Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sreberko S4 w Avancie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich

Oficjalnie chciałem się przywitać na tym zacnym forum i przedstawić ten o to dupowóz ?

Po stracie ostatniego auta (w sumie auTTko żony ale troszkę go zmodyfikowałem :) )

00.jpg

Trwały poszukiwania S4 B5 , niestety ilość przejechanych km i oglądanie kolejnych wspaniałych sztuk, tylko powodowało stratę kasy i czasu. Raz przy okazji oglądania kompletnie innego auta, razem z żonką przykuła naszą uwagę S4 ale B6 , od razu powstały wątpliwości 4,2 BBK, opinia tej opcji każdy zna ?.

Mimo wszystko przejżdżka + V8 wywołała mega banan na naszych twarzach, sztuka w miarę zadbana, przelot 253 tys, stos faktur napraw w tym przy 245 tys kompletny rozrząd ASO no i powstało pytanie czy wygra rozum (nie kupuj, bo to nie jedzie, psuje się strasznie, nie trzyma mocy etc.) , serducho mówiło , qrde czemu nie dźwięk (mimo , że zdławiony przez wydech) wspaniały, ładne utrzymane. Itp.

Walka trwał krótko, serce w pierwszych sekundach pojedynku, znokałtowało rozum i tak oto sreberko stało się naszą własnością.

A wiec tak, rok 2004, przelot 252 tys, jak przystało na S, wszystko ma prócz, pamięci foteli oraz szyberka. Po kupnie wyglądała tak (niestety tylko taką fotę mam).

01.jpg

Po kilkudziesięciu dniach i dokładnemu przyjrzeniu się zakupionej szt. Powstał mały plan „co tu popsuć” ?

I Tak po kolei.

Wjechał nowy felunek  JR 21 , oraz nowe oponki ContiSportContact 5 , Avus’y zostały na zime , przy okazji liźnięte zaciski w toxic green, poki nie dorwę 375 z RS.

02.jpg

Wymiana oleju + dodatek Archoil, filtrów, wymiana uszczelki, oraz zaworów olejowych zwrotnych  (ASO się zapomniało) , kanapka termo na kolektor + carbonowa klapa by pawelosinski83. Wymiana płynu wspomagania, przy okazji rozszczelnienia się przewodu zwrotnego do zbiorniczka. Wymiana Lewej chłodniczki wody, (Nissens) gdyż stara miała delikatne rozszczelnienie.

05.jpg

05_2.jpg

06.jpg

07.jpg

Wpadł cały zestaw poliuretanów 80 Sha (żółte) , wzbogacony o tuleje wleczone stabilizatora na 31mm.

05_1.jpg

Wnętrze mimo , że było całkiem ok., miało naleciałości B6-tek , z nieszczęsną rysującą się gumą, wiec wpadł nowy tunel z B7 od rafi10612, plastiki i rączki przy przyciskach szyb wymienione na nowe, odświeżyłem climatronik oraz na chwile RNS-D , wpadła nowa obudowa schowka z B7, oraz przy okazji naprawa siłownika schowka (w sumie wymiana na nowy) .

Przy okazji u Rafi,go wyrwałem kilka innych gadżetów, RNS-E LED stan idealny , Sterownik Bluetooth oraz podgrzewane spryski mgiełkowe.

Dodatkowo wymiana kiery na 4-ro ramienną ze sterowaniem, plus jej obszycie + obszycie ręcznego oraz mieszek do drążka zmiany biegów.,  Michal z A8Team (Nat-Parts), którego tutaj  gorąco polecam przy załatwianiu wszelkich części, pomagał mi w poprzednim projekcje jak i w tym. Części w najlepszych cenach jak  i na czas…. ale wracając do B6… nowe szufladki oraz awaryjki (jeszcze nie zamontowane), jak i zapalniczka z panelem do sterowania „wietrzenie” autka osłona ręcznego z B7.

Wpadł oczywiście Vfiz ? , pakiet LED oraz siłowniki do automatycznie otwieranej klapy

Trochę fot z pola walki. Większość założone i po kodowane.

08.jpg

08_1.jpg

09.jpg

10.jpg

13.jpg

16.jpg

27.jpg

15.jpg

21.jpg

14.jpg

24.jpg

Przy okazji montażu Vfiz, weszło drugie życie buzzera od nawigacji, co by głośniczek naprawić w zegarach :)

12.jpg

26.jpg

Na koniec dnia wpadło do garażu dwoje pomocników , co by przeprowadzić kontrole jakości ?

22.jpg

23.jpg

Kolejny gadżet , boczki z roletami, mała rzecz a cieszy ?

18.jpg

Efekt przed założeniem szufladek, przed czyszczeniem plastików :)

25.jpg

 

Na razie auto poskładane, idzię do SPA w postaci detalingu in and out w firmie Kaiser Detailing niestety sprawy zdrowotne pokrzyżowały mi dalsze plany, ale jak tylko się wykuruje lista kolejnych prac.

·         Heble od Rs’a

·         Kompletny customowy wydech

·         Kolektory wylotowe w bandaż

·         Troszkę upiększenie komory (pokrywy zaworów w proszek i kilka innych duperelków)

·         Zmierzenie i korekta softu

Póki co na tyle ?

 

*Auto przedstawiamy w tym dziale, ale user powinien przywitać się w odpowiednim dziale. ->Nowicjusz

 

Opublikowano

Witaj, 

Konkretny sprzęt i od razu sporo pomodzone ;D

B.fajne kółko i hebel.

Jaki wydech planujesz wrzucić?

Ile krzyczą za hebel od TTRS?

Gratulacje i pozdrawiam

Opublikowano

Gratuluję zakupu i wygranej po stronie "serca".
Świeża sztuka, a już mody zrobione.
Brakuje tylko soczewek z b8 lub bi-led he he.
Powodzenia i radości z jazdy.

Wysłane z OP5

Opublikowano

Auto zacne . mdy jak najbardziej na  + . :thumbup1:

Ale kierę to bym zmienił na B8 .

 

 

Opublikowano

Fajna sztuka i sporo pracy już włożone. Powodzenia w dalszej realizacji planów bo lista wygląda imponująco.

Opublikowano

W końcu :-) Widzę grubo poszedłeś od razu ;) Super.

Zmień kierę koniecznie - polecam z RS5 - pikowana i gruba, super w łapach leży i też będzie pasować pod mieszek i ręczny :ok2:

Z czego masz kanapkę pod kolektor? Jak temperatura IAT po solidnym nagrzaniu i jeździe miejskiej? 

Klapka carbon za***ista :decayed:

Gdzie żeś dorwał panelik MENU... już tyle czasu poluję i nie ma....

Opublikowano

Dzięki wszystkim za dobre słowo.

Po pierwsze zaraz się przywitam w odpowiednim dziale :) , przepraszam za małe faux pas :)

Godzinę temu, pawelosinski83 napisał:

 

Zmień kierę koniecznie - polecam z RS5 - pikowana i gruba, super w łapach leży i też będzie pasować pod mieszek i ręczny :ok2:

 

Chwile się tą nacieszę i pewnie zmienie, narzie chciałem aby trochę pasowała do "epoki" oraz było sterowanie radiem.

Godzinę temu, pawelosinski83 napisał:

Z czego masz kanapkę pod kolektor? Jak temperatura IAT po solidnym nagrzaniu i jeździe miejskiej?

Kanapka od SID,a wygląda na teflon, temp zmierze dokładnie i dam info bo ostatnio kiepsko z czasem u mnie na zabawę :( , jednak odczucie na wstępie takie , że mogę na chwile położyć ręke na kolektor, przed tym modem nie dało rady :) .

Godzinę temu, pawelosinski83 napisał:

Gdzie żeś dorwał panelik MENU... już tyle czasu poluję i nie ma....

Jak pisałem Michał z A8Team, akurat mi załatwił, new z DE w rozsądnej cenie :)

Co do pozostałych modów:

Wydech, przymiarki będą na koniec sierpnia, napewno na klapch i wyprogramowaniem dwóch ostatnich sond. Co do reszty dam info jak już będe miał gotowy projekt do wykonania bo jest kilka opcji i wybierzemy optimum.

Heble, fajnie jakby udało sie dostać set w jakiejś promocyjnej cenie :) , narazie obserwuje to co jest na bierząco czasem można coś trafić za w miare dobrą kaskę.

Soczewki z B8 i ogółem zabawy z reflektorami, szczerze nawet nie myślałem, muszę zobaczyć na żywca jaka jest różnica ,wtedy podejmę decyzje :)

Opublikowano

Co do soczewek z B8 to moim zdaniem dla B6 jest to jeden z modów "must have". Nie da się tego porównać :wink:

Opublikowano

Qrde... skoro tak piszesz, muszę sie przyjrzeć temu tematowi, bo szczerze traktowałem go trochę po macoszemu :(

Opublikowano (edytowane)

Myślałem kiedyś podobnie. Zwłaszcza jak miałem zwykłe H7 to koszt zakupu bixów z "Esy" i przerobienia ich pod soczewki B8, kupno projektorów, planików, przetwornic wydawał mi się duży a wręcz nieopłacalny. Zaryzykowałem po tym jak poczytałem opinie ludzi, którzy już taki mod zrobili i dziś z czystym sumieniem stwierdzam, że to były najlepiej wydane pieniądze na auto a mod jest warty każdej złotówki. Rację przyznała mi nawet ówczesna kobieta dla której modyfikowanie aut jest głupotą. :grin:

Później jak śmigałem kolejnym B6 to kilka dni po zakupie wleciały bixy ale na soczewce Hella Intemo i efekt był jeszcze lepszy niż na projektorach z B8. 

Edytowane przez Animal
Opublikowano
21 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

 Jak temperatura IAT po solidnym nagrzaniu i jeździe miejskiej?

Wczoraj udało mi sie z deczka potestować, cykl miejscki co prawda wieczorny, ale kilka koreczków, kilka starów ze świateł itp. kręciłem się w sumie około godzinki. Wynik temp 41-49 stopni, przy czym 49 w korku , podczas jazdy po mieście cały czas temp oscylowała w 42-46 , jak wylaciałem na chwile na dłuższą prostą, spadła do 39 przy 1,6 na budziku.

Jeżeli Paweł nie masz tego modu ciekawy jestem ile jest u Ciebie bez tej kanapki, bo nie miałem okazji zmierzyć przed jej założeniem.

temp_oil.jpg

Opublikowano
9 minut temu, xpep21 napisał:

Wczoraj udało mi sie z deczka potestować, cykl miejscki co prawda wieczorny, ale kilka koreczków, kilka starów ze świateł itp. kręciłem się w sumie około godzinki. Wynik temp 41-49 stopni, przy czym 49 w korku , podczas jazdy po mieście cały czas temp oscylowała w 42-46 , jak wylaciałem na chwile na dłuższą prostą, spadła do 39 przy 1,6 na budziku.

Jeżeli Paweł nie masz tego modu ciekawy jestem ile jest u Ciebie bez tej kanapki, bo nie miałem okazji zmierzyć przed jej założeniem.

[obrazek]

Jak przekładki masz od SID'a to są takie jakby z laminatu, twarde, ja mam teflonowe :wink: https://a4-klub.pl/topic/377709-przekładki-termiczne-izolacyjne-kolektora-dolotowego/

Zobacz jeszcze temperaturę jak masz nagrzane mocno auto (czyli około 50 dolot) i postawisz na 20 minut np pod sklepem. U mnie wtedy jest około 60 i jeżdżąc po mieście spada znów leniwie do okolic 50 i dopóki w traskę nie pojadę albo na obwodnicę to już tak zostaje jesli ruch od świateł do swiateł. Jest duża różnica względem serii, ale spodziewałem się troszkę więcej ;)

 

Opublikowano
Dnia 31.07.2017 o 15:13, xpep21 napisał:

 

Wpadł oczywiście Vfiz ?

 

 

 

10.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

26.jpg

Gdzie to zamawiałeś bo spodobało mi się to ale nie wiem do kogo uderzyć z tym ;)

 

BTW. bardzo ładne auto ;) trochę zazdroszczę wyposażenia ;)

 

Opublikowano

www.qmatis.com , dodatkowo poczytaj na klubie jest o vfiz post.
U mnie jeszcze sporo tez do roboty, ale tak jak pisałem wpadła operacja i do auta wsiądę minimum za 3-4 m-ce.
Ps.@pawelosinski83 Sorki ale nie zeazylem zrobić logow , o które prosiłeś , przyspieszyli minzabiegi i nie miałem jak już tego zrobić :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Spoko, no problem, szybkiego powrotu do zdrowia :-)

Opublikowano

Miesiąc czasu pracy i nowe okienko na świat .... od tylu , czyli kompletny customowy wydech :)
0299f4a85482adeeaf4080237138cf6f.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dawaj więcej info tego custom wydechu[emoji2], nie daj się też prosić o filmik lub chociaż audio z tego setupu wrzuć [emoji41]

Wysłane z Notka 8

Opublikowano

Końcówa konkret , gdzie robiłeś ? U Wojtka w EL=TECu może ? :thumbup1:

Opublikowano

Filmik wrzucę niebawem :)
Wydech tworzony u Pawła vel. Sporttig, zawsze w temacie wydechów Nigdy mnie nie zawiódł. Poniżej reszta układanki :)c99bfbcd2646a5673e26acabeb94e056.jpg6b42502f5fcf488d7be2f6a52c7c2edd.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Swietny wydech, ja so swojej 3.0 planuje tez ale narazie mam ja od 2 tyg i szukam i zbieram graty, ale nie moge sie doczekac odpowiedzi jaki wydech do 3.0 ASN zapakowac aby choć troche bulgotał jak V8 ;p wczesniej smigałem 4,7 V8 Mercedes i slicznie mruczał :) tylko tego mi brakuje :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...