Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 Avant LIFT 2.0 TDI 203 KM Phantom Black Competition+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Grubo probiona a4'ka. dla mnie ideal!

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, l2k2 napisał:

Ok. 5 mm do ścięcia. Trzeba uważać, żeby nie uszkodzić przewodu oraz taśmy, ale jak się z tym pobawisz to będą idealnie płasko. Jeszcze potem trzeba je zabezpieczyć przed wilgocią i klejenie na taśmę dwustronną. Na fotkach tak jak to powinno wyglądać.

IMG_4253.jpg

IMG_4252.jpg

IMG_4256.jpg

IMG_4473.jpg

IMG_4486.jpg

dzięki za zdjęcia :D fajny daje to efekt po otwarciu drzwi, trzeba pomału szukać listw

Opublikowano

W tygodniu zobaczę, mam gdzieś w piwnicy z a3 8v z tego co przy zamówieniu widziałem te listwy są od dołu już płaskie. Obyło się by bez cięcia, jak coś dam znać. Byłby szybszy mod :D

Łukasz widzę że znowu temat powrócił z a5ki hehe ? 

Opublikowano
3 godziny temu, MaciekPL napisał:

W tygodniu zobaczę, mam gdzieś w piwnicy z a3 8v z tego co przy zamówieniu widziałem te listwy są od dołu już płaskie. Obyło się by bez cięcia, jak coś dam znać. Byłby szybszy mod :D

Łukasz widzę że znowu temat powrócił z a5ki hehe ? 

z ciekawości patrzyłem na zdjęcia takich listw z a3 i rzeczywiście są płaskie od tyłu, ciekawe jaki mają rozmiar i jak by pasowały do progu w b8 :D daj znać @MaciekPL jak coś będziesz wiedział

Opublikowano
8 godzin temu, Hubertus01 napisał:

dzięki za zdjęcia :D fajny daje to efekt po otwarciu drzwi, trzeba pomału szukać listw

Nie ma sprawy. Nie jestem zbytnim zwolennikiem takiej rzeźby, ale ostatecznie wyszło to dobrze, a podświetlane progi trzeba przyznać że często cieszą pyska.

Jeśli listwy z A3 są płaskie to tym lepiej, sprawdźcie jeszcze długość panowie, żeby za krótkie się nie okazały.

4 godziny temu, MaciekPL napisał:

Łukasz widzę że znowu temat powrócił z a5ki hehe ? 

Trochę tu, trochę tam. Chyba trzeba będzie emblematy na klapę znowu przykleić, żeby nie było niejasności :grin:

Opublikowano
7 godzin temu, l2k2 napisał:

Nie ma sprawy. Nie jestem zbytnim zwolennikiem takiej rzeźby, ale ostatecznie wyszło to dobrze, a podświetlane progi trzeba przyznać że często cieszą pyska.

Jeśli listwy z A3 są płaskie to tym lepiej, sprawdźcie jeszcze długość panowie, żeby za krótkie się nie okazały.

Trochę tu, trochę tam. Chyba trzeba będzie emblematy na klapę znowu przykleić, żeby nie było niejasności :grin:

Długości są ważne np z a6,a7 c7 są sporo dłuższe niż z b9 jak by ktoś pytał :) listwy robią robote fest wchodzisz to odrazu cieszy Ryjek sie sam :) 

Opublikowano

Setup na lato się kompletuje :)

 

IMG_8053.jpg

IMG_8018.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

No myślałem ze Majster odpuścił temat :) teraz go lekko w ⬇️⬇️⬇️ I bedzie cacy :) ciekawy felunek ?

Opublikowano

Musi iść niżej, odbyłem już poważną rozmowę z moim dentystą :decayed: Zobaczy się jak to razem siądzie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Myślałeś nad zmianą radia ;)? Bo niestety fabryczne odtwarzacze mocno ograniczają te focale :( myślałem o założeniu do siebie ale nie chce męczyć się wewnętrznie wiedząc że zawsze może zagrać jeszcze lepiej a radio to ogranicza :/

Opublikowano
8 godzin temu, Mordeliuss napisał:

Myślałeś nad zmianą radia ;)? Bo niestety fabryczne odtwarzacze mocno ograniczają te focale :( myślałem o założeniu do siebie ale nie chce męczyć się wewnętrznie wiedząc że zawsze może zagrać jeszcze lepiej a radio to ogranicza :/

Fabryczny system niestety zawsze daje kiepski sygnał i nie pozwala wykorzystać potencjału głośników, dlatego jest przetwarzany przez Matcha (procesor DSP ze wzmakiem) i to rozwiązuje ten problem przy zachowaniu ori jednostki sterującej.

Opublikowano
9 godzin temu, l2k2 napisał:

Fabryczny system niestety zawsze daje kiepski sygnał i nie pozwala wykorzystać potencjału głośników, dlatego jest przetwarzany przez Matcha (procesor DSP ze wzmakiem) i to rozwiązuje ten problem przy zachowaniu ori jednostki sterującej.

Jaki koszt z ciekawosci :)? 

Opublikowano
2 godziny temu, Mordeliuss napisał:

Jaki koszt z ciekawosci :)? 

Nowe w zależności od modelu od 2 tys. w górę, z używkami jest dosyć ciężko.

Opublikowano

Fajny projekt,mody grube. Turbo wchodzi p&p czy jest potrzebna jakaś rzeźba? Kilka dni temu sam kupiłem poliftowego s-line 140KM i jednak trochę brakuje mocy. Mod będzie konieczny

Opublikowano

Dzięki :) Zależy jaki masz silnik, ale turbo powinno podejść p&p.

Opublikowano (edytowane)

W końcu porządek z zawieszeniem, na tygodniu założony Eibach Prokit, do tego też stabilizatory tył RS5 i przód RS4 (z alu łącznikami, ori plastikowe poszły out) + letni setup 19". Oczywiście ustawiona geometria, doważanie kół z testem drogowym i jedzie jak po sznurku B) zakręty.. :whistling: i jakoś zaczęło to też wyglądać.

A że była na wizycie u mechanika, 138 tys. km na blacie, przy okazji wymieniono też rolki, sprzęgiełko alternatora i pasek wielorowkowy, bo coś zaczynało się głośniej robić stamtąd. Komplet i będzie spokój.

Eibach ProKit.jpg

Stabilizatory.jpg

Rolki.jpg

IMG_8155.jpg

IMG_8157.jpg

IMG_8158.jpg

IMG_8163.jpg

IMG_8168.jpg

IMG_8203.jpg

IMG_8205.jpg

IMG_8214.jpg

IMG_8256.jpg

IMG_8266.jpg

Edytowane przez l2k2
  • Pomoc techniczna 4
Opublikowano

Bardzo fajny projekt :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dobrze to wygląda :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Stabilizatory kupowałeś w ASO? jaki koszt tył i przód jeśli można wiedzieć?

Opublikowano

Fajnie to wygląda , felung pasuje do niej :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...