kamil_cabrio Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Witam, Wczoraj z kolegą wymianiałem węże podciśnienia bo nie które były potargane i lekko było słychać świst przy przyspieszaniu. Niestety, kolega urwał jeden z krućców przy elektrozaworze 8E0906627B, na szczęście inny znajomy przyjechał i dał zawór 8E0906627C. Jak już wszystko spieliśmy odpalam i przy przyspieszaniu słychać duuużo głośniejszy świst niż przed wymianą węży, za to turbo wstaje przed 2000/obr (a wcześniej ok.2100-2200/obr). Pytanie do was, czy to że zawór ma końcówkę C zamiast B ma jakieś znaczenie? W ETCE widzę, że chyba nie. Dodam, że zdejmowaliśmy też te gumowe węże w kształcie S żeby ułatwić sobie dostęp do wymiany wszystkich przewodów. Co może być powodem tego syku?
rudy51 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Świst Jest słyszalny podczas jazdy ? Jeżeli tak stawiałby na któryś wąż z za turbem w stronę kolektora ssącego, mógł któryś pęknąć i podczas przyspieszania powietrze z turbo ładuje przez dziurę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się