107 173 182 194 200 71 180 120 255 2,8 102 109 173 181 198 201 71 180 120 255 3,11 105 113 173 181 204 202 71 180 120 255 3,43 109 116 173 180 208 203 71 180 120 255 3,74 112 121 173 179 211 205 71 180 120 255 4,05 115 126 173 179 215 208 71 180 120 255 4,36 118 127 173 178 219 210 71 180 120 255 4,67 122 130 172 177 222 212 71 179 120 255 4,99 124 139 172 177 224 215 71 179 120 255 5,3 127 128 173 176 224 218 71 179 120 255 5,61 130 129 173 176 225 221 71 178 120 255 5,93 133 131 172 175 227 224 71 178 120 255 6,24 135 141 172 175 229 226 71 177 120 255 6,55 139 140 172 174 232 228 71 177 120 255 6,88 142 173 172 174 231 230 71 176 120 255 7,2 145 176 172 173 223 232 71 176 120 255 7,54 148 164 172 173 165 230 71 175 120 220 7,89 150 171 172 170 146 228 70 175 120 207 8,21 154 181 172 171 141 226 70 175 120 205 8,52 157 187 172 171 144 225 70 174 120 215 8,83 159 186 172 171 148 223 70 174 120 219 9,14 162 190 172 170 153 222 70 174 120 225 9,45 164 198 172 170 157 221 70 173 120 230 9,77 167 196 171 169 161 220 70 173 120 234 10,08 170 200 171 169 164 219 70 173 120 238 10,39 172 204 170 168 167 218 70 172 120 240 10,71 175 206 169 166 169 217 70 172 120 236 11,01 177 203 169 166 171 216 70 171 120 245 11,33 180 199 169 166 173 215 70 171 120 247 11,64 183 202 169 166 174 214 70 170 120 245 11,95 185 210 170 166 175 213 70 170 120 246 12,26 187 224 170 166 177 213 70 170 120 250 12,57 190 223 170 165 177 212 70 169 120 247 12,88 192 232 170 165 178 211 70 169 120 248 13,19 195 233 170 165 177 211 70 168 120 245 13,51 197 222 172 165 176 211 70 168 120 243 13,82 199 228 172 165 177 211 70 168 120 242 14,13 201 228 172 165 175 210 70 167 120 241 14,44 203 218 170 164 173 210 70 167 120 231 Wednesday 14 January 2009 19:54:07 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0 1638 850 775 4,8 0,36 1701 850 830 4,8 0,72 1785 850 880 4,8 1,08 1848 850 940 4,8 1,43 1911 850 970 4,8 1,79 1995 850 1010 4,8 2,15 2058 850 1030 4,8 2,51 2121 850 1070 4,8 2,87 2184 850 1100 4,8 3,23 2247 850 1115 4,8 3,59 2331 850 1140 4,8 3,95 2394 850 1150 4,8 4,3 2436 850 1165 4,8 4,66 2520 850 1165 4,8 5,01 2583 850 1155 4,8 5,37 2625 850 1160 4,8 5,73 2688 850 1170 4,8 6,09 2751 850 1155 4,8 6,45 2793 850 1160 4,8 6,81 2856 850 1160 4,8 7,17 2898 850 1155 4,8 7,53 2961 850 1145 4,8 7,88 3003 850 1130 4,8 8,24 3066 850 1050 4,8 8,61 3129 850 715 4,8 8,97 3192 850 665 4,8 9,34 3234 850 665 4,8 9,72 3297 850 685 4,8 10,07 3360 850 715 4,8 10,43 3402 850 715 4,8 10,79 3465 850 740 4,8 11,15 3528 845 750 4,8 11,51 3570 845 775 4,8 11,87 3633 850 785 4,8 12,23 3675 850 790 4,8 12,59 3738 850 785 4,8 12,95 3780 850 800 4,8 13,3 3843 850 820 4,8 13,66 3885 850 815 4,8 14,02 3927 850 810 4,8 14,38 3990 850 810 4,8 14,74 4032 850 815 4,8 15,1 4074 850 800 4,8 15,46 4116 850 800 4,8 15,82 4158 850 785 4,8 16,18 4200 850 775 4,8 16,53 4242 850 775 4,8 16,89 4284 850 770 4,8 Wednesday 14 January 2009 19:58:42 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0 1512 18,4 38,4 25,4 0,36 1491 33,4 38,4 30,4 0,72 1554 38,8 38,8 33,2 1,08 1617 38,8 39,2 35,4 1,44 1701 37,8 39,6 37,8 1,8 1785 37,8 40,2 40,8 2,16 1869 37,6 40,6 42,4 2,52 1953 37,6 41 42,6 2,88 2016 37,6 41 43 3,24 2100 37,4 41 43 3,59 2184 37,4 41 43 3,95 2268 37,2 41 43 4,31 2331 37 41 43,2 4,67 2415 37 41,2 43,6 5,03 2499 36,8 41,4 43,8 5,38 2562 37 41,4 39,2 5,74 2646 37 41,2 38,6 6,1 2709 37,2 41,2 39,4 6,46 2793 37,2 41 39,4 6,82 2877 37,2 41 40,2 7,18 2940 37 40,8 40,8 7,54 3024 37 40,8 41,4 7,9 3087 36,8 40,6 41,6 8,26 3171 36,6 40,6 41,8 8,62 3234 36,4 40,4 42 8,98 3318 36,2 40,4 42,2 9,34 3381 36 40,2 42,2 9,7 3444 35,8 40 41,8 10,06 3507 35,8 40 41,8 10,42 3570 35,8 39,8 41,6 10,78 3633 35,6 39,6 41,6 11,14 3717 35,6 39,6 41,4 11,5 3780 35,4 39,4 41,4 11,86 3843 35,4 39 41,2 12,23 3906 35,2 38,6 41,2 12,58 3948 35,2 38,4 41 12,94 4011 35,2 38,4 41 13,3 4074 35 38,4 40,6 13,66 4137 35 38,4 40,4 14,02 4200 34,8 38,4 40,2 14,38 4242 34,8 37,8 39,8 14,74 4284 20,2 37,2 39 Wednesday 14 January 2009 19:55:15 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0 1470 1530 1060,8 30,7 0,36 1512 1723,8 1142,4 33,5 0,72 1575 1764,6 1254,6 35,1 1,08 1659 1805,4 1366,8 36,7 1,43 1764 1856,4 1509,6 39 1,8 1848 1907,4 1652,4 40,2 2,16 1953 1948,2 1774,8 47 2,52 2037 1948,2 1897,2 51 2,88 2121 1948,2 1999,2 55,8 3,24 2205 1948,2 2050,2 57,8 3,6 2310 1948,2 2121,6 62,6 3,96 2394 1948,2 2172,6 67,3 4,31 2478 1948,2 2223,6 70,9 4,67 2562 1948,2 2264,4 75,3 5,03 2667 1948,2 2244 76,1 5,39 2730 1948,2 1876,8 59,4 5,75 2814 1948,2 1601,4 54,2 6,11 2898 1948,2 1581 51,8 6,47 2982 1948,2 1642,2 52,2 6,83 3066 1948,2 1683 51,8 7,18 3150 1948,2 1723,8 51 7,54 3234 1948,2 1744,2 49,8 7,9 3318 1948,2 1785 51,4 8,26 3381 1938 1815,6 50,2 8,61 3465 1938 1836 50,6 8,95 3528 1927,8 1866,6 50,2 9,31 3612 1927,8 1887 51 9,67 3696 1917,6 1887 49,8 10,03 3759 1907,4 1897,2 51 10,39 3843 1907,4 1897,2 51 10,75 3906 1897,2 1897,2 51,4 11,11 3990 1907,4 1897,2 51,4 11,47 4053 1887 1876,8 52,6 11,82 4095 1856,4 1846,2 52,6 12,19 4179 1836 1846,2 54,2 12,55 4242 1815,6 1856,4 55,4 12,92 4137 1091,4 1785 94,4 mam jeszcze grupe 013 i 018 jak beda potzrebne to wystawie....dodam jeszcze ze wyskoczyly mi błedy 65535 - Unknown Error Code 37-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 00575 - Shareware Version. To Decode all DTC's 17-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00519 - Shareware Version. To Decode all DTC's 28-10 - Please Register/Activate - Intermittent z gory dziekuje za pomoc wszystkim...
Wihajster Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 szkoda było twojego zachodu...bezuzyteczne.... :gwizdanie: turbo do czyszczenia...
letallec Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Szkoda ze dynamiczne robiles na awaryjnym, bo nic z tego nie wynika. Do poprawy....
przemik Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zanim wyrwiesz turbine... Lej duzą ilosc WD40 lub innego penetratora na sztange i rozruszaj ją ... a nastepnie zabierz auto na przejazdzke z masowaniem pedału akceleratora... kierownice sie przycinają ale nie az tak tragicznie... powinno pomóc. Turbo wyjac i wyczyscic zawsze zdąrzysz Pozdrawiam
letallec Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 .. a nastepnie zabierz auto na przejazdzke z masowaniem pedału akceleratora... Mozna tez zastosowac 011BS przez ~ 1h. Jakkolwiek to zrobisz, ten sposob jest dobry tylko na chwile lub w momencie odsprzedazy notlauf powroci
grabson765 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 kiedy przycinaja sie kierownice w turbo?? wtedy jak jezdzi sie z niskimi obrotami silnika??
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 jakbym widzial logi przemika ... tez doladowanie skacze jak żyd po pustym sklepie ...
Wihajster Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Mozna tez zastosowac 011BS przez ~ 1h. w jego roczniku to raczej sie nie uda....
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Mozna tez zastosowac 011BS przez ~ 1h. w jego roczniku to raczej sie nie uda.... dlaczego nie ... ? przeciez wstawil 011 BS
letallec Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Dlaczego w statycznych w 011 sa takie male roznice cisnien? Juz przemik o to zagaił, ale odpowiedzi nie było.... Troche mała roznica cisnien w 011 Basic Settings.... obstawiam czestą przypadlosc... ale to po dynamicznych...
Wihajster Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Mozna tez zastosowac 011BS przez ~ 1h. w jego roczniku to raczej sie nie uda.... dlaczego nie ... ? przeciez wstawil 011 BS znowu rutyna dała sie we znaki
przemik Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 jakbym widzial logi przemika ... tez doladowanie skacze jak żyd po pustym sklepie ... Wiecej u mnie dowalało... jutro sprezarka idzie na stoł... rozbieranie i moczenie w ropie...
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 jakbym widzial logi przemika ... tez doladowanie skacze jak żyd po pustym sklepie ... Wiecej u mnie dowalało... jutro sprezarka idzie na stoł... rozbieranie i moczenie w ropie... na poczatku bylo 2570 .. ale potem dmuchalo cos ~ 2300 .... czekam na efekty ... zrob fotki jak bardzo byly zasyfiale ...
geelodw Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 logi tylko te na poczatku sa z trybem awaryjnym a dalej sa juz po ponownym zapaleniu auta...sprobuje jakos ta sztange rozruszac ale dzis widzialem jeden nie pewny przewod ktory wchodzi do tak jakby silownika sztangi!!i chyba pierwsze to jego wymienie...sorrki za brak fachowego slownictwa:)dziekuje wszystkim za pomoc jak cos to bede jeszcze piasal...[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 18:14_________________________________________________tylko te logi na poczatku sa w trybie awaryjnym a nastepne sa juz po ponownym uruchomieniu silnika....sprobuje rozszuszac ta sztange ale dzis zobaczylen jeden nie pewny przewod taki co whcodzi jakby do silownika sztangi...pierwsze to jego wymienie!!sorki za nie fachowe okreslenia...dziekuje wszystkim za pomoc:) chcialem sie jeszcze spytac na jaki mniej wiecej kosz musze sie nastwiac razie czyszczenia tych zapieczonych kierownic?????????mozecie mi to jako przyblizyc???[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 18:27_________________________________________________cos mi net szwankuje :>[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 18:28_________________________________________________ Dlaczego w statycznych w 011 sa takie male roznice cisnien? Juz przemik o to zagaił, ale odpowiedzi nie było.... Troche mała roznica cisnien w 011 Basic Settings.... obstawiam czestą przypadlosc... ale to po dynamicznych... o co chodzi z ta małą roznica cisnien w 011????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się