Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Jedno zdjęcie robione w pl przed wymianą to ostatnie robione po wymianie walka uszczelniaczy i powrocie do UK teraz wymieniłem nowy filtr i ma przejechanie 200km , tak myślę że pojeździe do końca baku i sprawdzę paliwo w filter przed płukanie baku ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 (edytowane) Jak wylałeś to z filtra teraz podczas jego wymiany to jest to prawdopodobnie pamiątka z Polski Po prostu osad odłożył się w filtrze paliwa i jak paliwo z niego wylewałeś to się poruszył i wylał razem z nim W takim układzie w zbiorniku pewnie paliwo jest już dobre, bo jakoś wierzyć mi się nie chce że angole coś kombinują Edytowane 29 Lipca 2017 przez piotrsob1
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Tzn pierwsze sprawdzenie było po zalaniu tylko pół baku z Polski BP , jeszcze było niemieckie paliwo , może wcześniejsi właściciel coś lal .Więc zrobię tak dojeżdża do końca paliwa i sprawdzę filtr . Czy warto było by dolać coś do czyszczenia przed taka operacja wyssania resztki paliwa ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Sprawdź co aktualnie masz w zbiorniku . W tym celu odepnij przewód przy filtrze paliwa , ten co doprowadza paliwo ze zbiornika , skieruj go do butelki lub słoika i niech ktoś włączy i wyłączy kilka razy stacyjkę aż złapiesz tyle by było coś można powiedzieć o zawartości naczynia. Z oceną się wstrzymaj z pól godzinki by zniknęły pęcherzyki powierza
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Ok Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Wygląda ok , co dalej Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 A nie wraca czasem jakiś syf z tmwtryskow lub pęk ieta głowica Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 1 minutę temu, Ditomee napisał: A nie wraca czasem jakiś syf z tmwtryskow lub pęk ieta głowica ????
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Chodzi o to z kad się ten syf tam znalazł czy mogło to byś spowodowane zużytym uszczelniaczmi na wtryskach lub coś innegoWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 Ło matuś, przecież napisałem : 1 godzinę temu, piotrsob1 napisał: Jak wylałeś to z filtra teraz podczas jego wymiany to jest to prawdopodobnie pamiątka z Polski Po prostu osad odłożył się w filtrze paliwa i jak paliwo z niego wylewałeś to się poruszył i wylał razem z nim W takim układzie w zbiorniku pewnie paliwo jest już dobre, bo jakoś wierzyć mi się nie chce że angole coś kombinują Czytać ze zrozumieniem Czy mam jeszcze dopisać że to z naszego wyprodukowanego w stodole paliwa ?
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 A czy jest mozliwosc że to z powtórnego paliwa jak ten syf się zbierał mieszał z ropą, jak działa ten filtr bo powrotny Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 W aucie masz jeden filtr paliwa, chyba że ktoś we własnym zakresie domontował dodatkowy
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Ale czy wracające paliwo które przechodzi przez wtryski może jakos mieszać się z tym lub ropą Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 (edytowane) Powracajęce paliwo w zależności od temperatury filtra albo kierowane jest do przestrzeni "brudnej" filtra paliwa ( przy niskich temperaturach ), gdzie miesza się z paliwem świeżym , podanym ze zbiornika , podnosząc jego temperaturę i zapobiegając zablokowaniu filtra parafiną. A w wysokich temperaturach kierowane jest wprost do zbiornika ( przez chłodnicę paliwa ). Edytowane 29 Lipca 2017 przez piotrsob1
Ditomee Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 To jest jakaś szansa prócz zasyfionego paliwa że zbiornika że gdzieś miesza się z ropa lub gdzie jeszcze zanieczyszcza się paliwo Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 ??? Paliwo krąży w układzie zamkniętym, który zazwyczaj otwieramy tylko podczas tankowań i napraw . W czasie normalnej eksploatacji i szczelnym układzie paliwowym w miarę ubywania paliwa do zbiornika zasysane jest tylko powietrze atmosferyczne w celu wyrównania ciśnień ( z tego co sobie przypominam na odpowietrzeniu zbiornika jest jakiś filtr ). Tak że nie ma możliwości by podczas normalnej pracy sprawnego układu paliwowego paliwo się zanieczyszczało w zauważalnym stopniu ( pomijam oczywiście produkty normalnego, eksploatacyjnego zużycia elementów układu )
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Więc tak sprawdziłem po wymianie filtra paliwa już tankowanego tylko w UK i są czarne kropki cokolwiek to jest Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Bodek66 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 to mogą być cząstki oleju : może się dostawać przez tandem , uszczelnienia pd , pęknieta głowica . wyjmij pompę z zbiornika ,jak to olej to będzie na sitku i całym korpusie pompy
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Właśnie wymieniłem uszczelke tandem na nową ponieważ mechanicy posmatowali sylikonem może będzie lepiej , uszczelniacze wymieniłem , jak wykluczyć popękane glowiceWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się