thematt154 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Witam mam problem ze swoim autem, ostatnio podczas jazdy zaświeciła sie kontrolka esp, auto straciło moc i kręci tylko do 3 tys obrotów. Po podłączeniu do komputera wykazało 00550 start of injection regulation 17-00 centrol difference prosze o pomoc
Michał Izbiński Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 U mnie taka sytuacja skonczyla sie na regeneracji vp44...
majkel_majki Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zaciera się zawór ustalający kąt wtrysku, naprawa nie musi skończyć się pełną regeneracją pompy, być może wystarczy wymiana przestawiacza kąta wtrysku wraz z tłokiem i jeżeli jego obudowa nie będzie porysowana powinno to dalej latać. Doraźnie spróbuj dolać 250-300 ml Mixolu na pełen bak i wyjeździć ze 2-3 zbiorniki takiej mieszaniny oraz sprawdzić VAGiem czy pompa daje radę przestawiać kąt wtrysku i jaki jest ustawiony początkowy kąt wtrysku.
thematt154 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2017 3 godziny temu, majkel_majki napisał: Zaciera się zawór ustalający kąt wtrysku, naprawa nie musi skończyć się pełną regeneracją pompy, być może wystarczy wymiana przestawiacza kąta wtrysku wraz z tłokiem i jeżeli jego obudowa nie będzie porysowana powinno to dalej latać. Doraźnie spróbuj dolać 250-300 ml Mixolu na pełen bak i wyjeździć ze 2-3 zbiorniki takiej mieszaniny oraz sprawdzić VAGiem czy pompa daje radę przestawiać kąt wtrysku i jaki jest ustawiony początkowy kąt wtrysku. Dam sam rade wymienić przestawiacz i tłoczek ? Gdzie takie cos moge dostać ?
majkel_majki Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Sama wymiana tłoczka jest prosta, ale wiąże się z demontażem pompy z auta, a jeżeli będą rysy na gładzi obudowy tłoka to robi się większy problem. Części dostępne raczej u partnerów Boscha, nie wiem czy odsprzedają klientom indywidualnym.
slawinio Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Blad 0550 to chyba nic innego jak zly poczatek kąta wtrysku i dlatego zapala sie esp. vaga widze masz. Rozgrzej auto powyzej 85 stopni i zrob loga 004 i 004 Basig setting. I wrzuc go tutaj. obstawiam ze trzeba ustawic kąt wtrysku a nie naprawiac pompe. Ale moze sie myle ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się