milart Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 W dniu 31.05.2018 o 00:33, Ogi napisał: w TFSI montują "niewymienialne" ( w teorii ) i wieczne filtry w bakach paliwa. Ciekawe gdzie jest schowany u mnie?
zabiello Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Jeśli jest "niewymienialny/wieczny" to w pompie paliwa w baku, tak jak w tfsi.
milart Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 41 minut temu, zabiello napisał: Jeśli jest "niewymienialny/wieczny" to w pompie paliwa w baku, tak jak w tfsi. Lekko nie będzie.
milart Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Tymczasem ze spraw przyjemniejszych, samochód już jest gotowy do sezonu letniego. Mycie szamponem (Zymol), IronX, znowu mycie, podkład Zymol HD Cleanse, dwie warstwy Zymol Glasur.
Ogi Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 W dniu 1.06.2018 o 09:05, milart napisał: Tymczasem ze spraw przyjemniejszych, samochód już jest gotowy do sezonu letniego. Mycie szamponem (Zymol), IronX, znowu mycie, podkład Zymol HD Cleanse, dwie warstwy Zymol Glasur. Wyglada swietnie! Jaki czas pracy ?
milart Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) 19 minut temu, Ogi napisał: Wyglada swietnie! Jaki czas pracy ? Dzięki. Na lakier 1,5 dnia bez pośpiechu przy browarku. Do tego kilka godzin na wnętrze. W przyszły weekend jeszcze wpadnie soft99 na szyby i koniec. Edytowane 4 Czerwca 2018 przez milart
milart Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 Problem z obrotami zdiagnozowany. Jest coś nie tak z okablowaniem lambdy w katalizatorze. Tym razem zapalił się check engine. Inpa wywaliła błąd lambdy wiec poruszałem kablami i samochód zaczął normalnie jechać. Błąd narazie skasowany i zobaczymy co będzie dalej. Jeb..y el-tec. Pewnie naruszyli izolację montując katalizator. Oby tylko sonda nie była uwalona bo jutro jadę ponad 500km.
milart Opublikowano 21 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2018 Sonda wymieniona i po problemie. Silnik pracuje równo i spalanie na przyzwoitym poziomie.
milart Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) Niecałe 100km na vpower 100. Praca wydechu dużo dużo głośniejsza i okopcenie jak zimą w kominie. Spalanie na tym samym poziomie co na verva 98. No i 50-60 zł więcej za pełny bak. Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez milart
Ogi Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 po 100 kilometrach to się jeszcze dobrze "silnik" nie przestawił, cały bak zrób i dopiero wyciągaj wnioski. Generalnie nie żebym był fanem racinga bo jest zwyczajnie za drogi ale różnica in plus musi być.
milart Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Bak zrobiony. Może na hamowni coś by pokazało ale przy normalnej jeździe było jedynie głośniej i drożej. No i końcówka okopcona tak że masakra. Był strojony na 98 i nie ma co kombinować.
milart Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 (edytowane) Od prawie roku miałem problem z drganiami silnika na postoju. Sprawdziłem praktycznie wszystko i nic. W końcu trafiłem do BritCarParts w Rembertowie i okazało się, że j...y Kreator Mocy narobił burdelu w sterowniku. Błędne sumy kontrolne, uruchomione zabezpieczenie antykradzieżowe i różne inne cuda. Przy okazji wymienione sworznie wahacza poprzecznego z przodu, tylne amortyzatory i manszeta którą inni spece w ubiegłym roku źle założyli i po załamaniu zaczęła trajkotać podczas skręcania. Sterownik będzie teraz wyczyszczony i zostanie wgrane najnowsze seryjne oprogramowanie na bazie którego trochę podniesiemy moc. Jakoś pech mnie ciągle prześladuje przy tym samochodzie...... Edytowane 17 Października 2018 przez milart
l.e.s.t.e.r Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 poproś od BritCarParts opinie i wal do kreatora o zwrot kosztów. Napisz im że jak Ci kasy nie oddadzą to nagłośnisz temat na różnych forach motoryzacyjnych.
milart Opublikowano 17 Października 2018 Autor Opublikowano 17 Października 2018 13 minut temu, l.e.s.t.e.r napisał: poproś od BritCarParts opinie i wal do kreatora o zwrot kosztów. Napisz im że jak Ci kasy nie oddadzą to nagłośnisz temat na różnych forach motoryzacyjnych. Nie zostanie to bez echa. Z tego co mówią to trafia do nich sporo beemek po kreatorze.
milart Opublikowano 24 Października 2018 Autor Opublikowano 24 Października 2018 (edytowane) Ciąg dalszy serwisowania. Teraz na ruszt idzie układ hamulcowy. Będą nowe tarcze, klocki, regeneracja zacisków + ich piaskowanie i wymiana płynu. Do tego wszystkiego jeszcze padają mi przeguby zewnętrzne z przodu (pokłosie źle założonych manszet w ubiegłym roku po zakupie). Wszystko już czeka aż będę miał czas pojechać do warsztatu. Zastanawiają mnie jedynie tarcze bo oryginały mam po bokach nitowane (odzysk energii z hamowania). Te są dobierane po vin więc mam nadzieję że wszystko będzie ok. Edytowane 24 Października 2018 przez milart
milart Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) Już po piaskowaniu i malowaniu zacisków. Dzisiaj składanie Edytowane 16 Listopada 2018 przez milart
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się