Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 Avant LIFT 2.0 TDI 203 KM Phantom Black Competition+


l2k2

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, l2k2 napisał:

Dzięki ? Czuć tą różnicę - przy wyższych prędkościach mniej słyszalne są szumy powietrza. Myślę jednak, że wygłuszenie drzwi daje sporo więcej. Robiłem przy okazji zmiany podsufitki, dla samego wygłuszenia raczej nie widzę sensu jej zrzucania, na dachu jest już przyklejone wygłuszenie fabryczne, nie ma gołej blachy.

Dobre wygłuszenie robi mega robotę. Ja ze swojej strony polecam :D oczywiście podczas rezania jakiś głośników heh.

Co do auta to nie ma co pisać. Pięknie jest ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna przemiana. Moc pracy i kasy włożone. Ciekawią mnie jednak Adaptiv Light. Na filmiku widać że soczewka skręca zgodnie z ruchem kierownicą gdy auto stoi. Jakoś specjalnie to kodowałeś? Fabrycznie soczewki skręcają dopiero w jakimś zakresie prędkości (nie pamiętam teraz dokładnie w jakim) a ruchem kierownicą na postoju uruchamiamy jedynie osobny moduł w lampie doświetlający pobocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamelus_ napisał:

Piękna przemiana. Moc pracy i kasy włożone. Ciekawią mnie jednak Adaptiv Light. Na filmiku widać że soczewka skręca zgodnie z ruchem kierownicą gdy auto stoi. Jakoś specjalnie to kodowałeś? Fabrycznie soczewki skręcają dopiero w jakimś zakresie prędkości (nie pamiętam teraz dokładnie w jakim) a ruchem kierownicą na postoju uruchamiamy jedynie osobny moduł w lampie doświetlający pobocze.

No własnie o to samo miałem zapytać, ja mam u siebie zrobione poliftowe lampy skrętne, ale skręcają po przekroczeniu około 20-25 km/h natomiast do tej prędkości (coś koło 25 km/h) włącza się doświetlanie zakrętów no i jak włączę wsteczny to świecą oba doświetlenia. I u mnie trochę inaczej wygląda samo jakby poziomowanie lamp (chodzi o ten moment kiedy soczewki rozchodzą się na obie strony) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać grubbo polecialeś z modami.Pakuj jeszcze kierownice cięta i będzie bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota za mody? wygłuszenie podsufitki dało odczuwalny efekt? Jaka grubość pianki poszła? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto pieknieje w Twoich recach. worek kasy wsypany w nie pieknie sie odwdziecza. widac ze jest przemyslana koncepcja na to autko. trzymam kciuki za dalsze mody no i bezawaryjnosci zycze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za miłe słowa :hi:Nie planowałem tyle modów, ale jakoś tak poszło.. ?

@MaciekPL Wygłuszenie drzwi robi większą robotę już od samego wejścia do środka i pierwszego trzaśnięcia ? nie mówiąc już o poprawie audio. Coś tam myślę o tym, ciekawy jestem jak u Ciebie gra ten zestaw, bo póki co to B&O chodzi gdzieś po głowie.

@marcin_o23 Niektóre graty mogą wydać Ci się znajome ?

@WojtekA4B8 Ścięta kiera też super, ale ta już raczej zostanie.

@Kodzak33 Pianka 7 mm, różnica jest przy wyższych prędkościach i jak się wygłuszy drzwi pewnie będzie miało jeszcze jakiś tam korzystny wpływ na audio.

@kamelus_ @mlody020 Skrętne bixy to jeden z ostatnich modów i jeszcze nie do końca ukończony. Mam tu problem, że po naciśnięciu gazu zasięg lamp jest obniżany i świecą zaraz przed autem, po puszczeniu zasięg wraca na standardową odległość. Póki co nie wiem co jest przyczyną, trzeba to zdiagnozować. Jeśli chodzi o skręcanie soczewek na postoju to na filmach u innych skręcają też po uruchomieniu auta, u mnie było to samo: po zamontowaniu skręcanie było od razu przy ruchu kierownicą, doświetlanie pobocza trzeba było włączyć kodowaniem żeby zapalała się żarówka boczna w reflektorze. Hmm.. czemu macie inaczej, może to być kwestia kodowania.. ? Kamil, jak u Ciebie wygląda samo poziomowanie po uruchomieniu, jak u mnie czy też inaczej?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, l2k2 napisał:

Hmm.. czemu macie inaczej, może to być kwestia kodowania.. ? Kamil, jak u Ciebie wygląda samo poziomowanie po uruchomieniu, jak u mnie czy też inaczej?

Ja mam fabrycznie Adaptiv Light i skręcają dopieo podczas jazdy. Co do poziomowania tak jak u Ciebie. Po starcie spczewki w dół potem rozjeżdżają sie na zewnątrz wracają i w górę. Z tym że mam wrażenie że po opusczeniu soczewek wszystko potem dzieje się ze dwa albo trzy razy szybciej niż u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no, miód malina ?

Widziałem na żywca, jeszcze przed modami zewnetrza i już było dobrze, a teraz jest bardzo dobrze. 

Jeszcze zrobisz odpowiedni zawias, podeślesz namiar gdzie można kupić maszynkę do robienia bonów płatniczych prezesa nbp i będzie bajka ? 

Jest super ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadły w ręce skórzane podłokietniki ? Do zrobienia jest wygłuszenie drzwi to wtedy się je zamontuje. Założona w międzyczasie ori piano ramka zegarów i że ciepło to domyty flejtuch w końcu jak trzeba po 3 miesiącach myjni bezdotykowych :cool1:

Pod-okietniki.jpg

Ramka-piano-black.jpg

Luty1.jpg

Luty2.jpg

Edytowane przez l2k2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś szybka akcja i dorezana klamka z przyciskiem centralnego zamka po stronie pasażera ?

centralny-zamek.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, reikeb napisał:

hmm ciekawa opcja :D 

Zawsze coś tam świeci po prawej i pasażerka nie musi się gimnastykować ?

Edytowane przez l2k2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, marcin_o23 napisał:

Podłokietniki w skórze fajna sprawa, obszywałeś??

Są ori, cholernie ciężko je upolować. Byłem u tapicera jesienią na rozeznaniu bo miałem luzem te standardowe, ale zaczął wymyślać Panie to, Panie tamto, trudno będzie to zrobić, skóra inna, po co mi to i inne bla bla bla.. ?‍♂️ Na szczęście się trafiły te później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizyta na program u Aligatora umówiona, trzeba więc było się trochę wcześniej przygotować ?

Turbosprężarka wymieniona na nową, wydajniejszą z CGLC 177 KM i zamontowany intercooler z 3.0 TDI ?

Turbo1.jpg

Turbo2.jpg

Turbo3.jpg

IC1.jpg

IC2.jpg

IC3.jpg

IC4.jpg

IC5.jpg

IC6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...