spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 o co chodzi z ta małą roznica cisnien w 011???? ciezki [badz nie mozliwy ] albo inaczej ... w malym zakresie ruch zaluzji w turbo ...
geelodw Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 o co chodzi z ta małą roznica cisnien w 011???? ciezki [badz nie mozliwy ] albo inaczej ... w malym zakresie ruch zaluzji w turbo ... dzieki spanky jutro zobacze jak sie ta sztanga porusza, a jak nie to czyszczenie .......tylko ze juz rozne opinie czytalem i nie wiem czy czyszczenie czy regeneracja w razie jakby trzeba bylo....nie chcialbym bym za jakis czas znowu cos robic...
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 o co chodzi z ta małą roznica cisnien w 011???? ciezki [badz nie mozliwy ] albo inaczej ... w malym zakresie ruch zaluzji w turbo ... dzieki spanky jutro zobacze jak sie ta sztanga porusza, a jak nie to czyszczenie .......tylko ze juz rozne opinie czytalem i nie wiem czy czyszczenie czy regeneracja w razie jakby trzeba bylo....nie chcialbym bym za jakis czas znowu cos robic... ja nie wiem skad wziely sie te opinie ... czyszczenie a regeneracja to dwie rozne sprawy ... a naprawa Twojej przypadlosci to czyszczenie chyba ze po rozebraniu okaze sie ze turbo nadaje sie do regeneracji .. ale nic na to nie wskazuje
geelodw Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 MOZE MI KTOS JESZCZE NAPISAC O KOSZTACH??ile czyszczenie ??a ile regeneracja???
Gość Michał Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Czyszczenie 200-400zł , regneracja ok 700zł oddając swoje turbo. Aa , i albo niedogrzałes furmanki, albo termostat "siedzi"
geelodw Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 wlasnie wymienilem jeden wezyk...nie wiem w sumie czy cos pomoglo chociaz mi sie wydaje ze troche lepiej...nie wpada w tryb awaryjnyy i nie wyskakuja zadne bledy!!!ale nie jestemm pewien czy nie powiniem lepiej sie zbierac... znowu zrobilem logi dynamiczne grupy 003 i 011..rzuccie okiem na nie czy cos sie poprawilo czy nadal cos nie tak...ja ich nie bardzo rozumiem....z gory dziekuwa[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 13:19_________________________________________________a zapomnialem sie jeszcze zapytac czy to normalne ze gdy robilem logi grupy 011 BS i patrzylem jak sie sztanga rusza to po pewnym czasie wsyskaiwal mi ERROR...ale jak znowu to uruchomilem to bylo normalnie tylko ze po pewnym zcasie znowu error...tak ma byc??bo ktos mi napisal zeby popryskac wd40 i tak poruszac sztanga w tym 011BS przez godz okolo...a ja po kilku minutach mam error!!zerknijcie jeszcze na logi po takim zabiegu i wymienieniu jednego wezyka Wednesday 21 January 2009 12:20:30 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0 1701 850 745 4,8 0,36 1827 850 850 4,8 0,72 1911 850 950 4,8 1,08 2016 850 1010 4,8 1,44 2121 850 1075 4,8 1,8 2226 850 1095 4,8 2,16 2310 850 985 4,8 2,51 2415 850 930 4,8 2,87 2520 850 910 4,8 3,24 2604 850 905 4,8 3,59 2688 850 905 4,8 3,95 2793 850 910 4,8 4,31 2877 850 915 4,8 4,67 2961 850 920 4,8 5,03 3066 850 935 4,8 5,39 3150 850 935 4,8 5,75 3255 850 940 4,8 6,11 3339 850 940 4,8 6,47 3402 850 945 4,8 6,82 3507 850 965 4,8 7,18 3591 850 965 4,8 7,54 3675 850 960 4,8 7,9 3759 850 955 4,8 8,26 3843 850 950 4,8 8,62 3906 850 955 4,8 8,98 3990 850 895 4,8 9,33 4137 850 835 4,8 9,69 4158 850 815 4,8 10,04 4221 850 830 4,8 10,4 4305 850 815 4,8 10,75 4200 850 635 4,8 14,35 2814 250 455 4,8 14,7 2814 250 455 4,8 15,06 2793 250 460 4,8 15,42 2772 250 460 4,8 15,77 2751 250 460 4,8 16,13 2730 250 460 4,8 16,49 2730 250 460 4,8 16,85 2709 250 460 4,8 17,2 2667 250 460 4,8 17,56 2646 250 460 4,8 17,92 2625 250 465 4,8 18,28 2604 250 465 4,8 18,64 2604 250 465 4,8 19 2583 250 470 4,8 19,37 2562 250 465 4,8 Wednesday 21 January 2009 12:21:52 028 906 021 GN 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle MARKER STAMP /min mbar mbar % 0 1785 1866,6 1458,6 39,4 0,33 1848 1907,4 1642,2 48,2 0,7 1932 1948,2 1805,4 53,8 1,05 2016 1948,2 1917,6 56,2 1,41 2100 1948,2 2009,4 58,6 1,77 2163 1948,2 2080,8 62,2 2,13 2247 1948,2 2131,8 65,7 2,49 2331 1948,2 2152,2 67,3 2,85 2415 1948,2 1897,2 57,4 3,21 2478 1948,2 1734 53,8 3,57 2562 1948,2 1652,4 50,2 3,93 2625 1948,2 1672,8 49,8 4,28 2688 1948,2 1723,8 49,8 4,64 2772 1948,2 1754,4 49 4,99 2856 1948,2 1795,2 49,4 5,35 2919 1948,2 1825,8 48,2 5,69 2982 1948,2 1866,6 48,6 6,05 3066 1948,2 1897,2 47,8 6,4 3129 1948,2 1917,6 49,4 6,76 3213 1948,2 1938 49,4 7,12 3276 1948,2 1948,2 49 7,48 3339 1948,2 1938 49,4 7,84 3402 1948,2 1938 50,6 8,2 3486 1948,2 1948,2 50,2 8,56 3549 1948,2 1948,2 51,4 8,92 3612 1948,2 1948,2 52,2 9,28 3675 1948,2 1948,2 51 9,64 3738 1948,2 1948,2 51,8 9,99 3801 1948,2 1958,4 52,6 10,35 3864 1948,2 1958,4 53,4 10,71 3927 1948,2 1948,2 52,6 11,06 3990 1948,2 1968,6 53,4 11,42 4053 1938 1978,8 55 11,78 4116 1917,6 1978,8 56,2 12,14 4179 1907,4 1978,8 58,2 12,5 4242 1887 1927,8 55,4 12,85 4284 1866,6 1887 57,8 13,21 4347 1846,2 1856,4 58,2 13,57 4179 1091,4 1723,8 94,4 13,93 3465 1060,8 1254,6 59,8 14,29 2877 1040,4 1122 59
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 jest lepiej .. pjezdzij jeszcze troche ,psiknij WD40 i na jakies kilka kilometrów problem zostanie zazegnany ...
geelodw Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 a to ze w grupie 003 z 3 kolumnie wrtosci zmienily sie z 850 na 250 to dobrze??w tych wczesniejszych logach tak nie mam...czyli tak jak mam teraz to powinien sie martwic czy narazie dac sobie spokój??bo teraz to ja juz chyba jestem troche przewrazliwiony :naughty:ostanio moja bimbałka mnie zawiodla,oprocz tego musialem jeszcze bawic sie z pompka od centralnego,a to tez drogi gips ale na szczescie sa sobie poradzilem bez kupowania calej....
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 a to ze w grupie 003 z 3 kolumnie wrtosci zmienily sie z 850 na 250 to dobrze?? odpusciles gaz stad wartosc 250 ... szukasz dziury w doopie ...
geelodw Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 masz racje teraz to widze..poprostu za szybko spojrzalem ...ale powiedz mi jeszzce czy takie logi sa juz zadowalajace???czy nadal wskazuja na kierownice w turbawce??czy moze na cos innego jeszcze
Gość Michał Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Kierownice, jak rozruszanie ich na długo nie pomoże czeka Cię czyszczenie. U mnie rozruszanie pomogło na dosyc długo,teraz ganiam furmanke jak jest możliwośc, od czasu do czasu serwując odrdzewiacz na sztange Sprawdź u siebie jeszcze termostat
geelodw Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 termostat wydaje mi sie ze jest w porzadku...ale zwroce teraz bardziej na niego uwage!!!ale nadal nie wiem czy te nowe logi sa juz wporzadku???????czy takie sobie????
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 masz racje teraz to widze..poprostu za szybko spojrzalem ...ale powiedz mi jeszzce czy takie logi sa juz zadowalajace???czy nadal wskazuja na kierownice w turbawce??czy moze na cos innego jeszcze widac ewidentnie ze sie przycinaja .... WD40 moze troszke pomoc ...
przemik Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Jestem po czyszczeniu... bylem obecny przy calym procesie... wymontowanie sprezarki po 300 tysiach... to jakis koszmar - 2 godziny - przynajmniej u mnie... samo czyszczenie - 20 min... - szczegoly wraz z fotkami i logami zamieszcze w osobnym watku. BTW - widzialem rozebrana czesc goraca i sztange... jak Wy chcecie lejac WD 40 rozruszac te kierownice to ja nie wiem... to tak jakbym chcial nalac wody do butelki trzymanej poziomo pod kranem... Pozdrawiam
Sławosz(+) Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 BTW - widzialem rozebrana czesc goraca i sztange... jak Wy chcecie lejac WD 40 rozruszac te kierownice to ja nie wiem... to tak jakbym chcial nalac wody do butelki trzymanej poziomo pod kranem... Pozdrawiam po zapoznaniu się z budową turbo też się trochę śmiałem z tego lania WD40 po sztandze może setna część tego co się pryśnie dojdzie w docelowe miejsce to mówisz, że ciężko wydobyć nigdy nieruszane turbo, zastanawiam się czy sam się za to zabrać kanał jest niezbędny? wiem, że ten powrotny przewód oleju jest od spodu, a jakieś śruby mocujące?
spanky Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 BTW - widzialem rozebrana czesc goraca i sztange... jak Wy chcecie lejac WD 40 rozruszac te kierownice to ja nie wiem... to tak jakbym chcial nalac wody do butelki trzymanej poziomo pod kranem... Pozdrawiam po zapoznaniu się z budową turbo też się trochę śmiałem z tego lania WD40 po sztandze może setna część tego co się pryśnie dojdzie w docelowe miejsce to mówisz, że ciężko wydobyć nigdy nieruszane turbo, zastanawiam się czy sam się za to zabrać kanał jest niezbędny? wiem, że ten powrotny przewód oleju jest od spodu, a jakieś śruby mocujące? kanał jak najbardziej sie przyda .... a sruby sa : do kolektora,do wydechu,uwazaj na przewod olejowy [zasilajacy] ... mozna latwo ukrecic ...
przemik Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Najgorzej idzie z trzema srubami od kolektora... szczegolnie z jedną - tą najblizej lapy silnika... nie ma do niej dostepu z kanalu... Co do przewodu olejowego odprowadzajcego - są dwie szkoly: duza sruba na przewodzie - ale pozniej bardzo ciezko zalozyc podkladke lub dwie "szóstki" przy samej turbinie - dostep mozliwy dzieki wielu przedluzkom... osobiscie polecam probowac odkrecic te dwie sruby przy turbinie - zachowujac ostroznosc mozna latwo ukrecic. OT Spanky Wymienilem sprzegielko alternatora (bylo pratycznie calkowicie zatarte) - teraz spod maski slychac tylko "muzyke aefenowskiej symfonii" EOT
taktuś Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Turbosprężarkę wyjmowałem u siebie, robiłem to też w 2.5 v6 A6 ( AFB), W tym 2.5 tdi wyjąć turbawkę to pestka w porównaniu z AFN, tam jest na wierzchu, w AFN potrzeba lekkiej gimnastyki, w tych dwóch przypadkach niezbędne było podgrzanie części ciepłej palnikiem po obwodzie - w celu rozłączenia zapieczonych części.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się