Tomasz55555 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam. Jestem po chiptuningu swojej A4 B8 2.0 TDI 177 km. Mam wykres z hamowni na którym widnieje spadek mocy na oryginalnym programie jak i po podniesieniu mocy na ok. 2300 do 2500 tyś. obrotów. Moc przed wyniosła 180 km i 380 nm a po 203 km i 422 nm. Czy ktoś z was miał taki problem a może coś się kończy.
JawoR36 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Mi identyczny silnik wypluł : mocniejsza niż powinna 181KM/412NM (w papierach 177/390) Po mapie 218KM/480NM
Tomasz55555 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Pan tuner powiedział że też więcej by można wycisnąć ale trochę za bardzo dymił. Przy okazji wycięty został dpf. Auto ma przejechane 200 tyś. Martwię się tylko o ten spadek mocy. Podczas jazdy raczej tego nie czuć. Auto ciągnie normalnie
audicoman Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Może przycinająca geometria turbo jest sprawcą załamania momentu na wykresie?
edraven Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 nie możliwie że w trakcie jazdy nie czuć takiego dołka. jeżeli rzeczywiście nie czuć to coś jest nie teges z hamownią.
Tomasz55555 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Prawdopodobnie nalazłem winowajce. Był to błąd ESP który pomimo wyłączenia go guzikiem wciąż działał ograniczając trakcje. Dlatego też spadek mocy wypadał na maksymalnym momencie obrotowym który powinien być właśnie w momencie tych obrotów. Oczywiście żeby być pewnym na 100% musiałbym jeszcze raz podjechać na hamownię.
marcin4x4 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Co to za tuner skoro nie wiedział o ESP i nie wyczuł jego działania ? po za tym chyba powinien odstąpić od robienia w teorii niesprawnego auta.
Tomasz55555 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 No właśnie przy odbiorze jak zapytałem o ten spadek to powiedział że nie ma pojęcia dlaczego tak jest i że ostatnio też przy audi tyle że A6 miał takie samo zdarzenie. Przy testowym przejeździe pamiętam że ESP mrugał więc stwierdził że duży moment i wszystko działa tak jak powinno. Gdy wróciłem do domu stwierdziłem że pomimo wyłączenia ESP system wciąż działał i mrugał przy przyspieszaniu. Podłączyłem kabel i na VCDS wyświetlił ok. 15 błędów które skasowałem włącznie z błędem kontroli trakcji. Dlatego napisalem także że pomimo spadku na wykresie auto przyspiesza teraz normalnie bez odczucia spadku mocy.
Onyks Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Czyli przed program nie zrobili Ci logów i nie sprawdzili błędów ?
Tomasz55555 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 No chyba powinni zrobić i sprawdzić czy w ogóle nadaje się do wygrania nowego programu. Nie dodałem że usuwany był także dpf przed programem. Czyli najpierw usunęli dpf-a a później program.
Onyks Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 13 godzin temu, Tomasz55555 napisał: Podłączyłem kabel i na VCDS wyświetlił ok. 15 błędów które skasowałem włącznie z błędem kontroli trakcji. Po tym co napisałeś wątpie w to...
bin85 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Wyłączyłeś pewnie tylko ASR a nie ESP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się