Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 UdzczelkaWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Bodek66 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) wymiana uszczelki między pompą a głowicą nic nie da olej dostaje się przez uszczelnienie wałka ( z tego co pamiętam ) jeszcze raz , radzę wyjąć pompę ze zbiornika ( chwila pracy ) i będziesz wiedział ,że to olej -ostatnio jak to robiłem to pompa w zbiorniku była cała czarna od oleju - i stąd mogą być te spadki obrotów . Jak będzie olej na pompie to tandem do wymiany . Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Bodek66
Bodek66 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 co do zdjęć pompy ........ to dramat
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Tak było tam trochę oleju Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Czy telepanie silnika na wolnych też może to powodować ?? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Bodek66 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) 3 minuty temu, Ditomee napisał: Tak było tam trochę oleju Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka gdzie ???? wyjąłeś już pompę ze zbiornika ?????? dramat mam na myśli silikon dużo silikonu ... Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Bodek66
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 A myślałem o pompie tandemowej ,) Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Jakby olej z silnika się przedostawał do paliwa to nie było by ono ładne, żółciutkie , tylko czarne jak czarny kocur Zrób takie zdjęcia by te zanieczyszczenia w paliwie było widać, puki co to ja nie widzę powodu by wyciągać pompkę ze zbiornika
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Robiłem taka operacje że odpiolem wąż paliwa co idzie do filtra paliwa przy filterze przekraczając kluczyk napelnilrm pół słoika i paliwo było czyszciutkie Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Bodek66 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Jakby olej z silnika się przedostawał do paliwa to nie było by ono ładne, żółciutkie , tylko czarne jak czarny kocur błąd i nie prawda , robiłem kilka takich przypadków po wyjęciu pompy ze zbiornika on sprawiał wrażenie czystego a pompa była cała czarna tak jakby plastykowy korpus przyciągał olej no tak to wyglądało
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Te kropeczki czarne to syf ,)Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Bodek66 napisał: Jakby olej z silnika się przedostawał do paliwa to nie było by ono ładne, żółciutkie , tylko czarne jak czarny kocur błąd i nie prawda , robiłem kilka takich przypadków po wyjęciu pompy ze zbiornika on sprawiał wrażenie czystego a pompa była cała czarna tak jakby plastykowy korpus przyciągał olej no tak to wyglądało Puki co to według mojej wiedzy olej się pięknie miesza z paliwem i taki efekt jak opisujesz nie może być spowodowany zawartością oleju w paliwie , bo dotyczył by całej objętości paliwa w układzie paliwowym. Bardziej mi to wygląda na zawartość cząstek stałych w paliwie , które na zasadzie elektrostatyki mogą do części plastikowych przylgnąć , albo z powodu swoich rozmiarów po prostu obkleić smok pompy 2 godziny temu, Ditomee napisał: Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Coś tam teraz widać , to paliwo jest złapane ze zbiornika , czy za filtrem paliwa ? Jak ze zbiornika to nie ma się czym martwić , filtr to powinien wyłapać, gorzej jakby takie wychodziło z filtra i zasilało tandempompę P.S. Jak spoglądam na zdjęcia tego silikonu na uszczelce tandemu to mi się za każdym scyzoryk w kieszeni otwiera Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 To paliwo wylalem z filtra paliwa Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ditomee Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Tu paliwo z weza przed filtrem , przekrecony kluczyk stacjyjki i spuszczone do sloika , czysciutkie Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) No filtr jest po to by zanieczyszczenia wyłapywać i jak z niego wylewasz to te większe mają prawo z filtra razem z paliwem wypłynąć, tak że nie róbmy paniki bo to tak być powinno. Ciekawe tylko z jakich elementów silnika te zanieczyszczenia pochodzą, jakbym miał zgadywać to jako źródło ich pochodzenia obstawił bym uszczelniacze pompek Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
Ditomee Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Za namową kolegi Bodek66 dziś sprawdziłem pompę , już po odpieciu przewodów widoczna była na moje oko ropa Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Tak sobie myślę te czarne drobinki w paliwie to mogą być też drobinki sadzy, jeżeli silnik by dmuchał spalinami do szyny w głowicy zasilającej pompki w paliwo Mogło by to też być przyczyną zakłóceń dawkowania paliwa , a w efekcie powodować właśnie problem z obrotami biegu jałowego .
Bodek66 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) nie ropa tylko olej silnikowy , najważniejsze,że wiesz co dalej z tym zrobić bo gdybanie doprowadziło by cię do rozstroju nerwowego i remontu silnika Pozdrawiam Serdecznie Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez Bodek66
Ditomee Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Tak sobie myślę te czarne drobinki w paliwie to mogą być też drobinki sadzy, jeżeli silnik by dmuchał spalinami do szyny w głowicy zasilającej pompki w paliwo Mogło by to też być przyczyną zakłóceń dawkowania paliwa , a w efekcie powodować właśnie problem z obrotami biegu jałowego . Czyli co to za sugestia i jak się ich pozbyć ?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Najpierw to by trzeba sprawdzić czy faktycznie w powracającym z tandempompy paliwie jest dużo pęcherzyków gazów . Na wężyku powrotnym założył bym dłuższy przeźroczysty wężyk, jego pętle wystawił z pod maski na szybę i poobserwował w czasie jazdy co wraca do zbiornika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się