zelek2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Ka jeździłem ponad 2 lata 116. Nie dawno zrobiłem mapy na 146 i jest o niebo lepiejWysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
vofrrn Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Czy macie jeszcze jakieś uwagi? Na co zwracać szczególną uwagę?
Axel1 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Jeżeli sedan to sprawdz czy ma dzieloną kanapę czy blachę bo różnie bywa w tych modelach.
vofrrn Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Możesz sprecyzować? Nie jestem w temacie tak obeznany
Axel1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Może być blacha za siedzeniami czyli nierozkładane siedzenia z tyłu albo rozkładane tylne siedzenia z dostępem do bagażnika. Jednym to nie przeszkadza inni wolą mieć więcej przestrzeni ładunkowej.
vofrrn Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 7GN. Jeśli chodzi o ten DPF. Czyli nie będzie z tym problemu.
romankan Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Witam. Ja zakupiłem a4b7 kombi z tym silnikiem BRB 116KM 1.5 roku temu. Auto zostało sprowadzone z Belgi i nie posiada DPF. Na naklejce z kodami tez mam 7GN. Ogólnie jestem zadowolony z samochodu chociaż to 116 to trochu słabo mocy.
piotrsob1 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Największa wada tych silników to taka że nie występowały w połączeniu z Quattro Druga to taka, że jak ktoś mocno depcze a auto jest po programie , to potrafi przysiadać materiał głowicy i trzeba robić uszczelkę pod czapką z planowaniem czapeczki Defekt taki w AWX-ach i AVF-ach praktycznie nie występował, ale to były silniki robione w DE a nie w PL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się