lechwik 1 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Witam Szukam opisu wymiany paska rozrządu w B6 1.9 TDI AVF. chodzi mi o opis jak to się robi? - jeśli gdzieś widzieliście taki to proszę o link. pozdrawiam Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 obawiam sie ze jesli sie nie znasz na mechanice to sam tego nie zrobisz, to nie takie proste, wymienaiłem razem z mechanikiem w poprzedniej b5 i poza wyjechaniem z całym przodem jest troche zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechwik 1 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Całkowicie się z Tobą zgadzam - jeśli się ktos nie zna na mechanice to lepiej niech tego nie robi !!!!! A co do mnie to myśle że tak nie jest - dlatego szukam opisu wymiany. Pozdrawiam Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jakbys sie znał to bys nie pytał :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 dokładnie, popieram przedmówce w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechwik 1 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzięki za pomoc ziomy Naprawde pomogliscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro75 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Koszt wymiany rozrządu,pasków klinowych,napinaczy,rolek,filtrów no i oczywiście oleju u mechanika to koszt rzędu 1.300zł. Wymieniałem go tydzień temu za robotę mechanik skasował mnie 300zł,więc chyba nie warto pchać palce w to. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Kolego nie pchaj się w to! Rozumiem ze lubisz grzebać przy aucie, jak pewnie większość na tym forum ale w rozrząd to nie wymiana klocków czy wymiana oleju, do tego trzeba mieć jakieś rozeznanie a widze ze raczej go nie masz skoro pytasz jak to zrobić. Chyba ze lubisz ryzykować i masz duzo pieniędzy boi jak zle poskładasz to czeka cię wymiana motorowni jak coś zle zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi900819 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ja gdzieś miałem opisy... do b5 1.9tdi 90KM to nawet pod ręką gdzieś się wala ale do 130-stki .... hmmm.... poszukam. Jak bym znalazł to dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Kolega lechwik pisze ze chce info o wymianie a nie porady czy robic samemu, czy nie Tak wiec dajcie spokój z moralizatorstwem i wrzucajcie tylko konkretne informacje. Ja niestety nie mam zadnych materiałów, dlatego chętnie poczekam na materialy od marewel. Choc passat to poprzeczny i nie trzeba sciagac przodu tak jak w AVF/AWX. A od tego trzeba zaczynac w A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 bo my jesteśmy niczym Anioł Stróż :> :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ted25 0 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Choc passat to poprzeczny i nie trzeba sciagac przodu tak jak w AVF/AWX. A od tego trzeba zaczynac w A4 Nie wprowadzajmy w blad - Passat z AWX/AVF ma dokladnie to samo ulozenie silnika co A4 B6 wiec tez nalezy sciagnac caly przod przy wymianie rozrzadu. Tym bardziej info mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Nie wprowadzajmy w blad - Passat z AWX/AVF ma dokladnie to samo ulozenie silnika co A4 B6 wiec tez nalezy sciagnac caly przod przy wymianie rozrzadu. Tym bardziej info mile widziane Przepraszam , TDI w Passacie jest montowany jak w A4 czyli wzdłużnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechwik 1 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 marewel dobra robota - na twoich zdjęciach widać już prawie wszystko Czpieniem blokujesz koło wałka rozrządu a specjalną kształtką blokujesz wał korbowy Zdejmujesz stary pasek wymianiasz napinacz rolke i pompe, zakładasz nowy pasek Mam jeszcze parę pytań? Jak napinasz napinacz (czy musisz mić do tego specjalny klucz?) Czy znasz wartości momętów jakimi należy dokręcać śruby? PS: jeszcze jedno - Widzieliście może gdzieś opis zdjęcia przodu? Co i w jakiej kolejności odpinać? Pozdrawiam Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob 1 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 witam wszystkich, moge sie podczepic pod temat a konkretniej to bym prosil kolege arczi900819 o opis do 1z , bo niedlugo bedzie mnie czekala wymiana tloka. z gory dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Bez blokad ? Też tak robię i jest blokady to chyba dla całkowicie zielonych powymyślali chociaż jak bym je miał to bym pewnie stosował. Dopasowałem sobie tylko trzpień odpowiedniej średnicy do wałka i to wystarczy.Zawsze to bardziej profesjonalnie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 fotki rewelacja jednak napinacz nie jest prawidlowo napiety. po dokreceniu rolki odpowiednim momentem 20Nm nalezy dociagnac srube mocujaca jeszcze o 1/8 obrotu, wskazowka napinacza powinna byc przesunieta kilka mm (max 5) w prawo poza aktualna pozycje. po ulozeniu sie paska po kilku minutach pracy silnika napinacz ustawi sie we wlasciwym polozeniu. przy aktualnym ustawieniu, napinacz sie odrobine cofnie. zmniejszajac snapiecie paska nalezy rowniez zwrocic uwage ze pozycja napinacza na powyzszych fotografiach dotyczy tylko silnikow z ciernym tlumikiem rolki napinajacej paska. silniki z tlumikiem hydraulicznym rolki napinajacej maja inne jej ustawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 jednak napinacz nie jest prawidlowo napiety. Nie wybiegaj za daleko,zdjęcie jest po bodajże 4 obrocie walu,blokady włożone w celu zrobienia zdjęcia. Strzałka napinacza jest dokładnie tam gdzie być powinna. PS. Ostatnie zdjęcie wrzucone na to forum,tu zawsze znajdzie sie mądrzejszy teoretyk co wie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 PS. Ostatnie zdjęcie wrzucone na to forum,tu zawsze znajdzie sie mądrzejszy teoretyk co wie lepiej. :thumbdown marewel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 jednak napinacz nie jest prawidlowo napiety. Nie wybiegaj za daleko,zdjęcie jest po bodajże 4 obrocie walu,blokady włożone w celu zrobienia zdjęcia. Strzałka napinacza jest dokładnie tam gdzie być powinna. PS. Ostatnie zdjęcie wrzucone na to forum,tu zawsze znajdzie sie mądrzejszy teoretyk co wie lepiej. jesli ja jestem teoretyk to ty jasnowidz. chyba forum jest po to zeby sie wymieniac doswiadczeniami i wiedza? o regulacji napinacza przydaloby sie pare slow, a ty sie burzysz niepotrzebnie [br]Dopisany: 27 Styczeń 2009, 22:54_________________________________________________ PS: jeszcze jedno - Widzieliście może gdzieś opis zdjęcia przodu? Co i w jakiej kolejności odpinać? przodu calego nie zdejmujesz. demontujesz zderzak. odkrecasz pas przedni i odsuwasz go o jakies 5-6 cm chlodnica, skraplacz, reflektory wszystko zostaje zamontowane do pasa przedniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi