Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Syk po wymianie węży podciśnień


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wczoraj z kolegą wymianiałem węże podciśnienia bo nie które były potargane i lekko było słychać świst przy przyspieszaniu.

Niestety, kolega urwał jeden z krućców przy elektrozaworze 8E0906627B, na szczęście inny znajomy przyjechał i dał zawór 8E0906627C.

Jak już wszystko spieliśmy odpalam i przy przyspieszaniu słychać duuużo głośniejszy świst niż przed wymianą węży, za to turbo wstaje przed 2000/obr (a wcześniej ok.2100-2200/obr). 

Pytanie do was, czy to że zawór ma końcówkę C zamiast B ma jakieś znaczenie? W ETCE widzę, że chyba nie. Dodam, że zdejmowaliśmy też te gumowe węże w kształcie S żeby ułatwić sobie dostęp do wymiany wszystkich przewodów.

Co może być powodem tego syku?

Opublikowano

Świst Jest słyszalny podczas jazdy ? Jeżeli tak stawiałby na któryś wąż z za turbem w stronę kolektora ssącego, mógł któryś pęknąć i podczas przyspieszania powietrze z turbo ładuje przez dziurę 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...