xpep21 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Witam Wszystkich Oficjalnie chciałem się przywitać na tym zacnym forum i przedstawić ten o to dupowóz ? Po stracie ostatniego auta (w sumie auTTko żony ale troszkę go zmodyfikowałem ) Trwały poszukiwania S4 B5 , niestety ilość przejechanych km i oglądanie kolejnych wspaniałych sztuk, tylko powodowało stratę kasy i czasu. Raz przy okazji oglądania kompletnie innego auta, razem z żonką przykuła naszą uwagę S4 ale B6 , od razu powstały wątpliwości 4,2 BBK, opinia tej opcji każdy zna ?. Mimo wszystko przejżdżka + V8 wywołała mega banan na naszych twarzach, sztuka w miarę zadbana, przelot 253 tys, stos faktur napraw w tym przy 245 tys kompletny rozrząd ASO no i powstało pytanie czy wygra rozum (nie kupuj, bo to nie jedzie, psuje się strasznie, nie trzyma mocy etc.) , serducho mówiło , qrde czemu nie dźwięk (mimo , że zdławiony przez wydech) wspaniały, ładne utrzymane. Itp. Walka trwał krótko, serce w pierwszych sekundach pojedynku, znokałtowało rozum i tak oto sreberko stało się naszą własnością. A wiec tak, rok 2004, przelot 252 tys, jak przystało na S, wszystko ma prócz, pamięci foteli oraz szyberka. Po kupnie wyglądała tak (niestety tylko taką fotę mam). Po kilkudziesięciu dniach i dokładnemu przyjrzeniu się zakupionej szt. Powstał mały plan „co tu popsuć” ? I Tak po kolei. Wjechał nowy felunek JR 21 , oraz nowe oponki ContiSportContact 5 , Avus’y zostały na zime , przy okazji liźnięte zaciski w toxic green, poki nie dorwę 375 z RS. Wymiana oleju + dodatek Archoil, filtrów, wymiana uszczelki, oraz zaworów olejowych zwrotnych (ASO się zapomniało) , kanapka termo na kolektor + carbonowa klapa by pawelosinski83. Wymiana płynu wspomagania, przy okazji rozszczelnienia się przewodu zwrotnego do zbiorniczka. Wymiana Lewej chłodniczki wody, (Nissens) gdyż stara miała delikatne rozszczelnienie. Wpadł cały zestaw poliuretanów 80 Sha (żółte) , wzbogacony o tuleje wleczone stabilizatora na 31mm. Wnętrze mimo , że było całkiem ok., miało naleciałości B6-tek , z nieszczęsną rysującą się gumą, wiec wpadł nowy tunel z B7 od rafi10612, plastiki i rączki przy przyciskach szyb wymienione na nowe, odświeżyłem climatronik oraz na chwile RNS-D , wpadła nowa obudowa schowka z B7, oraz przy okazji naprawa siłownika schowka (w sumie wymiana na nowy) . Przy okazji u Rafi,go wyrwałem kilka innych gadżetów, RNS-E LED stan idealny , Sterownik Bluetooth oraz podgrzewane spryski mgiełkowe. Dodatkowo wymiana kiery na 4-ro ramienną ze sterowaniem, plus jej obszycie + obszycie ręcznego oraz mieszek do drążka zmiany biegów., Michal z A8Team (Nat-Parts), którego tutaj gorąco polecam przy załatwianiu wszelkich części, pomagał mi w poprzednim projekcje jak i w tym. Części w najlepszych cenach jak i na czas…. ale wracając do B6… nowe szufladki oraz awaryjki (jeszcze nie zamontowane), jak i zapalniczka z panelem do sterowania „wietrzenie” autka osłona ręcznego z B7. Wpadł oczywiście Vfiz ? , pakiet LED oraz siłowniki do automatycznie otwieranej klapy Trochę fot z pola walki. Większość założone i po kodowane. Przy okazji montażu Vfiz, weszło drugie życie buzzera od nawigacji, co by głośniczek naprawić w zegarach Na koniec dnia wpadło do garażu dwoje pomocników , co by przeprowadzić kontrole jakości ? Kolejny gadżet , boczki z roletami, mała rzecz a cieszy ? Efekt przed założeniem szufladek, przed czyszczeniem plastików Na razie auto poskładane, idzię do SPA w postaci detalingu in and out w firmie Kaiser Detailing niestety sprawy zdrowotne pokrzyżowały mi dalsze plany, ale jak tylko się wykuruje lista kolejnych prac. · Heble od Rs’a · Kompletny customowy wydech · Kolektory wylotowe w bandaż · Troszkę upiększenie komory (pokrywy zaworów w proszek i kilka innych duperelków) · Zmierzenie i korekta softu Póki co na tyle ? *Auto przedstawiamy w tym dziale, ale user powinien przywitać się w odpowiednim dziale. ->Nowicjusz
black4 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Witaj, Konkretny sprzęt i od razu sporo pomodzone ;D B.fajne kółko i hebel. Jaki wydech planujesz wrzucić? Ile krzyczą za hebel od TTRS? Gratulacje i pozdrawiam
mariusz-jagi Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Gratuluję zakupu i wygranej po stronie "serca". Świeża sztuka, a już mody zrobione. Brakuje tylko soczewek z b8 lub bi-led he he. Powodzenia i radości z jazdy. Wysłane z OP5
dekiel 13 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Auto zacne . mdy jak najbardziej na + . Ale kierę to bym zmienił na B8 .
Animal Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Fajna sztuka i sporo pracy już włożone. Powodzenia w dalszej realizacji planów bo lista wygląda imponująco.
pawelosinski83 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 W końcu :-) Widzę grubo poszedłeś od razu Super. Zmień kierę koniecznie - polecam z RS5 - pikowana i gruba, super w łapach leży i też będzie pasować pod mieszek i ręczny Z czego masz kanapkę pod kolektor? Jak temperatura IAT po solidnym nagrzaniu i jeździe miejskiej? Klapka carbon za***ista Gdzie żeś dorwał panelik MENU... już tyle czasu poluję i nie ma....
xpep21 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Dzięki wszystkim za dobre słowo. Po pierwsze zaraz się przywitam w odpowiednim dziale , przepraszam za małe faux pas Godzinę temu, pawelosinski83 napisał: Zmień kierę koniecznie - polecam z RS5 - pikowana i gruba, super w łapach leży i też będzie pasować pod mieszek i ręczny Chwile się tą nacieszę i pewnie zmienie, narzie chciałem aby trochę pasowała do "epoki" oraz było sterowanie radiem. Godzinę temu, pawelosinski83 napisał: Z czego masz kanapkę pod kolektor? Jak temperatura IAT po solidnym nagrzaniu i jeździe miejskiej? Kanapka od SID,a wygląda na teflon, temp zmierze dokładnie i dam info bo ostatnio kiepsko z czasem u mnie na zabawę , jednak odczucie na wstępie takie , że mogę na chwile położyć ręke na kolektor, przed tym modem nie dało rady . Godzinę temu, pawelosinski83 napisał: Gdzie żeś dorwał panelik MENU... już tyle czasu poluję i nie ma.... Jak pisałem Michał z A8Team, akurat mi załatwił, new z DE w rozsądnej cenie Co do pozostałych modów: Wydech, przymiarki będą na koniec sierpnia, napewno na klapch i wyprogramowaniem dwóch ostatnich sond. Co do reszty dam info jak już będe miał gotowy projekt do wykonania bo jest kilka opcji i wybierzemy optimum. Heble, fajnie jakby udało sie dostać set w jakiejś promocyjnej cenie , narazie obserwuje to co jest na bierząco czasem można coś trafić za w miare dobrą kaskę. Soczewki z B8 i ogółem zabawy z reflektorami, szczerze nawet nie myślałem, muszę zobaczyć na żywca jaka jest różnica ,wtedy podejmę decyzje
Animal Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Co do soczewek z B8 to moim zdaniem dla B6 jest to jeden z modów "must have". Nie da się tego porównać
xpep21 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Qrde... skoro tak piszesz, muszę sie przyjrzeć temu tematowi, bo szczerze traktowałem go trochę po macoszemu
Animal Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) Myślałem kiedyś podobnie. Zwłaszcza jak miałem zwykłe H7 to koszt zakupu bixów z "Esy" i przerobienia ich pod soczewki B8, kupno projektorów, planików, przetwornic wydawał mi się duży a wręcz nieopłacalny. Zaryzykowałem po tym jak poczytałem opinie ludzi, którzy już taki mod zrobili i dziś z czystym sumieniem stwierdzam, że to były najlepiej wydane pieniądze na auto a mod jest warty każdej złotówki. Rację przyznała mi nawet ówczesna kobieta dla której modyfikowanie aut jest głupotą. Później jak śmigałem kolejnym B6 to kilka dni po zakupie wleciały bixy ale na soczewce Hella Intemo i efekt był jeszcze lepszy niż na projektorach z B8. Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez Animal
xpep21 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2017 21 godzin temu, pawelosinski83 napisał: Jak temperatura IAT po solidnym nagrzaniu i jeździe miejskiej? Wczoraj udało mi sie z deczka potestować, cykl miejscki co prawda wieczorny, ale kilka koreczków, kilka starów ze świateł itp. kręciłem się w sumie około godzinki. Wynik temp 41-49 stopni, przy czym 49 w korku , podczas jazdy po mieście cały czas temp oscylowała w 42-46 , jak wylaciałem na chwile na dłuższą prostą, spadła do 39 przy 1,6 na budziku. Jeżeli Paweł nie masz tego modu ciekawy jestem ile jest u Ciebie bez tej kanapki, bo nie miałem okazji zmierzyć przed jej założeniem.
pawelosinski83 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 9 minut temu, xpep21 napisał: Wczoraj udało mi sie z deczka potestować, cykl miejscki co prawda wieczorny, ale kilka koreczków, kilka starów ze świateł itp. kręciłem się w sumie około godzinki. Wynik temp 41-49 stopni, przy czym 49 w korku , podczas jazdy po mieście cały czas temp oscylowała w 42-46 , jak wylaciałem na chwile na dłuższą prostą, spadła do 39 przy 1,6 na budziku. Jeżeli Paweł nie masz tego modu ciekawy jestem ile jest u Ciebie bez tej kanapki, bo nie miałem okazji zmierzyć przed jej założeniem. [obrazek] Jak przekładki masz od SID'a to są takie jakby z laminatu, twarde, ja mam teflonowe https://a4-klub.pl/topic/377709-przekładki-termiczne-izolacyjne-kolektora-dolotowego/ Zobacz jeszcze temperaturę jak masz nagrzane mocno auto (czyli około 50 dolot) i postawisz na 20 minut np pod sklepem. U mnie wtedy jest około 60 i jeżdżąc po mieście spada znów leniwie do okolic 50 i dopóki w traskę nie pojadę albo na obwodnicę to już tak zostaje jesli ruch od świateł do swiateł. Jest duża różnica względem serii, ale spodziewałem się troszkę więcej
Lipton_Rze Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Dnia 31.07.2017 o 15:13, xpep21 napisał: Wpadł oczywiście Vfiz ? Gdzie to zamawiałeś bo spodobało mi się to ale nie wiem do kogo uderzyć z tym BTW. bardzo ładne auto trochę zazdroszczę wyposażenia
xpep21 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2017 www.qmatis.com , dodatkowo poczytaj na klubie jest o vfiz post.U mnie jeszcze sporo tez do roboty, ale tak jak pisałem wpadła operacja i do auta wsiądę minimum za 3-4 m-ce.Ps.@pawelosinski83 Sorki ale nie zeazylem zrobić logow , o które prosiłeś , przyspieszyli minzabiegi i nie miałem jak już tego zrobić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pawelosinski83 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Spoko, no problem, szybkiego powrotu do zdrowia :-)
xpep21 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Miesiąc czasu pracy i nowe okienko na świat .... od tylu , czyli kompletny customowy wydech Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
mariusz-jagi Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Dawaj więcej info tego custom wydechu[emoji2], nie daj się też prosić o filmik lub chociaż audio z tego setupu wrzuć [emoji41]Wysłane z Notka 8
dekiel 13 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Końcówa konkret , gdzie robiłeś ? U Wojtka w EL=TECu może ?
xpep21 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Filmik wrzucę niebawem Wydech tworzony u Pawła vel. Sporttig, zawsze w temacie wydechów Nigdy mnie nie zawiódł. Poniżej reszta układanki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
AlexDLU Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Swietny wydech, ja so swojej 3.0 planuje tez ale narazie mam ja od 2 tyg i szukam i zbieram graty, ale nie moge sie doczekac odpowiedzi jaki wydech do 3.0 ASN zapakowac aby choć troche bulgotał jak V8 ;p wczesniej smigałem 4,7 V8 Mercedes i slicznie mruczał tylko tego mi brakuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się