Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Syf w filterze paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedno zdjęcie robione w pl przed wymianą to ostatnie robione po wymianie walka uszczelniaczy i powrocie do UK teraz wymieniłem nowy filtr i ma przejechanie 200km , tak myślę że pojeździe do końca baku i sprawdzę paliwo w filter przed płukanie baku ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Jak wylałeś to z filtra teraz podczas jego wymiany to jest  to prawdopodobnie pamiątka z Polski :decayed:

Po prostu osad odłożył się w filtrze paliwa i jak paliwo z niego wylewałeś to się poruszył i wylał razem z nim :hi:

W takim układzie w zbiorniku pewnie paliwo jest już dobre, bo jakoś wierzyć mi się nie chce że angole coś kombinują :P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Tzn pierwsze sprawdzenie było po zalaniu tylko pół baku z Polski BP , jeszcze było niemieckie paliwo , może wcześniejsi właściciel coś lal .Więc zrobię tak dojeżdża do końca paliwa i sprawdzę filtr . Czy warto było by dolać coś do czyszczenia przed taka operacja wyssania resztki paliwa ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sprawdź co aktualnie masz w zbiorniku .

W tym celu odepnij przewód przy filtrze paliwa , ten co doprowadza paliwo ze zbiornika ,  skieruj go do butelki lub słoika  i niech ktoś włączy i wyłączy kilka razy stacyjkę aż złapiesz tyle by było coś można powiedzieć o zawartości naczynia.

Z oceną się  wstrzymaj z pól godzinki by zniknęły pęcherzyki powierza :hi:

Opublikowano

Ok

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wygląda ok , co dalej 8937d3a766fef9ece23b32a3e4018970.jpgd2290d27efdaf6b648fc32c205ee68a9.jpg48b61484be5d3687ec1717caf613d9f0.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A nic dalej , jest dobrze :)

Opublikowano

A nie wraca czasem jakiś syf z tmwtryskow lub pęk ieta głowica

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 minutę temu, Ditomee napisał:

A nie wraca czasem jakiś syf z tmwtryskow lub pęk ieta głowica
 

???? :kox:

Opublikowano

Chodzi o to z kad się ten syf tam znalazł czy mogło to byś spowodowane zużytym uszczelniaczmi na wtryskach lub coś innego

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ło matuś, przecież napisałem :

1 godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Jak wylałeś to z filtra teraz podczas jego wymiany to jest  to prawdopodobnie pamiątka z Polski :decayed:

Po prostu osad odłożył się w filtrze paliwa i jak paliwo z niego wylewałeś to się poruszył i wylał razem z nim :hi:

W takim układzie w zbiorniku pewnie paliwo jest już dobre, bo jakoś wierzyć mi się nie chce że angole coś kombinują :P

Czytać ze zrozumieniem :D

Czy mam jeszcze dopisać że to z naszego wyprodukowanego w stodole paliwa ?:P

Opublikowano

A czy jest mozliwosc że to z powtórnego paliwa jak ten syf się zbierał mieszał z ropą, jak działa ten filtr bo powrotny

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W aucie masz jeden filtr paliwa, chyba że ktoś we własnym zakresie domontował dodatkowy :decayed:

Opublikowano

Ale czy wracające paliwo które przechodzi przez wtryski może jakos mieszać się z tym lub ropą

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Powracajęce paliwo w zależności od temperatury filtra albo kierowane jest do przestrzeni "brudnej" filtra paliwa ( przy niskich temperaturach ), gdzie miesza się z paliwem świeżym , podanym ze zbiornika , podnosząc jego temperaturę i zapobiegając zablokowaniu filtra parafiną.

A w wysokich temperaturach kierowane jest wprost do zbiornika ( przez chłodnicę paliwa ).:hi:

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

To jest jakaś szansa prócz zasyfionego paliwa że zbiornika że gdzieś miesza się z ropa lub gdzie jeszcze zanieczyszcza się paliwo

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

???

Paliwo krąży w układzie zamkniętym, który zazwyczaj otwieramy tylko podczas tankowań i napraw .

W czasie normalnej eksploatacji i szczelnym układzie paliwowym w miarę ubywania paliwa do zbiornika zasysane jest tylko powietrze atmosferyczne w celu wyrównania ciśnień ( z tego co sobie przypominam na odpowietrzeniu zbiornika jest jakiś filtr ). 

Tak że nie ma możliwości by podczas normalnej pracy sprawnego układu paliwowego paliwo się zanieczyszczało w zauważalnym stopniu ( pomijam oczywiście produkty normalnego, eksploatacyjnego zużycia elementów układu ) :decayed:

Opublikowano

Więc tak sprawdziłem po wymianie filtra paliwa już tankowanego tylko w UK i są czarne kropki cokolwiek to jest f37982e37ac61acde4ec8db967941781.jpg5996cd31da3d4c9a29fdb44bc7370ba4.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

to mogą być cząstki oleju : może się dostawać przez tandem , uszczelnienia pd , pęknieta głowica  .

wyjmij pompę z zbiornika ,jak to olej to będzie na sitku i całym korpusie pompy 

Opublikowano

Właśnie wymieniłem uszczelke tandem na nową ponieważ mechanicy posmatowali sylikonem może będzie lepiej , uszczelniacze wymieniłem , jak wykluczyć popękane glowice

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...