Ditomee Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Dziś robiłem pierwsze czyszczenie baku plus obmycie pompy paliwa , za tydzień wymianą pompy tandem filtra paliwa i rozebranie pompy i wymycie smoka Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Ten czarny nalot na pompie to sadze ze spalin. Silnik miał albo ma problem z przedostawaniem silę spalin do układu paliwowego . Uszczelnienia na pompkach wymieniałeś , bo już n ie pamiętam ?
Ditomee Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Robiłem z wymianą walka , tak że może ten osad z przed wymiany uszczelniaczey , jak by nie było to po wymianie uszczelniaczy , walka itd , dalej ubywa oleju 50ml na 1000kmWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Ale ten osad to nie z oleju , tylko ze spalin Poza tym niecały litr na 15 kkm wypitego przez silnik oleju to pryszczyk, nawet dolewki od wymiany do wymiany robić nie trzeba Nie jeden chciał by dużo nowsze auta tak mało go brały A co do wymiany uszczelnień na pompkach , jak te Twoje paprałęgi podeszły do tego jak do uszczelnienia tandempompy, to raczej na pewno nie wyczyścili powierzchni oporowych głowicy i pompek w miejscu styku z podkładką termiczną i psu na budę cała ta ich robota Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się