Czarek2086282 Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Posiadam A4 B6 z 2002 r silnik 1.8t 150 km quattro. Miesiać temu zapałił mi sie check od niedawna odczuwam że auto straciło na mocy. Vag pokazał błędy P0340 i P0420 dodam że po odczuciu spadku mocy w aucie na małych obrotach chcek miga a na dużych pali sie na stałe. Obroty faluja na biegu jałowym. Zauważyłem że spadł mi ten wąż, kiedy go spowrotem nałoże spada ponownie porzy dodaniu gazu. Z gory dzieki za pomoc. Rozrzad po wymianie. Edytowane 28 Lipca 2017 przez Czarek2086282
aiwer Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Włóż wąz na swoje miejsce i zacisnij nową opaską. Bo rozumiem, że po włożeniu węza wszystko wraca do normy?
cysiek18 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Ze zajętym tym wężem powinieneś mieć też problemy z hamulcami. To ezektor który wytwarza podciśnienie do serwaWysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się