olivier85 0 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) Wracam z tematem. Mam wymieniony trzeci egr oraz elektrozawor od tego (oryginały) . I przez 2 miesiące jest dobrze a potem znów pojawia sie kontrolka check engine. Kontrolka ta raz jest, raz nie. Nie wiem czym to może być spowodowane. Mechanik twierdzi że może być to związek z turbina. Co mogę zrobić? Edytowane 22 Października 2019 przez olivier85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 A jaki się rejestruje kod błędu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Ten sam co na początku postu 19586. Wymiana egr pomaga na krótko. Po 2 miesiącach temat powraca. Kontrolka nie świeci ciągle. Czasami jest tak że znika i przez np 2 dni jest ok a czasami jest tak, że gdy jadę i np. W mieście dojeżdżam do skrzyżowania na niskich obrotach to się zapala. Jak to ogarnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Pytanie. Czy powodem tego może być uszkodzona pompa VACUM (lub jej króciec) ? Mam objaw twardego hamulca i tak po nitce do klebka doczytalem ze podcisnienie też jest potrzebne przy egr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Pewnie, luźny krócieć to częsta przypadłość wczesnych modeli B6... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Rozumiem, ale czy pompa może mieć związek z EGR ? Doczytałem, że mogę wymienić pompę na Bosch. Jeśli tak to o jakim numerze ? 1,9 TDI, 130 KM, AVF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Brak podciśnienia może mieć wpływ zarówno na hamulce, działanie EGR, jak i sterowanie turbiny... Co do pompy Vacum, tu masz temat do poczytania: https://a4-klub.pl/topic/229374-tdi-pd-vaccum-pompa-tandemowa-działanie-montaż-wymiana/ Ale ja najpierw bym spróbował oblać krócieć klejem dwuskladnikowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik 32 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Tylko wtrącę, bo to pewnie chciałeś napisać Kamil, że brak podciśnienia ma (a nie może mieć) wpływ na działanie wymienionych przez Ciebie podzespołów (których działanie oparte jest na podciśnieniu). Jego brak = niedziałający EGR, brak sterowania zmienną geo turbosprężarki, brak wspomagania układu hamowania, niedziałający przesłona podzespołu wspomagającego zatrzymania (gaszenia) silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Dokładnie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 A czy mogę tą pompę wymienic na pompę Boscha ? Cena uzywki to około 300 zł i nie bawie się w jakieś prowizorki z klejem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) Możesz, tylko trzeba zrobić to dobrze, dać nową uszczelkę, dobrze oczyścić przylgnie, dokręcić śruby odpowiednim momentem... Miejsca tam jest mało, robota dość wredna... Jak się czujesz na siłach to wiadomo, że z poprawionym kroccem będzie lepsza pompa. Edytowane 30 Grudnia 2019 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 dzieki :). Mam jeszcze 3 pytania: 1. Gdzie znajdę info z jakim momentem dokręcać i czy to konieczne ? Czytalem ten poradnik i tam nie ma info na ten temat. 2. Czy jak zdejme węzyk od zasilania paliwa to bedzie się z niego lalo bez przerwy czy nie ? 3. Opaski na przewodach muszą być tego samego typu czy wystarczą obejmy na srubokręt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 (edytowane) 1. Jest w temacie o pompie vacum, tylko szukaj od końca. 2. Zacisnij go, albo wsadz w niego pasownie srubke, pewnie 6 albo 8mm 3.Moga być skrecane Edytowane 30 Grudnia 2019 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Tu masz info o momentach: https://a4-klub.pl/topic/440897-b6-tdi-pd-wyciek-po-wymianie-pompy-vacum/?do=findComment&comment=5408683 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Sprawdziłem dzisiaj. Kroxiec jest cały luźny. Jest tak wyrobiony że nawet podmuch wiatru byłby w stanie nim ruszać. Dodatkowo w drugą stronę w grodzi gumowy przepusty jest tak samo luźny. Pompa do wymiany a przepust? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Zrób jakieś zdj albo filmik jak ten przepust jest luźny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Wrzucam filmik. Jakim torxem odkreca się śruby? VID_20200101_140024.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Ok. Postanowiłem przed wymianą spróbować to skleić. Użyłem poxipolu i wcześniej zaklepałem młotkiem tak jak mogłem. Zmontowałem wszystko i wydaje się OK. Hamulce wyraźnie lepsze. Sprawdziłem też EGR w grupie w grupie 003 i pomiary są prawidłowe. Zobaczymy jak będzie dalej bo tak jak pisałem problem pojawiał się cyklicznie ale liczę, że bedzie lepiej. Jedynie co mnie zaniepokoiło to w tej grubej rurze idącej do EGR było trochę oleju. Problem z turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorski3 15 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 12 godzin temu, olivier85 napisał: Jedynie co mnie zaniepokoiło to w tej grubej rurze idącej do EGR było trochę oleju. Problem z turbo ? Raczej standard w tych silnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivier85 0 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Po 3 tygodniach od naprawy Kontrolka już się nie pali. Problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się