SzeFFo Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Od jakiegoś czasu czuć wibracje podczas przyspieszania, 4-5 bieg około 2tys obrotów. Minie 2 tys, jest ok. Zawieszenie mam w porządku. Drążek od zmiany biegów także drży jak są wibracje. Dodam że wymieniałem silnik i tak jakby po wymianie to się zaczęło dziać. Przegub wewnętrzny? Jak sprawdzić czy to rzeczywiście wina leży po stronie przegubu?
k232 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Wibracje czy szarpnięcie podczas przyśpieszania?
SzeFFo Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Teraz, k232 napisał: Wibracje czy szarpnięcie podczas przyśpieszania? Wibracje, czuć wibracje. Ale jak wcisne pedał gazu i puszczę to też czuć szarpniecie.
k232 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Ja u Siebie mam szarpnięcie w czasie dodawania gazu i też nie mogę tego ogarnąć, albo wina leży w cewce albo w przegubach. Ostatnio sprawdzałem całe zawieszenie, poduszki i okazało się, że wszystko jest w bardzo dobrym stanie, o przegubach zapomniałem więc pójdą do sprawdzenia, najlepiej to podjechać gdzieś na stację diagnostyczną i niech chłopaki sprawdzają:) A co do wibracji to może być coś nie tak ze sprzęgłem. Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez k232
Hezen Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Dobrze sprawdźcie poduszki nie tylko silnika ale też skrzyni. Przy poduszkach silnika często się zdarza że aluminiowe mocowanie wokół śruby jest oberwane. Idzie to sprawdzić tylko i wyłącznie gdy poluzujemy poduchy i uniesiemy silnik. Pęknięcie widać na samym początku mojego filmu: Do sprawdzenia także odbiór silnika - po środku między silnikiem a przednim pasem. Gdy go wymieniałem zdziwiłem się że był zmasakrowany :[ Wysłane z OP3T
SzeFFo Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Jakieś pomysły, jak sprawdzić ten przegub wewnętrzny? Czy przez to są wibracje? Wtryski mam założone z mojego starego silnika AFN. Urwala się swieca żarowa, tłok był do wymiany. Jest taka możliwość że uszkodziła ten wtrysk i stąd te wibracje?
piotrsob1 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Z opisu raczej wygląda na przeguby wewnętrzne . Auto musi stać kołami na glebie lub podnośniku najazdowym. Najprościej z kanału posprawdzać łapiąc za flansze wychodzące ze skrzyni starasz się nimi obracać prawo-lewo ( skrzynia na luzie i luz na zewnętrznym przegubie skasowany żabą hydrauliczną na półosi ), jak wyczujesz na nim luz to do wymiany. Oprócz obwodowego trzeba też sprawdzić luz promieniowy łapiąc za półosie przy samym przegubie wewnętrznym , targasz nimi góra -dół i przód-tył jak wyczyjesz luz to też do wymiany. Zwróć tylko uwagę przy tej próbie czy luz nie jest na ułożyskowaniu flanszy wychodzącej ze skrzyni , bo wtedy to za skrzynie by się trzeba wziąć
Diabllo89 Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 Jeśli wymieniłeś sprzęgło, docisk, łożysko to sprawdź przeguby przy skrzyni. Może być również skrzynia która przy starym komplecie sprzęgła szlag trafił.
SzeFFo Opublikowano 6 Września 2017 Autor Opublikowano 6 Września 2017 5 godzin temu, Diabllo89 napisał: Jeśli wymieniłeś sprzęgło, docisk, łożysko to sprawdź przeguby przy skrzyni. Może być również skrzynia która przy starym komplecie sprzęgła szlag trafił. Skrzynia? I akurat w okolicach 2000 obrotów zaczyna wibrowac? Nie wiem. Od paru dni już nie czuć wibracji, normalnie się jeździ póki co, przeszło mu.
SzeFFo Opublikowano 24 Października 2017 Autor Opublikowano 24 Października 2017 Dalej to samo. Z dwa miesiące było przerwy, normalnie się jeździło. Od wczoraj znowu wibracje w okolicach 2000obrotów. Jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się