Sokol544 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Witam. Jestem od niedawna "szczesliwym" posiadaczem audi a4 b6 z 2 litrowym benzynowym silnikiem. Mam problem, po wymianie akumulatora nie moge odpalic silnika. Po przekreceniu zaplonu wszystko "dziala" jedynym problemem jest zasilanie pompy paliwa. Wymieniony zostal przekaznik 219, do przekaznila 167 prad dochodzi, po zlaczeniu 30 z 87 zalacza sie tez pompka paliwowa - czyli jest sprawna. I teraz pytanie czy powodem tego moze byc wadliwy przekaznik czy tez z powodu slabego napiecia akumulatora gdyz jest 60 zalozona (nowa) ale jest blad po podlaczeniu - slabe napiecie - imobilizer odcina pompe...dodam ze nie ma zadnego dodatkowego alarmu wszystko rozebrane przejrzalem.
Sokol544 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Rozrusznik kteci. Bledy 17071 i 17072
krzysiekml Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 ten 219 to nowy czy uzywka poszła?
jacek70 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Wielkość aku nie ma żadnego znaczenia. Jeśli kręci to powinien palić.
Sokol544 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2017 219 nowy. Czy czujnik polozenia walu daje sygnal na pompe paliwa?
Sokol544 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dzieki za pomoc problem rozwiazany.
Sokol544 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Komputer sprawdzony, wszystkie przekazniki itd. tez. Czujnik polozenia walu przez mechanika i elektryka wymieniany ale w zadnym przypadku nie na nowy. Mechanik wykluczyl iz moze byc to czujnik polozenia walu elektryk samochodowy takze i stwierdzil ze jest to wina komputera lub koronki na wale...no ale zanim oddalem auto w dalsze rece mechanika wymienilem czujnik na nowy nie na zamiennik gdyz auto robie dla siebie i to byl problem...czujnik polozenia walu. Prawie dwa tygodnie auto unieruchomione przez taka mozna powiedziec ze glupote.
krzysiekml Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 czy g28 daje sygnał dla pompki to nie wiem ale jak g28 uszkodzony to ni wuja nie odpalisz auta ,grunt ze auto działa
piotrsob1 Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 W dniu 16.08.2017 o 20:21, Sokol544 napisał: Komputer sprawdzony, wszystkie przekazniki itd. tez. Czujnik polozenia walu przez mechanika i elektryka wymieniany ale w zadnym przypadku nie na nowy. Mechanik wykluczyl iz moze byc to czujnik polozenia walu elektryk samochodowy takze i stwierdzil ze jest to wina komputera lub koronki na wale...no ale zanim oddalem auto w dalsze rece mechanika wymienilem czujnik na nowy nie na zamiennik gdyz auto robie dla siebie i to byl problem...czujnik polozenia walu. Prawie dwa tygodnie auto unieruchomione przez taka mozna powiedziec ze glupote. No ciekawe, bo po takiej usterce powinien być ślad w pamięci błędów typu " czujnik położenia wału - niezrozumiały sygnał lub przerwa/zwarcie do masy lub plusa " Czyżby twoi mechanicy diagnozowali auto tylko "na nosa " ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się