milart Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 Brakuje mi lekkości jaką zapewniało 6cylindrów. Dla odmiany szukałem tylko benzyny. Samochód ogolnie mi się podoba i rozważam sprzedaż tego po nowym roku i wymianę na 535 lub 550.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
milart Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 Oczywiście jeżeli się coś konkretnego trafi. Przede wszystkim nie bitegoWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
milart Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 Tak słyszałem ale 535 kusi strasznie. No i do lekkiego tuningu super:)Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Ogi Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) 535i tez nie każdą da się zrobić "dobrze" zależy od tego jaki westgate jest zainstalowany. Trzeba sprawdzić roczniki w jakich byly te "dobre" ( jesli mnie pamiec nie myli to dopiero od polowy 2014 roku ale moge byc w błędzie ) . Ja bym szukał 535d to najlepszy silnik do tej budy według mnie, jesli chodzi o moc/bezawaryjnosc. 535d niedużym kosztem robisz na około 430KM i prawie 900NM i wtedy to juz naprawdę ściąga czapkę. Edytowane 6 Września 2017 przez Ogi
kuba_btk Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 535d w tej budzie to niestety już nie ten sam silnik co w E60, więc o bezawaryjności można zapomnieć. W F jest już monotawna seria N 47/57 w przypadku 535d jest to N57S/Z, czyli padaka jak wszystkie motory z przedrostkiem N - rozrząd od grodzi, puszczające napinacze i rozciągające się łańcuchy.
milart Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 Otóż to. Teraz łańcuchy potrafią padać po 50kkm. Co do wyboru silnika to chciałem teraz benzynę i nic innego nie wchodziło w grę. Z bmw szukałem głównie 35i, z Audi 3.0T, Mercedes E 350. Po obejrzeniu i sprawdzeniu wielu rodzynków z USA, Kanady i także Niemiec skończyłem na tym co mam. Teraz samochody są tak kombinowane że szkoda gadać. Po wykupieniu raportu po nr. Vin ciężko było uwierzyć że oglądam samochód który prezentował mi sprzedający.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
pajda Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 To jaki silnik jest w miarę do F? Który przysporzy najmniej problemów?
Ogi Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 W dniu 7.09.2017 o 00:56, kuba_btk napisał: 535d w tej budzie to niestety już nie ten sam silnik co w E60, więc o bezawaryjności można zapomnieć. W F jest już monotawna seria N 47/57 w przypadku 535d jest to N57S/Z, czyli padaka jak wszystkie motory z przedrostkiem N - rozrząd od grodzi, puszczające napinacze i rozciągające się łańcuchy. Bez przesady w R6 problem z łańcuchem to rzadkość, R4 ciągle z tym problemem się borykają. 27 minut temu, pajda napisał: To jaki silnik jest w miarę do F? Który przysporzy najmniej problemów? Rzędowa 6stka czy to w dieslu czy w benzynie.
kuba_btk Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 19 minut temu, Ogi napisał: Bez przesady w R6 problem z łańcuchem to rzadkość, R4 ciągle z tym problemem się borykają. N47(R4) czy N57(R6), nie ma znaczenia ta sama konstrukcja rozrządu. Złudzenie tego, że w R6 problem jest sporadyczny wynika z faktu, że R6 jest x razy mniej na drogach niż R4.
milart Opublikowano 16 Września 2017 Autor Opublikowano 16 Września 2017 Dzisiaj osłuchałem samochód na kanale. Dziwny metaliczny dźwięk bezapelacyjnie dochodzi z katalizatora. Po chwili jak łapie temperaturę przestaje hałasować i jest ok. To dobra wiadomość bo niedługo zawitam z kolejnym samochodem w El-Tec i zostanie zrobiony kompletny układ wydechowy. W planie sportowy katalizator spełniający obowiązujące normy Euro(opory przepływu ok 100 CPSI), średnica rur 3" bądź 2x2.7", wydech środkowy + 2x podwójny wydech z tyłu(subtelne nierzucające się w oczy końcówki). Ma być cicho z delikatnym pomrukiem na postoju i tak wydajnie jak tylko możliwe.
milart Opublikowano 16 Września 2017 Autor Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) Do tego po wymianie olejów w silniku i skrzyni zalałem dodatki Xado 1 Stage Maximum AMC i Xado 1 Stage Maximum Automatic Transmission . Podejście miałem sceptyczne ale ciekawość zwyciężyła i zalałem. Silnik jak i skrzynia pracują ciszej. I to dużo dużo dużo ciszej:) Właściwie jedyne co teraz słychać to wtryski. Wcześniej na postoju delikatnie słyszałem skrzynię biegów a teraz lekki szmer. Przed dolaniem stojąc na światłach na biegu było czuć delikatne drgania pod d...ą a teraz git. Edytowane 16 Września 2017 przez milart
milart Opublikowano 20 Października 2017 Autor Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) Po przeszczepie nerek: Teraz czas na Wagnera i wydech Edytowane 22 Kwietnia 2018 przez milart
Ogi Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Duzo lepiej po przeszczepie, m-pakietu tu brakuje zdecydowanie.
David Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Swietnie teraz nerki wygladaja tak jak pisze Ogi , chociaz zderzak na przod od M-pakietu wrzucic
milart Opublikowano 20 Października 2017 Autor Opublikowano 20 Października 2017 Dzięki. M Plakiet odpada. Wszędzie gdzie się nie spojrzy widać BMW M, AUDI S/RS, Mercedes AMG itp. Ja lubię dyskretny tuning i samochody niepozorne z zewnątrz. Wydech też będzie odzwierciedleniem fabrycznego czyli podwójny na jedną stronę tak jak fabryczny. Z tym że dużo wydajniejszy i delikatnie mruczący. Początkowo myślałem o wydechu jak w 35i ale szkoda mi schowka w bagażniku. Chociaż jeszcze wciąż się nad tym zastanawiam.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
l.e.s.t.e.r Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 6 godzin temu, milart napisał: Dzięki. M Plakiet odpada. Wszędzie gdzie się nie spojrzy widać BMW M, AUDI S/RS, Mercedes AMG itp. Ja lubię dyskretny tuning i samochody niepozorne z zewnątrz. Wydech też będzie odzwierciedleniem fabrycznego czyli podwójny na jedną stronę tak jak fabryczny. Z tym że dużo wydajniejszy i delikatnie mruczący. Początkowo myślałem o wydechu jak w 35i ale szkoda mi schowka w bagażniku. Chociaż jeszcze wciąż się nad tym zastanawiam. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka stary nie obraź się ale bez Mpakietu te BMKi wyglądają jak auta dla niemiekich dentystów.
milart Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 I właśnie o to chodzi. Nie wszyscy muszą jeździć samochodami które wyglądają jak z cygańskiej osady na Pradze Południe [emoji4] Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka 1
milart Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 Jako, że dzisiaj przejechałem ponad 800 km mogę napisać coś więcej o spalaniu. Ok 400 km jechałem na ustawieniach "sport" i skrzynią w trybie sportowym-manualnym sterowanym łopatkami przy kierownicy. Jadąc cały czas z prędkością w przedziale 170-200 km/h a miejscami ok 250km/h. Spalanie w takim trybie wyniosło 14,1l/100km. Kolejne ok 400km przejechałem na normalnych ustawieniach i przez większość trasy używałem tempomatu. Ustawiona prędkość 160km/h. Czasami zwalniałem jak ktoś blokował pas, czasami jechałem trochę szybciej ale głównie utrzymywałem te 160km/h. Spalanie 10,3l/100km. Średnie z całej trasy 12,2l/100km. Tak by się to przedstawiało w tym klocku z 2L 300-konną benzyną. Zobaczymy czy coś się zmieni po wymianie katalizatora i wydechu na lżejsze oraz intercoolera.
Ogi Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Cytuj stary nie obraź się ale bez Mpakietu te BMKi wyglądają jak auta dla niemiekich dentystów. Dokładnie, można iść pod prąd ale mimo wszystko w tym "standardowym" pakiecie niestety ale wygląda to mega słabo, z drugiej strony grunt żeby się właścicielowi podobało ale... no właśnie wszystko inne wykraczające poza standard wygląda lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się