Pitek0309 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam Państwa Od trzech miesięcy borykam się z problemem skaczących obrotów. A mianowicie; kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok. Problem zaczyna się kiedy zagrzeje się do 90 stopni. Podczas przyspieszania tak jakby trzęsie silnikiem i bardzo mocno czuć to w środku auto jakby dostaje wibracji. Natomiast przy podjazdach pod górę dodatkowo skaczą obroty, przy obrotach 1200-1400 obrotów. Jadąc po prostej drodze z prędkością 40-50 gołym okiem widać że na chwilę dygnie wskazówka od obrotościomierza. Nagrałem filmik ale nie wiem jak go tu umieścić ponieważ zajmuje on 124mb. Podejrzewałem Egr ale Chciałbym podkreślić że ostatnio bardzo starannie wyczyściłem Egr i przepustnice, nowe uszczelki, luzów na egr nie ma dziur też nie ma, jedynia mały otworek jak od nowości. Bardzo proszę o jakieś wskazówki *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz (tyle lat zarejestrowany i brak przywitania) Zapraszam również tu ->Regulamin Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Manuale - DIY - zrób to sam - W tym dziale znajdziesz poradniki, dzięki którym sam dokonasz napraw lub modyfikacji w swoim aucie." - temat przeniesiony
Pawelkiwi Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 EGR możesz zaślepisz na próbę i jazda testowa by go wyeliminować. W większości przypadków diagnostyka komputerowa kanał 4 okno 4 powinno być na poziomie -1 do -2. Tzw. Synchronizacja wałków rozrządu.
adadur Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Oj ta synchronizacja powinna być na 0 z czasem jak już rozrząd wypracowany skoczy na 0,6Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Pitek0309 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Witajcie. W poniedziałek na 11;30 jestem umówiony na diagnostykę komputerową to okaże się czy są jakieś błędy, jeżeli ich nie będzie będę próbował zaślepić Egr . Jeszcze mam jedno pytanie- Czy jest jakiś czujnik temperatury który odpowiada za turbo? bo przy zimnym silniku nic nie szarpie dopiero po nagrzaniu się.
Pitek0309 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Dnia 13.08.2017 o 10:02, Pitek0309 napisał: Witajcie. W poniedziałek na 11;30 jestem umówiony na diagnostykę komputerową to okaże się czy są jakieś błędy, jeżeli ich nie będzie będę próbował zaślepić Egr . Jeszcze mam jedno pytanie- Czy jest jakiś czujnik temperatury który odpowiada za turbo? bo przy zimnym silniku nic nie szarpie dopiero po nagrzaniu się. Witam. Panowie ! Miałem dwa błędy , dotyczyły one świec żarowych, ale to nie to było przyczyną wariacji silnika. Okazała się to błachostka, wymiana filtra paliwa i jak ręką odjął. Koszt filtra 60 zł. Temat zamykamy. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się